• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAJKAPosta 120, clo a DPH aneb kde je kua muj balicek?
    Sdílení zkuseností, postupů, rad, a nebo frustrace z komunikace s prislusnymi urady.
  • ŽÁDOST o elektronické oznámení o příchodu zásilek z ciziny - Stáhnout -urychlení procesu doručení zásilky o další kousek. Podepsat, oskenovat a poslat na email sklad.praha120@cpost.cz nebo na adresu na adresu Pošty Praha 120
    Pokud vám pošta vyměřila neoprávněně 180 kč, můžete podat elektronicky stížnost na ČOI ZDE. ČOI zas má ze zákona povinnost se tím zabývat.Podrobnosti viz nástěnka
  • rozbalit záhlaví
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    NAVARA: jestli mají málo místa, tak to jinak nejde, no.. já když dělal v jednom skladu, který nebyl dostačující na objem zboží, tak jsme taky nejdřív museli udělat nové věci, protože jinak se k těm starým nedalo dostat.. ^_^
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KORKMAZ: mne to dorazilo někdy v lednu nakonec všecko; přijde mi že to jedou systémem LIFO
    SHARKIE
    SHARKIE --- ---
    Tiez mi teraz dorazila zasielka zo zaciatku listopadu. To to fakt viselo celu dobu v Cechach?
    WABICEK
    WABICEK --- ---
    Jo už to začalo chodit...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KORKMAZ: předevčírem mi přišla mikina z eBay objednaná 1.11. Co jsem ale objednal potom, třeba v půlce ledna, tak to už mám doma dávno
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Zdarec lidi, tak co - už vám chodí ty balíčky z loňskýho podzimu co dozrávají v třídírně? Mám velký podezření, že můj ležák z 19.11 se prostě ztratil. Reklamaci přes aliexpress jsem už dotáhnul do konce
    M_ARVIN
    M_ARVIN --- ---
    TEAPACK: mno, nepotěšil jsi mě. Ale zkusim to.
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    M_ARVIN: Pokud bude mít ženská na přepážce dobrou náladu, tak jí k dohledání všech papírů bude stačit tvoje jméno. V opačném případě se budeš muset projít ještě jednou.
    M_ARVIN
    M_ARVIN --- ---
    ahoj, rychlý dotaz: musim čekat na ten dopis s informace o doložení hodnoty zboží, nebo můžu na tu vyměňovací poštu i bez toho? Včera mi tu výzvu posílali, ale nepřišla. Rád bych se tam stavil zítra ráno bez toho, ale zase abych tam nejezdil zbytečně. Díku dík.
    ADAM
    ADAM --- ---
    FERRENC: mají to blbě
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: No s postou nesouvisi. Ale pisou, ze kdyz je dodaci adresa v Nemecku, tak budes zadat o navraceni na CZ uradech. Vzdyt to tam mas.
    ADAM
    ADAM --- ---
    pokud je dodaci adresa v DE, tak imho v CR dph vratit nelze, musel byses registroval k dph v nemecku.

    s postou nicmene tadle problematika nijak nesouvisi.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: "Obecně platí, že pokud je prodejce (obchod v Německu) i nakupující (Vy) plátce DPH, je prodejce povinen dát cenu bez DPH v případě, že se zasílá mimo daný stát (Německo). Jenže v našem případě bude dodací adresa v Německu, takže zboží dojde včetně DPH a Vy budete žádat o navrácení na českých úřadech."
    ADAM
    ADAM --- ---
    FERRENC: pokud jsi plátce DPH, tak ti to můžou (nemusí) prodat rovnou bez dph. Pokud ti to prodají vč, tak už si ji pak odečíst nemůžeš. Googluj reverse charge
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: Ale pokud tomu dobře rozumím, mohu ještě uvést jako odběratele svojí firmu a potom si DPH odečtu. http://www.nakupynemecko.cz/vraceni-dph.html
    ADAM
    ADAM --- ---
    musl bys byt mimo EU
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Zdravím všechny. Máte někdo zkušenosti s nákupem v Německu a žádostí o vrácení DPH skrze Global Blue? Lze to aplikovat na mě, jakožto českého zákazníka, anebo bych muset žít mimo EU? Díky!
    LEENVECKA
    LEENVECKA --- ---
    BALAENA: me zacli chodit ted balicky z konce listopadu takze mozna, ze se ten spunt preci jen zacal hybat...
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    BALAENA: A jak to řešíš? Mě zatím přišlo tohle:

    _____________________________________________________
    Dobrý den,
    velmi lituji, že nejste spokojen, avšak při podávání informací můžeme poskytovat pouze ty údaje, které máme v danou dobu k dispozici. Pokud o zásilce nemáme k dispozici úplná data, nemůžeme bohužel podat aktuální informaci.
    Proto můžeme pouze doporučit, aby odesílatel uplatnil reklamaci, aby bylo reklamačním řízením zjištěno, jak bylo se zásilkou naloženo. Vzhledem k tomu, že naše pracoviště reklamace nepřijímá, je nutno reklamovat přímo na jeho poště. Česká pošta, s. p. standardně přijímá a prošetřuje i zahraniční reklamace.
    V případě mezinárodních reklamací je však nutno předložit originální dokument zahraniční pošty, nelze bohužel reklamovat se skenem, faxovou kopií, apod.
    Lhůty pro mezinárodní reklamace stanovují akta Světové poštovní unie – reklamace musí být vyřízena nejpozději do 2 měsíců.
    Za způsobené nepříjemnosti se ještě jednou velice omlouvám.
    _____________________________________________________

    Docela by mě zajímalo, jak někdo z firmy sídlící v Californii předloží český poště originál z pošty na Thaiwanu... to si má někdo udělat výlet kolem světa? O.o
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    TEAPACK: na SPU022 mám balíček od 23. října. Kdo dá víc?
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    Ahoj, visí taky ještě někomu balíčky ze začátku prosince na třídírně? (SPU022)
    Co se s tím dá dělat? Reklamaci jsem pokusil zahájit, ale rychle jsem byl odkázán do patřičných mezí s tím, že to může udělat jen odesílatel. Ten tedy něco zahájil, načež ho odesílající pošta odpálkovala s tím, že balíček je stále "na cestě" a že máme zaurgovat českou poštu, aby ho vydala. Co tedy dál? další urgenci jsem poslal, ale moc šancí tomu nedávám.


    BLONDYNKA: Že by stejně jako z jakékoli země mimo EU ? O.o
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam