• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Fluid Flux demo, celkem úlet na to, že je to celý v UE4 :))

    FluidFlux_2_0_Demo.zip - Disk Google
    https://drive.google.com/file/d/1ixi2yReZOf7NsWGXj2dVKFGefVzyYwBx/view?pli=1
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Procedural Content Generation in UE5 | GDC 2023
    https://www.youtube.com/watch?v=aoCGLW53fZg
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    How To Install DLSS 3 in Unreal Engine 5.2
    https://youtu.be/qIcR5THhioI
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Head rotation atp

    MetaHuman Animator Complete Guide for Head Rotation and Body Attachment
    https://www.youtube.com/watch?v=Rym1QpD_Wr4
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Jak na to.

    How to Use MetaHuman Animator in Unreal Engine
    https://www.youtube.com/watch?v=WWLF-a68-CE
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Delivering high-quality facial animation in minutes, MetaHuman Animator is now available! - Unreal Engine
    https://www.unrealengine.com/en-US/blog/delivering-high-quality-facial-animation-in-minutes-metahuman-animator-is-now-available
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    FRK_R23: on se vejde, jenom obcas leakuje
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SIRLOON: Žil jsem v nějaké naivní víře, že do 24 GB VRAM se v klidu vejde i browser :))
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    FRK_R23: to muze delat i browser na pozadi. YT a jina media vyuzivaji hw akceleraci a to si taky hrabne na grafiku
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nejvíc se mi to stává, když mám otevřenej sequencer a curve editor.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Mám v práci RTX4090 a stejně vidám tuhle hlášku

    Jenže ram je třeba zabráno "jenom" 15 GB. Čím to může být?

    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    CYBERWOLF: Předpokládám, že to jsou scany.

    Nevim jestli je to přímo od nich, ale Mawi dělaj takovýhle věci.

    MAWI United GmbH
    https://www.mawiunited.com/docs/doc_mawi_product_ue_online.html
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    FRK_R23: jak se tyhle stromy dělaj? To někdo jde do lesa a neskenuje smrky?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Unreal Engine 5.2 Realistic Burned Forest
    https://www.youtube.com/watch?v=VlOjBBbqCOs
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    FRK_R23: Do sequenceru to půjde, za to dám ruku do ohně. Been there, done that.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    HUGH_BOYLAN: Já tuhle poučku praktikuji. Občas se ale na něčem zaseknu a chci to vyřešit :)

    Nejdřív si zjistím, jestli lze použít i v sequenceru u nahraných animací.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    FRK_R23: V jakémkoliv SW vývoji platí zásadní poučka.

    Pokud nad nějakým problémem strávím víc než 2 hodiny, začnu hledat nejdříve řešení zdarma (Google-Fu), případně si spočítám, že se mi vyplatí si koupit nějaký tool, který danou problematiku řeší, pokud cena odpovídá rozsahu.

    Dost často to velmi urychlí ty prvotní iterace a v případě UE mám zkušenost, že i koupené věci si dle licence můžeš libovolně modifikovat.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    HUGH_BOYLAN: To máš rozhodně pravdu :))

    Dík!
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    FRK_R23: Ad HUGH_BOYLAN: Zajímá tě hlavně tohle IMHO:

    A Metahuman Example using a custom Facial look at RIG, to leverage the inbuilt Metahumans facial eye animation system to move the eyelids naturally with the eye look up & down movements ( BEST RESULT )
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam