• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IORETHOčkování - pro a proti
    MIC
    MIC --- ---
    PSICHE23: rozhodně těžko říct na co zrovna imun. systém reaguje, tyto dny kolem lítá tisíce druhů virů a bakterií. Nejsem lékař ale řekl bych že ani krevní rozbor by spolehlivě nezjistil jestli jsou zvýšené protilátky protože organizmus reaguje na očkování, nebo jestli zrovna bojuje s nějakou virózou nebo oboje naráz.
    LILY
    LILY --- ---
    PSICHE23: jdou, ideálně konstituční homeo pro daného jedince.
    TORUVIEL
    TORUVIEL --- ---
    PSICHE23: Můj názor není odborný, nicméně dcera měla reakci na toto očkování 2.-5.den, měla lehce zvýšenou teplotu 37,6. Později už žádná reakce nebyla (tedy v ty dny, kdy se vyskytují nejčastěji, jak jsem vyčetla, 8.-12.den).
    PSICHE23
    PSICHE23 --- ---
    PSICHE23: jo a jdou použít nějaká homeo?
    PSICHE23
    PSICHE23 --- ---
    mám dotaz na priorix..byli jsme ve čt na očko a dr. říkala, že reakce se dostaví 6-12 den, dnes ale v noci horečka 39, ted 38, předpokládám, že to reakce je..je to možné už 4.den?
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    WAMP_ELF: já mám dojem, že téměř všichni (ne-li opravdu všichni), kteří trochu v některých otázkách spojených s očkováním pochybují v této diskuzi, nejméně jedno mají
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    LILY: Spis cekam vykopani vetsiho prikopu. Soudy k pravde nevedou, jen krmi pravniky.

Misto otevrene debaty mezi jednotlivymi zajmovymi skupinami, cekam flame nesmyslnych soudu vsech se vsemi.

Pritom na zakladu se shodnou pediatri i rodicovske spolky-chteji zdrave deti s normalnim vyvojem.
    LILY
    LILY --- ---
    OSCURO: aha, tak to se omlouvám. Nevšimla jsem si, že už to tu bylo probíráno.
    Každopádně i kdyby to byl hoax a vedlo by to k dobrovolnosti očkování, bylo by to fajn.
    WAMP_ELF
    WAMP_ELF --- ---
    už tu proběhla anketa o tom kolik z diskutujících má dítě?
    OSCURO