úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
CHAOS_RK
---
---
22:01:28 14.12.2021
nabizim praci, fluent in UE4 podminkou ;) posta pls
FRK_R23
---
---
8:40:45 29.9.2021
VANGUARD
: Dík :)
VANGUARD
---
---
23:47:20 28.9.2021
Mimochodem spravuje to tady někdo? UDK už je trochu pasé, chtělo by to přejmenovat na "Unreal Engine" a aktualizovat board
VANGUARD
---
---
23:44:52 28.9.2021
1 odpověď
+1
FRK_R23
: To je že ten object je Stationary
FRK_R23
: Měl jsem stejný problém a nejblíž k nule jsem se dostal barvou
#959595
FRK_R23
---
---
10:09:27 27.9.2021
1 odpověď
Nevíte někdo co znamená žlutá tečka v outlineru?
FRK_R23
---
---
10:20:24 14.9.2021
1 odpověď
FRK_R23
: Hmm asi to souvisí s tim, jak je ta mapa udělana. Tahle totiž nemá "sea level" jako 50% šedou... Což asi bude ten problém, protože když dám scale Z na 0, tak to sedí tam kde má.
Přitom je to exportovaná mapa z jinýho UE projektu.
FRK_R23
---
---
10:08:28 14.9.2021
1 odpověď
Nevíte někdo, proč když použiju height mapu, tak je třeba o 200 m pod 0.0.0?
CLUSMAN
---
---
16:33:59 10.6.2021
BURKHAR
: Covece nevim jak to myslis, pres konzoli pouzivam jedom par commandu
BURKHAR
---
---
15:24:25 10.6.2021
1 odpověď
CLUSMAN
: To by mělo jít pustit přes konzoli, ne?
CLUSMAN
---
---
14:38:01 10.6.2021
1 odpověď
Cau prosim otazka na Unreal. Nevite jak udelat, aby veci spustene pres editor utility widget fungovaly i v play editoru? Priklad, chtel bych checkboxem zapnout audio loop jako mix referenci jak v editoru, tak v play rezimu
MAIMONIDES
---
---
19:54:29 7.6.2021
Máte někdo praktičtější zkušenosti s generováním navmeshů do složitějších modelů, tj model domu z 3ds třeva? Importoval jsem si složitou strukturu do u4/5, ale bohužel navmesh generace jí úplně ignoruje. Něco to dělá teprve když vygeneruju simple collision.
CYBERWOLF
---
---
14:56:56 29.5.2021
+2
Holt je to dimenzovaný na herní hardware za 5 let, což jako dává smysl
FRK_R23
---
---
14:11:43 28.5.2021
BURKHAR
: Ale vypadá to teda neskutečně...
BURKHAR
---
---
14:09:22 28.5.2021
1 odpověď
FRK_R23
: Šílený!
FRK_R23
---
---
9:44:41 28.5.2021
1 odpověď
No asi budu muset upgradovat HW :O
FRK_R23
---
---
22:45:55 27.5.2021
Stáhnul jsem si UE5 a chtěl jsem se podívat na sample project, tak dám taky stahovat...
Asi to chvilku potrvá :))
VANGUARD
---
---
11:45:26 7.5.2021
+1
Já na svojí hru na UE4 používám GitLab a funguje to úplně bez problému, dokonce několikrát mi to už vyřešilo nepříjemné problémy kdy mi bug enginu rozbil nějaký soubor.
FRK_R23
---
---
13:17:58 12.4.2021
Díky všem za tipy, pro naše potřeby se GitHub ukázal jako nejsnadnější a funkční řešení.
SIRLOON
---
---
17:47:13 10.4.2021
Tak hlavne ma perforce vyhodu v internim zamykani souboru. V disney se normalne pouzival a nebyly s nim problemy
CLUSMAN
---
---
7:52:04 10.4.2021
Nic jineho neznam, ale u nas tez pouzivame perforce a veril bych, ze po velmi dobre uvaze lidi co to vybirali.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam