PATRIKSIMA: Jaká platforma? Dělám teď něco pro Meta Quest 2. Připrav si hodně místa na disku a celkem komplikované nastavení všech potřebných toolů. V mém případě je to Meta Quest Developer Hub, Android Studio, Visual Studio, MetaXR plugin, optimalizace a další věci, to už je samostatná kapitola. Obecně na VR v současnosti prostě potřebuješ sníženou kvalitu, která byla aktuální 10 - 15 let zpět, aby se to hýbalo. Textury řežu na max 512 u větších assetů, není výjimkou ořezat počet triangles / vertices až na pouhých 10% (nutno poznamenat, že mi dodali level, který jel nad 60 FPS jenom na top high end sestavě za 140k). Zapomeň na Lumen a Nanite, zapomeň na jakékoliv volumetrické věci, zapomeň na dynamic lightning, zapomeň na postproces, zapomeň na spoustu dalších věcí. Protože jinak se zlou potážeš a budeš lovit každou jednotku FPS. A pokud nechceš, aby se z toho někdo po pěti minutách pozvracel, musíš cílit aspoň na 70+ FPS.
Kdyžtak pošta, ale podrobně odpovím asi až večer nebo zítra.