• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAJKAPosta 120, clo a DPH aneb kde je kua muj balicek?
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    NAVARA: jestli mají málo místa, tak to jinak nejde, no.. já když dělal v jednom skladu, který nebyl dostačující na objem zboží, tak jsme taky nejdřív museli udělat nové věci, protože jinak se k těm starým nedalo dostat.. ^_^
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    u mně zatím mrtvo a odesílatel už měsíc řeší reklamaci...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KORKMAZ: mne to dorazilo někdy v lednu nakonec všecko; přijde mi že to jedou systémem LIFO
    SHARKIE
    SHARKIE --- ---
    Tiez mi teraz dorazila zasielka zo zaciatku listopadu. To to fakt viselo celu dobu v Cechach?
    WABICEK
    WABICEK --- ---
    Jo už to začalo chodit...
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KORKMAZ: předevčírem mi přišla mikina z eBay objednaná 1.11. Co jsem ale objednal potom, třeba v půlce ledna, tak to už mám doma dávno
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Zdarec lidi, tak co - už vám chodí ty balíčky z loňskýho podzimu co dozrávají v třídírně? Mám velký podezření, že můj ležák z 19.11 se prostě ztratil. Reklamaci přes aliexpress jsem už dotáhnul do konce
    M_ARVIN
    M_ARVIN --- ---
    TEAPACK: mno, nepotěšil jsi mě. Ale zkusim to.
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    M_ARVIN: Pokud bude mít ženská na přepážce dobrou náladu, tak jí k dohledání všech papírů bude stačit tvoje jméno. V opačném případě se budeš muset projít ještě jednou.
    M_ARVIN
    M_ARVIN --- ---
    ahoj, rychlý dotaz: musim čekat na ten dopis s informace o doložení hodnoty zboží, nebo můžu na tu vyměňovací poštu i bez toho? Včera mi tu výzvu posílali, ale nepřišla. Rád bych se tam stavil zítra ráno bez toho, ale zase abych tam nejezdil zbytečně. Díku dík.
    ADAM
    ADAM --- ---
    FERRENC: mají to blbě
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: No s postou nesouvisi. Ale pisou, ze kdyz je dodaci adresa v Nemecku, tak budes zadat o navraceni na CZ uradech. Vzdyt to tam mas.
    ADAM
    ADAM --- ---
    pokud je dodaci adresa v DE, tak imho v CR dph vratit nelze, musel byses registroval k dph v nemecku.

    s postou nicmene tadle problematika nijak nesouvisi.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: "Obecně platí, že pokud je prodejce (obchod v Německu) i nakupující (Vy) plátce DPH, je prodejce povinen dát cenu bez DPH v případě, že se zasílá mimo daný stát (Německo). Jenže v našem případě bude dodací adresa v Německu, takže zboží dojde včetně DPH a Vy budete žádat o navrácení na českých úřadech."
    ADAM
    ADAM --- ---
    FERRENC: pokud jsi plátce DPH, tak ti to můžou (nemusí) prodat rovnou bez dph. Pokud ti to prodají vč, tak už si ji pak odečíst nemůžeš. Googluj reverse charge
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    ADAM: Ale pokud tomu dobře rozumím, mohu ještě uvést jako odběratele svojí firmu a potom si DPH odečtu. http://www.nakupynemecko.cz/vraceni-dph.html
    ADAM
    ADAM --- ---
    musl bys byt mimo EU
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Zdravím všechny. Máte někdo zkušenosti s nákupem v Německu a žádostí o vrácení DPH skrze Global Blue? Lze to aplikovat na mě, jakožto českého zákazníka, anebo bych muset žít mimo EU? Díky!
    LEENVECKA
    LEENVECKA --- ---
    BALAENA: me zacli chodit ted balicky z konce listopadu takze mozna, ze se ten spunt preci jen zacal hybat...
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    BALAENA: A jak to řešíš? Mě zatím přišlo tohle:

    _____________________________________________________
    Dobrý den,
    velmi lituji, že nejste spokojen, avšak při podávání informací můžeme poskytovat pouze ty údaje, které máme v danou dobu k dispozici. Pokud o zásilce nemáme k dispozici úplná data, nemůžeme bohužel podat aktuální informaci.
    Proto můžeme pouze doporučit, aby odesílatel uplatnil reklamaci, aby bylo reklamačním řízením zjištěno, jak bylo se zásilkou naloženo. Vzhledem k tomu, že naše pracoviště reklamace nepřijímá, je nutno reklamovat přímo na jeho poště. Česká pošta, s. p. standardně přijímá a prošetřuje i zahraniční reklamace.
    V případě mezinárodních reklamací je však nutno předložit originální dokument zahraniční pošty, nelze bohužel reklamovat se skenem, faxovou kopií, apod.
    Lhůty pro mezinárodní reklamace stanovují akta Světové poštovní unie – reklamace musí být vyřízena nejpozději do 2 měsíců.
    Za způsobené nepříjemnosti se ještě jednou velice omlouvám.
    _____________________________________________________

    Docela by mě zajímalo, jak někdo z firmy sídlící v Californii předloží český poště originál z pošty na Thaiwanu... to si má někdo udělat výlet kolem světa? O.o
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam