SIRLOON: On to Martymarty fakt asi az tak nemyslel.. ;] Ale samosebou to byla trefna odpoved. Ono to bylo casto videt uz v tom CS, ze na ruznych experimentalnich serverech vznikaly mapy "mapperu", kteri akorat koukli na tutorial "moje prvni mistnost", "moje prvni svetlo" a "vkladame zbrane do mapy". Tuny, haldy takovych map. Ale kdyz chtel jit clovek dal, kazdy novy detail byla vyzva - pitome dvere/vytah/teleport v HL enginu - zadna prdel pro novacka. Ne tak zpracovat nejake komplexnejsi prostredi pripadne do mapy zapracovat interaktivnejsi cast pribehu pro singleplayer campaing (nedejboze naskriptovat nejake situace a rozhovory s NPC - verim, ze jsou na to dneska a jmenovite v UDK neporovnatelne lepsi tooly a neda se to uz uplne radit k leveldesignu, ale vzdycky to bude aspon castecne souviset i primo se samotnou mapou)...
Myslim si, ze clovek, ktery se s tim nikdy primo nesetkal nema poneti jaka sichta to je. Udelat hrubou stavbu - okej hruby nacrt za den. Pak ale prichazi nejvetsi jebacka - opracovavani, texturovani, detaily, zvuky, funkcni entity...zadna prdel...