• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    používání, stavba, zkušenosti, rady, nápady, prostě cokoliv této technologie budoucnosti.
    rozbalit záhlaví
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    LYCO: To pnuti je I v lite desce.
    LYCO
    LYCO --- ---
    PETER_PAN: rozhodně nejsem odborník, ale myslím že tady 3d tisk možná nebude dobrý nápad

Při tisku vzniká výrazné vnitřní pnutí (rychlé chlazení, natahování polotekutého materiálu). Čekal bych, že když materiál mrazem zkřehne, tak se bude o to snáz lámat.

Asi bych zjišťoval jak to vyfrézovat z lité desky.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: Mel bych dotaz na filament. Je nejaky vyzkouseny filament co zvlada alespon -80 °C, idealne -100 °C ?
    Jakoze nezkrehne a nerozpadne se apod. Nevadi mi omezena zivotnost, jakoze bych si 1x za rok vytisknul neco znovu, ale melo by to byt po tu dobu alespon trochu odolne.

Dopredu vsem dik za rady.
    CABOWITZ
    CABOWITZ --- ---
    prosim byl by mi nekdo z mistnich/prazskych s to vytisknout jednoduchou soucastku? jde o nahradni dil do deskove hry - duty valecek o prumeru 12mm a vysce 105mm. zhotovil jsem model v blenderu a vyextrudoval tvar valecku jeste dovnitr (pardon-nevim zda jde o korektni krok v ramci pripravy modelu pro tisk-kazdopadne valecek by mel byt duty s tloustkou steny cca 1.5mm). barva filamentu by mela byt oranzova (optime nekde kolem #fd5d41). pokud by bylo mozne provest jeste retus povrchu aby nebyly viditelne relikty 3d tisku, tak by to bylo optime. kdyz tak posta, na cene se domluvime...
    SKAUT
    SKAUT --- ---
    ANDY_WARHOL: Tak na čistější PC, PEEK nebo PEKK to neni ale myslim si ze si u níže zmíněného výrobce vybereš.
    Případně můžeš koukat po variantách se sklem ( ABS/ASA, PP).
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SKAUT: 60 stupu vyhrivana komora, 350 stupnu hotend
    SKAUT
    SKAUT --- ---