• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GECKONGateCraft: Minecraft server for geeks! ;)


    Vše o minecraft serveru: GateCraft

    FaceBook | Dynamic map | MC on NYX
    rozbalit záhlaví
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    VISOPIMUS: diky doma to stahnu :)
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    muzu vas poprosit o vas minecraft.jar ? dlouho sem ted nehral a stahl sem neovjejsi verzi a ta stara je zase moc stara. dik :)
    DEII
    DEII --- ---
    Ty jejich updaty - to jedoho fakt potesi.
    GECKON
    GECKON --- ---
    DEII: S tím OOP souhlasím, tedy alespoň v tom nemám jediné výtky, ale naopak mi to vyhovuje :)

    Já se každopádně rozhodl zase si od MineCraftu odlehčit, a nabrat trochu pozitivní energie při psaní svého PHP frameroku/cms. Po tu dobu budu sledovat jen aktualizace bukkitu a pluginů v rámci přechodu na 1.4, aby to alespoň tolik nežralo to CPU, a opět bylo možné hrát i ve více hráčích. Už při víc jak 5ti hráčích klesá TPS docela pekelně.
    DEII
    DEII --- ---
    GECKON: OOP navrh je docela okej. Chyby jsou tam obcas docela skarede - holt to delaji dobrovolnici. :)
    GECKON
    GECKON --- ---
    GECKON: kecám priority.HIGHEST není nejnižší.. Nejnižší je priority.MONITOR, což mě tehdy úplně dorazilo :D
    GECKON
    GECKON --- ---
    DEII: Já se fakt děsím představy, jak by to vypadalo, kdyby byl napsaný špatně, ale.. :))

    Uff, při vší pokoře k té práci, kterou na Bukkitu za daných podmínek odvedli fakt nechci být za prudiče, a stále se ještě necítím jako java guru, ale když v tom narážím na věci jako, že priority.HIGHEST je vlastně nejnižší, zatím co LOWEST se paradoxně pouští jako první. Nebo když playerInteractEvent se při Action.RIGHT_CLICK_AIR spustí pouze a jen tehdy, když máš v daném objektu Listeneru private final proměnnou plugin jako instanci pluginu, zatím co ostatni Actions jedou bez toho, a já kvůli tomu zabil skoro celý den - fakt jsem na to přišel naprostou haluzí, protože to nebylo vyřešeno ani nikde na fóru. A na podobných případech se zasekávám zcela pravidelně.

    Kdyby si mi tehdy neposlal (nebo já nebyl shnilej si to vygooglit :), jakým příkazem spustit bukkit tak, abych ho mohl za chodu debugovat ve svém IDE, tak do teď nemáme Metropolis, vlastní Shopy, nebo i lov pokladů, protože bych se na to dávno, s odpuštěním, vysral :D

    Každopádně dix za ten link na článek.. Tehdy jsem ho nějak zazdil :)
    DEII
    DEII --- ---
    GECKON: http://forums.bukkit.org/threads/bukkit-the-next-chapter.62489/
    Bukkit je napsany celkem dobre. Verim tomu, ze to API bude oka. Zas na druhou stranu - urcite tam nebude vsechno, co bys potreboval, takze opet budes volat primo minecraft kod.
    GECKON
    GECKON --- ---
    DEII: Takže se chystá něco jako splynutí Bukkitu a Minecraft serveru v jedno, nebo jsem teď mimo? :)

    Tedy mám to na mysli tak, aby minecraft nedělal API pro další API (bukkit), abych například pro pohyb monstra nemusel psát ((CraftLivingEntity)entity).getHandle().getNavigation().a(), ale třeba jen entity.moteTo()? :) Volat si kvůli tomu přes bukkit až na minecraft server pro obfuskovanou metodu, kterou ještě musím dohledat dekompilováním kódu, a čekat že s dalším updatem serveru bude název metody zase jiný, mi je slušně řečeno dost nesympatické :)

    A taky jestli, jak říkáš ty, to není taková sranda, jak si všichni mysleli, nebo tu situaci spíš vystihuje obrázek, co jsem postoval 3 měsíce zpátky tady v minecraft fóru :)



    Já si nechci hrát na odborníka, a fakt nevím, jak přesně teď tedy vypadá spolupráce bukkitu s mojangem, nebo, jak to vůbec teďka mají, ale i přidání nových zvukových efektů (před těmi z 1.4) to trvalo týdny, snad i měsíce, než do enumu doplnili pár dalších názvů, takže kdo je chtěl používat dřív, opět muset přes přes obfuskovanou metodu až na mc-server :)
    DEII
    DEII --- ---
    GECKON: To prvni uz v podstate je. Mojang pred pul rokem nabral vyvojare bukkitu a pracuji na API. Myslel jsem, ze uz to ted na podzim bude, ale asi to neni takova sranda, jak si vsichni mysleli.
    GECKON
    GECKON --- ---
    já chci, aby Mojang:

    a) koupil Bukkit, a udělali jedno pořádné stabilní API, místo válení hovna v písku a čokoládě >:(
    nebo
    b) udělal z MineCraftu open source a přestal obfuskovat svůj kód

    V tom prvním případě by se eliminovaly situace, kdy se v bukkitu něco opraví, a při vydání nové verze minecraft serveru se tam chyba objeví znovu s hromadou nových. V tom druhém případě bychom měli ráj na planetě Utopia.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    já chci aby vycházeli updaty

    a) který nerozeserou všechny mody a servery
    b) který budou vycházet jednou za půl roku a budou obsáhlejší než brambory nebo novej odstín dřevěnejch schodů
    COUDAK
    COUDAK --- ---
    ja chcu mrkev a bamrbory a rozsirit si sve zemedelske usedlosti :)
    GECKON
    GECKON --- ---
    SHARINGAN: mě osobně šlo hlavně o kovadlinu a pig-ride :)
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    GECKON: kámo ale víš co... mrkev a brambory ! to za to stojí !

    /sarcasm
    GECKON
    GECKON --- ---
    Tak radost opět vystřídala hořkost..
    - jednak nefunguje získávání informace o aktuálním času
    --> v creeper anomaly mohou létat blesky i ve dne
    --> deaktivoval jsem spawn na hřbitově
    --> dynamická mapa zobrazuje chybné údaje

    - server se dostává do neskutečného vytížení
    --> stačí 10 hráčů, a jsme rádi, když má server 5 ticks per seconds, ale má být 20
    --> musel jsem deaktivovat IC-Signs z falsebooku, protože žrali 5x tolik výkonu, co zbytek pluginů dohromady
    SUMI
    SUMI --- ---
    GECKON: oh my fucking god..návrat ztraceného sumýška
    GECKON
    GECKON --- ---
    GateCraft is running on 1.4.2 ;)
    SUMI
    SUMI --- ---
    GECKON: HURÁ!
    GECKON
    GECKON --- ---
    Pro nedočkavce tu máme aktualizovaný GateCraft TexturePack V1.4.2 ;)
    Ještě tam chybí gui pro Beacon, a skin čarodějnice a netopejra, jinak je tam snad vše. Byly upraveny i některé již používané itemy, jako například sponge, nebo armor :)
    Přechod serveru na 1.4 by mohl být během pár dnů.. Možná už zítra, nejpozději snad do konce tejdne. Některé pluginy mají ještě své mouchy, tak uvidíme, tak to bude s jejich aktualizací.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam