Hele, nechci tady rozjíždět nějakej flame jo, ale ta tvoje obhajoba nákupu H3 mi připadá fakt trochu ujetá. H3, ač může mít cokoli z Chevroletu, poněvadž ho vyráběl General Motors, je pořád Hummer a nic jinýho. Auto, který se prostě vyrábělo jen proto, aby se vyhovělo trendu doby a některým fanouškům týhletý značky. Lidem, kterým vkus a udržitelnej život příliš mnoho neříká... H3 a vůbec všechny Hummery jsou symbolem nabubřelosti, symbolem konzumu a nadměrné rozhazovačnosti. Pro účely a potřeby státní správy, policie či čehokoli dalšího (snad vyjma armády, pro jejíž účely byl původně Hummer vyroben, než si ho Arnie koupil pro ježdění po Beverly Hills) jednoduše nepatří.
To, že to auto je na hovno, je předražený a jeho provoz je příliš drahej byla příčina mimo jiné i toho, že ho GM vloni přestal vyrábět. A o tom, že se do města typu Prahy nehodí, o tom bych se teda prostě klidně hádal. Jednoduše tvojí obhajobu tohodle nákupu nechápu. Chápu smysl nákupu pár terénních vozů, pač třeba při sněhu, jak jsi zmínil, mohou být k užitku. Ale proč sakra zrovna H3???
Jinak ceny H3 máš třeba tady:
http://www.hummer.cz/hummer-h3/cenik-vozu.php
a Škodovky tady:
http://www.skoda-auto.cz/cze/model/newoctavia/pricelist/Pages/newpricelist-newoctavia.aspx
Policie jezdí s motory 1,6 MPI (75 kW) nebo 1,8 TSI (118 kW)... Jaká byla cena Octavie před třemi lety, kdy se H3 nakupovaly? To si přečti třeba tady:
http://www.auto.cz/skoda-900-octavia-edition-08-v-2-0-ceny-octavii-klesly-o-dalsich-30-az-50-tisic-nyni-zacinaji-369-kc-6734
"Ale MP potřebuje stejně jen trochu zvednutej podvozek a 4x4."