ZUZKAP: Díky za info.
TLOUDEV: Jj, to byl přesně ten aspekt, kvůli kterému jsem tady poptával reference.
(To vyjádření je IMHO matoucí proto, že vzbuzuje očekávání komunikace prodejce-kupující, ale pak vlastně ve větším rozsahu popisuje interní proces mezi prodejcem a výrobcem. Interpretace pak závisí na tom, zda na to koukám optikou někoho sympatizujícího a vnímám to jako takový neformální povzdech na nyxu mezi spokojenými klienty, nebo zda na to koukám formalisticky z pohledu nespokojeného zákazníka a pak to vyzní tak trochu jako vykrucování a předehra k různým mrzením. Závěrečné "držím nám i vám pěsti" má extra potenciál k binárnímu výkladu: "kéž máme všichni bezva nářadí" vs. "tak hodně štěstí s tou reklamací..."
Vzhledem k poskytnutým referencím jsem se rozhodl pro pozitivní výklad a vykládám si to tak, že reakce výrobce/dodavatele určí způsob řešení reklamace - buď výměnu, trvá-li garance rovinnosti, nebo vrácení, je-li rovinnost neznámá, čimž se minimalizují potenciální další náklady.
Omlouvám se za jazykové okénko, GREGI dyžtak smaže, ju?)