Ahoj,
prave lituji, ze jsem si neco nechala poslat sem. Neclim tu poprve, ale poprve se sesla tuna sracek. Muzete mi rict, jestli to mam rovnou vzdat a nechat to poslat zpet?
1. jakou roli hraje, ze je v paypalu a ve vsech dokumentech shipping address sice na moje jmeno, ale do uplne jiny zeme a na jinou adresu? Dohodly sme se s prodejkyni, ze to posle jinam a ja zapomnela, ze tady je vsechno problem.
2. item jsem koupila ve sleve, pak mi dala dalsi slevu sama od sebe. Na balicku je cena ve sleve. Nicmene odesilatelka na balik napsala cenu bez slevy, pac zvyk, zacernila to a napsala cenu se slevou. Budou mi delat kvuli tomu zle, ze se je snazim okrast, chudinky?
3. na paypalu je cena za postovny, na baliku neni. Muj zajem neni se vyhejbat placeni. Chci zaplatit co mam. Nebudou delat vosery, ze na paypalu je a na baliku neni? V baliku neni faktura ani nic.
Staci jim proboha, jeste kdyz tam jdu osobne, jenom ten paypal a screen z objednavky, kdyz je tam vsechno spatne co zminuju vejs? Na eshopu je ted ponekud jina cena, nez kdyz sem to kupovala ve sleve, abych jim screenovala eshop. Neplatila jsem to ani z cesky karty, takze krome toho, ze nemam jak dostat vypis, tak by mu stejne nerozumeli.
Kdyz delaj zle a ja uz proste nemam jak jinak jim dolozit kolik to stalo, a ze je neokradam, co se da jinyho delat?
Nemam na jejich vofuky cas, za 4 dny jedu zas na x mesicu pryc a potrebuju to. Klidne se tam rozbrecim :D