LORDPEET: ale když dojde na lámání chleba a něco se stane, tak u prusi, nedařilo se mi zkalibrovat tiskárnu, měl jsem ji v ty době už několik let, jsem že zoufalství někdy v deset večer zkusil jejich podporu, ozval se mi týpek, chtěl abych mu natočil video, a za chvíli mi řekl zcela přesně co je špatně a bylo vyřešeno.
Teď zkušenost s qidi supportem.
Odešly piezo v bedu, ale podle mě diagnostiky fungovaly, chyba imho někde jinde, protože tiskárna na ty pieza nereagovala i když dle diagnostiky byl senzor trigrovan, zřejmě tedy sw chyba, ale jejich uzavřený klipper byl dost nahovno.
Týden a několik videi trvalo, než mi Číňan vítězoslavně napsal, že si mám objednat novou sadu (z Číny, takže další čekání), ale ve skutečnosti by to nejspíš nepomohlo, raději sem si tedy nakonec pomohl sám ..odpovídal mi vždy v 5 ráno našeho času a já kolem 10 odpověděl zpět, což už bylo po jejich pracovní době, takže další odpověď zase v 5 ráno...
A pomoc ve skutečnosti 0.