BALAENA: A jak to řešíš? Mě zatím přišlo tohle:
_____________________________________________________
Dobrý den,
velmi lituji, že nejste spokojen, avšak při podávání informací můžeme poskytovat pouze ty údaje, které máme v danou dobu k dispozici. Pokud o zásilce nemáme k dispozici úplná data, nemůžeme bohužel podat aktuální informaci.
Proto můžeme pouze doporučit, aby odesílatel uplatnil reklamaci, aby bylo reklamačním řízením zjištěno, jak bylo se zásilkou naloženo. Vzhledem k tomu, že naše pracoviště reklamace nepřijímá, je nutno reklamovat přímo na jeho poště. Česká pošta, s. p. standardně přijímá a prošetřuje i zahraniční reklamace.
V případě mezinárodních reklamací je však nutno předložit originální dokument zahraniční pošty, nelze bohužel reklamovat se skenem, faxovou kopií, apod.
Lhůty pro mezinárodní reklamace stanovují akta Světové poštovní unie – reklamace musí být vyřízena nejpozději do 2 měsíců.
Za způsobené nepříjemnosti se ještě jednou velice omlouvám.
_____________________________________________________
Docela by mě zajímalo, jak někdo z firmy sídlící v Californii předloží český poště originál z pošty na Thaiwanu... to si má někdo udělat výlet kolem světa? O.o