HUGH_BOYLAN:
Jde o tohle.
Mám animation sequence a tam bake nějaký animaci pro metahumana. Tu beru buď z iClone nebo z iPhonu. A zajímá mě, jestli existuje způsob jak třeba přes FaceAnimBP udělat tak, abych si mohl zapnout override, kterej bude ignorovat animaci očí z animace, a nahradí je jinou.
Umím tohle udělat s hlavou právě přes FaceAnimBP. Je to vlastně dost easy, Look at node to řeší. Pak si hodím prázdnej blueprint do scény a ten mi slouží jako targe pro hlavu. Jenže stejná věc se mi prostě nedaří udělat pro oči.
Zjistil jsem, že kost na oči s očima totiž nehýbe. V tom animation assetu je asi osm křivek, které řeší pohyb očí (čtyři pro každé oko). Když tyhle přes Modify curve nahradím, tak to moc nefunguje, protože víčka atp nesledují pohyb očí.
Ale tohle je vyřešený v control rigu, kde je EyesAim, na který oči správně koukají. Mně se ale moc nelíbí ruční úprava (bake to control rig, a upravit si keyframes pro EyesAim). Rád bych to nějak automatizoval.