• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    MIKEE: modri uz vedi :D
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    SKY_MAX: jen pro zajimavost, nemluvis nahodou o LoudCake?
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    SIRLOON: To ani v korporátu.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SKY_MAX: no jo, duvod proc sem se vysral na hry a sel do korporatu. nikdy nevis dne ani hodiny, kdy ti to oznami... :D
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    HUGH_BOYLAN: dělal jsem ted 3 a půl roku na hře, kde se šéf celou dobu boastil tím, že tohle umí. Což je pravda, uměl, měli jsme vlastní mocap a všechno jsme si to tam dělali. No ale teď je to docela jedno už no :D firma taky šla do krachu...
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    Jestli to někomu uniklo, tak tohle je gamechanger pro ty, kterým se nechce (nebo nemají tak hlubokou znalost C++ v UE) provádět reverse engineering Lyra projektu. Veškeré Advanced Locomotion System apod. se můžou jít klouzat.

    https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/unreal-engine/game-animation-sample-project-in-unreal-engine
    GORG
    GORG --- ---
    Unreal Engine Sucks? You're doing it wrong
    https://www.youtube.com/watch?v=Vzz8_O3PIUg
    GORG
    GORG --- ---
    FRK_R23: Motion matching mě před pár dny na chvíli nadchl, ale pak jsem nabral dojem, že právě potřebuješ tak 500 AAA animací, aby byl ten pěkný výsledek.
    Spoustu animací pohybů, kde jde dopředu, pak jde doprava, ale udělá pak krok vzad apod. , který ten query engine najde, a pak vytvoří ten plynulý přechod na odpovídající změny trajektorie pohybu.
    Bylo to teda video od člověka, co to sám prozkoumával ty dostupné informace , tak je možné že zamisinformoval.

    Mně by se líbil systém, který z dostupných animací pomocí AI uměl dopočítat ty přechody.. což jsem původně myslel, že je ten případ tady.. ale asi ne ... zatím teda ,)

    Změřil teda, že motion matching je trochu náročnější na CPU než normální postup blendu animací.. asi o 10 FPS méně když byl aplikován an desítky postav zároveň, takže asi teď nevhodné na velké davy.
    GORG
    GORG --- ---
    Zkoušel jsem "trochu víc" proniknout do physical assetu "Run physics simulation on all objects" vs "Run physics simulation on selected objects"

    Přičemž "on selected objects" funguje as expected .. vybrané objekty reagují na aplikaci síly pomocí CTRL right click

    Ale "on all objects" simuluje jen levou ruku z nějakého důvodu.. zbytek těla nehybný..

    Zkusil jsem zrestartovat UE (5.4) ale stále stejné..

    Tak nevím.. funguovalo to ještě posledně dle očekávání (panák se jak ragdoll sesype vlivem gravitace dolů)a, tak nevím, jestli jsem něco špatně kliknul, či jde o UE bug?


    Při komplexitě tohodle UE softu je trochu děsivý, že člověk kolikrát fakt neví, co je bug, a co je způsobeno kočkou, co se mu proběhla nepozorovaně po klávesnici a někde zaškrtla nějaký checkbox, o kterým ani nevím, že existuje :-))
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    Ahoj, je tady někdo kdo tvoří v UE4/5 pro virtuální realitu a byl by ochotný poskytnout klidně placenou konzultaci či mini školení? Díky moc!
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Hodně podrobný tutorial ke control rigu, přehledné, detailní.

    Control Rig #1: Intro & Your First Controls | Unreal Engine Tutorial
    https://www.youtube.com/watch?v=hhcpSXJ2zak&list=PL2A3wMhmbeArc-d471A4cku1pYA31X-ir
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    This project includes 500+ AAA quality animations to help you get started with Motion Matching.

    https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/game-animation-sample
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Why Unreal Engine 5.4 is a Game Changer
    https://youtu.be/9aIbo84jhOU
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    ADOS14: to jsou ty sněhuláci, to jsem už viděl, to vypadá jako fakt vtipnej setting. 3d akční adventura mě teda nikdy nepadla jako žánr, když jsem viděl ty screeny a to jedno video, co někdo někam na FB postoval. BP bohužel v té míře neovládám, jsem story a cinematic designer, ale držím palce. Ten setting toho projektu je na první dobrou fakt zábavně vypadající, good luck
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ADOS14: obavam se, ze tahle nabidka tlacenici nevyvola 😕
    ADOS14
    ADOS14 --- ---
    Ahoj chlapi,

    Právě čtu Vaší diskuzi do našeho projektu o 8 lidech.
    Hledáme blueprinťáky, na 3D akční adventuru.

    Podíl je z odpracovaných hodin - máme na to i smlouvu od právníka, nicméně začínáme s nulovým budgetem.. maximálně platíme web a tyhle okolnosti. Pojďme z nuly udělat sto :) chtěli bychom do tří měsícu zhotovit demo, nejvíc nám vázne programová část, máme sepsané mechaniky, které v demu hry budeme chtít, s demem půjdeme na crowdfounding a herní výstavy.

    Odkaz na projekt je zde: overmindgamestudios@gmail.com, prezentace: https://www.instagram.com/overmind_game_studios/
    Přes discord pak můžeme vyřešit veškeré detaily ohledně spolupráce + více odprezentovat hru (ukázky z vývoje apod).

    S pozdravem OGS
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    //Nový pricing UE

    We are introducing a new seat-based Unreal Subscription when we release Unreal Engine 5.4. This new pricing of $1,850 per seat will apply to companies generating over $1 million USD in annual gross revenue who are not creating games.

    We are updating Unreal Engine, Twinmotion, and RealityCapture pricing in late April
    https://www.unrealengine.com/en-US/blog/we-are-updating-unreal-engine-twinmotion-and-realitycapture-pricing-in-late-april
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Wow


    Virtual Production with iPhone ONLY! Skyglass and Unreal Engine
    https://www.youtube.com/watch?v=2_CFyPT1bZ0
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    FRK_R23: Ano.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Dnes jsem zjistil, že v sequencer curves lze odoznačit pomocí ctrl :) A taky že když má člověk aktivní transform tool, tak ctrl dělá takovej jakoby falloff (jen jakoby, chová se to zvláštně). Pořád lepší než nic. Asi.

    The more you know.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam