FRK_R23: Tohle
TRAGED je strasne, strasne spatna rada, git na hry nebrat. Fungoval jsem ve hrach na mercurial(kod)+svn(data), perforce(vsechno), plasticscm(vsechno) a git(vsechno) a git konci hluboko na poslednim miste. S cim ma git/mercurial problem? S velkejma binarnima souborama. Z ceho se hry typicky skladaj? Z velkych binarnich souboru ;) Jasne, mame LFS, ale to je dost znouzecnost a zaroven neni slozity git+lfs rozesrat
KERRAY: udk ho umel pred rokem experimentalne, ale o integraci tady nejde, jako spis o prakticnost
Ja bych osobne vzal free licenci perforce (do peti lidi free, UDK ho ofiko podporuje) .. kdo by to byl rekl, ze tohle zrovna ja prohlasim, ale ano, perforce je opravdu na hry asi fakt nejlepsi VCS. Co muze byt zajimava alternativa je plasticscm (taky maj free tier). u obou nicmene muze byt problem najit rozumny hosting, v to je samozrejme git na tom lip.
SVN asi porad neurazi, ja uz se na nej pravda trochu divam jako na dinosaura, ale v zasade dela to co ma .. a ma locking! bez toho budes chtit u UDK skocit z okna (blueprinty imho porad nejdou rozumne mergovat) a u gitu to neni samozrejmost