• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    MVEK
    MVEK --- ---
    WOLFGAR: Ano, k tomu dospívám pomalu taky, asi jsem pořád moc slušný, i když tvrdě jsem to už zkusil a napsal jsem, že buď chci tolik a tolik a nebudu negativně hodnotit, nebo budu muset otevřít dispute. Ale nezaslouží si to, když se mě snaží přesvědčit, že několik mm rozdíl velikosti je přece v souladu s jeho upozorněním na e-shopu, ale ono jde o jiný rozměr závitu u spojky hadic:-D.

    Ale jinak co vidíš špatného na prodlužování, to přece pořád je vstřícný krok zadarmo. Jediné, co bych viděl jako tabu, je překročit lhůtu pro otevření dispute.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MVEK: Zakladni pravidlo je neztracet cas se samotnym obchodnikem a na nic nepristupovat, necekat, neprodluzovat lhuty a tak dale. Co se tyce komunikace s obchodem tak mam vazne dobre zkusenosti jen s Gearbestem kde se vetsinou snazi vyjit vstric obcas i nad ramec toho co museji jinak je nejlepsi napsat obchodnikovi jen jednu strucnou zpravu pres paypal/ali a kdyz vam neodpovi, posle nejaky podobny nesmysl, prosby o prodlouzeni a tak dale tak rovnou eskalovat na pp/ali. Jeste se mi nestalo, ze by mi to v takovem pripade u nedorucenych/poskozenych zasilek pp nebo ali stiznost zamitli, do tydne jsem mel vzdy penize zpatky na uctu. Jen reklamace (v pripade ze vec dorazila v poradku a potom se rozbila) jsou trochu jiny pripad, z fotek/videa se tezko pozna jestli je zavada vyrobniho charakteru nebo si ji zpusobil sam zakaznik a navic evropska zarucni doba neni ve svete nijak obvykla a v US je bezna zarucni doba jen 90 dni a tim se ridi i vetsina prodejcu a paypal.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Uch, proč si ti Číňani tak vymýšlejí? Po delší debatě kvůli pár blbostem dodaným jiným nebo nedodaným, mi řekl toto:
    felix wang: hi dear,sorry for brings you the inconvenience,Please open a dispute to ask 3.8$ to your refund. And please choose the reason “personal reason” or “easy return” (it will not affect your reputation). Then we will accept it. Have a nice day

    To je zase blbost, co? To, co chce, znamená požadovat vrácení, ne refund. To bych si asi naběhl. Takže asi nezbyde než být asertivní a dát pravdu, tedy u jednoho, že nedorazilo a u druhého, že není jako popsané (nebo damaged aspoň) a ignorovat jejich nářky... Stačí, že jim nebudu reklamovat ještě špatnou kvalitu ostatních.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    ZUZU, PISTA1, MUXX: začíná Vánoční špička
    mě těd šel balík 5 dnů Čína - Ruzyň (skvělý) a pak 22. Ruzyňe, 25. opustil Poštu 120 a od té doby žádný update

    PISTA1: nejlepší je, když se to ztratí a pak zas někde vynoří
    jednou mi takhle přišla po měsíci a půl se známkama s Turecka (tam je nenapadlo nic lepšího než přelepit všechny papíry na zásilce) :))
    HANZO
    HANZO --- ---
    Nemáte někdo zkušenost s nějakým levným projektorem?
    MUXX
    MUXX --- ---
    ZUZU: china post mi sla minulej mesic 30 dni.
    Sledování zásilek - Česká pošta, s.p.
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LF213560287CN%0D%0A
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ZUZU: prostě "někde"
    mě teď vraceli prachy za zásilku která 29.8. vzlítla z pekingu ale v ČR nikdny nepřistála.
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    ahoj, mám na cestě zásilku, 2. října asi "nasedla" do letadla a od té doby ani vidu ani slechu. níže screenshot z trackingu, to o té czech post se tam objevuje každý den s datumem daného dne. na české poště mi tvrdí, že to znamená, že to do čr zatím nedorazilo, ale já jim nevěřím. kde je to zatoulaný? na trase čína-čr nebo v čr? co myslíte?


    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Já mám rekord 8 dní cca před 3 lety. Baterka do notebooku z eBay přes Singapore post
    MVEK
    MVEK --- ---
    Wow, jedna zásilka za 4 dolary teď přišla z Ali za 12 dní!
    MATT
    MATT --- ---
    nejakej tip na auticko na dalkovy ovladani? ;)
    MATT
    MATT --- ---
    ach ta mládež :D
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OMNISLASH:
    me napadlo to same :D
    MATT
    MATT --- ---
    OMNISLASH: na odhalování estébáků ;))
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    MATT: k cemu je to dobre, krom toho, ze to vypada jako nejaka analni pomucka? :)
    QUIP
    QUIP --- ---
    WOLFGAR: Pokazde to jde necim jinym. Neco mi taky chodi pres PostNL, neco pres Svedskou, neco klasickou Cinskou postou. Zalezi hodne na prodejci.

    QWWERTY: 17track znam a pouzivam, ale stve me, ze se tam neda zadat nejaky popis k tomu baliku a ulozit si to (do bookmarku), protoze kdyz tam mam 15 baliku najednou, tak fakt nevim, co kterej je.

    Na androidu pouzivam tohle https://play.google.com/store/apps/details?id=com.metalsoft.trackchecker_mobile
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    QUIP: Zajimave a pouzivas cinskou postu? Ja pouzivam uz tak rok vyhradne PostNL.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    ad. tracking - predpokladam ze znate, ale stejne to sem hodim
    ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING | 17TRACK
    http://www.17track.net/en
    proste tam nahazete libovolny cisla a ono si to vytaha udaje o zasilkach z patricnych post, takze nemusite manualne obchazet vsechny weby
    (ofc presnost dat odpovida presnosti poskytovane postou)
    QUIP
    QUIP --- ---
    WOLFGAR: Mozna zalezi, jakou postou to zrovna jde v tom zahranici, ale me se temer u vsech baliku z AliExpressu a GearBestu (pokud maji mezinarodni tracking number) zobrazuje na webu CP informace uz v dobe odeslani, pak treba tyden nic a pak az info, ze je to v CR.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    QUIP: V okamziku kdy byl odeslan? To mi nejak nesedi, me CP udava ten udaj kdy mel byt balik odeslan vzdy den pred tim nez realne dorazil do CR a ten udaj se tam vzdy objevi s tim zpozdenim. Takze dejme tomu, ze balik treba 8.9. dojde do CR a teprve ten den se na webu CP ukaze ze 7.9. byl odeslan do CR zatimco web ktery skutecne bere informace ze site trackingu (treba track 17) ukazuje den odeslani realne treba 4.9.

    A to jsem si presne myslel, jenze ty vnitrostatni sluzby tak nejak funguji, hlavni problem byvaji ty mezinarodni, od zbytecne komplikovaneho precislovavani zasilek az po vysokou ztratovost a nesmyslne dlouhou vysetrovaci lhutu u ztracenych. Obavam se, ze ta situace je takova protoze tam v podstate neni kdo by to kontroloval a CP ma v dorucovani postovnich zasilek ze zahranici monopol. Predpokladam ze celni spravu nezajima nic vic nez vybrane clo takze co se tyce funkce a spolehlivosti postovnich sluzeb tak tam uz asi jen mezinarodni postovni unie ktera nejspis nejake stiznosti na CP moc resit nebude.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam