Na jednu stranu to chápu když to vidím v práci, náš E-shop běžně na dopravdu (česká pošta, DPD a intime) posílá 3-5 palet balíků. Teď to je 15-20 a po víkendu kdy byl black friday museli jet jak pošťák tak DPD dvakrát protože to už nenarvali do auta a to jeli jen k nám. Jenže doháje to je zase jak když silničáři jsou v lednu překvapení, že sněží a vlekaři v dubnu, že to taje. Vymlouvají se na nedostatek lidí, ten je ale přímo úměrný mizerným platům a špatným pracovním podmínkám. Ono by nebylo tak těžké udělat to aby jim tam ti lidi šli a neutíkali jenže to by něco stálo, co na tom, že je tohle období pro ně zlatým dolem, čím méně se vrazí do zaměstnanců s tím, že ti stávající vyčerpaní chudáci kteří v sezóně odmakaji 250+ hodin měsíčně to prostě nějak dají a o to víc se na té sezóně vydělá že, zákazník bude remcat, ale když to tak udělají všichni tak si stejně nikde nepolepší.
Popravdě kdyby prostě dali status - vaše zásilka byla přijata a čeká v pořadí na vyřízení tak bych to u té číny zas tak neřešil, dárky jsem prozíravě objednal už v září a dávno tu jsou a na svoje věci si klidně do ledna počkám, ale to že tam mají standartní o této zásilce nezobrazujeme informace, mezinárodní tracker ukazuje, že to je v čechách už měsíc a já nevím jestli je to ztracené, ukradené nebo jen mezi několika stovkami pytlů k vyřízení to mě na tom štve nejvíc.
Dokonce i můj běžně spolehlivý pošťák přestal doručovat a už háže jen oznámení. Copak u to u dvaceti gramových balíčků z číny je mi to celkem fuk, ale ten desetikilový pytel granulí který teď čekám je nechám na opakované doručení vykládat a nakládat klidně desetkrát dokud ho nedovezou.