• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Vsak jsem jim taky napsal hezky hodnoceni, neboj se nic 🙂ono me to zas tak nesere, zbozi mam, spoko. Jen me mrzej ty kolotocarssky praktiky. A asi u drazsich polozek je dobry si cist i hodnoceni prodejce.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Tak hlavně tam se hodně jede na hodnocení a funguje to na nějakém feedbacku, byt plně komerčně. Kdyby jsi to zboží nepřevzal asi by nebyl problém refund.
    A většinou je to chyba naší doručovací společnosti ne jejich. U nich je to cvrkot.
    CUKI
    CUKI --- ---
    DOKKTOR: Kdyby tam bylo to co potřebuji. Tady vím že to kupuju alespoň rovnou od zdroje. Na Ebay jsem už nekoupil nic snad 20let. Už začíná být podobně tragické jako alegro a nebo Amazon..

    Po pravdě na Ali se mi nejvíce líbí to že tam funguje alespoň nějaká možnost reklamace a nemusíš se s někým dohadovat. Zatím vždy našli win win řešení. Zatím nemám vyloženě špatnou zkušenost. Pak koukneš i na blbou Alzu nebo jinej e-shop operující dvouletou zárukou a tam se s tebou snažej vyjebat jak můžou.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Nedoruceno, vraceno je imho jina situace, kdyz zbozi nezvladne posta dorucit a prijde zpet prodejci, ne? I kdyz kdovi. Tady uz se da asi hlasovat jen penezenkou, byt furt je ali nejlevnejsi zpusob jak prijit k ruznejm diy komponentam atd atp
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Mě vždy při komunikaci s Alibabou nebo Aliexpress stoupne sebevědomí o mé angličtině o které si myslím že je velmi špatná

    Jinak jo já mám pocit že v té garanci je někde právě nedoručeno vráceno. Tedy jak to přijmeš tak o tu možnost přijdeš.
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    CUKI: nechci ti do toho kecat, ale pokud chceš nakupovat opravdu ze španělska, tak nakupuj na ebay.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Prodejce dolozil ze zbozi bylo doruceno a tim to pro aliexpress haslo. Prestoze puvodne schvalil full refund na zaklade toho, ze zbozi slo odjinud nez melo a pak to komplet zamazli.

    Prislo mi, ze z toho supportu vubec nepobrali ten pozadavek a asi nerozumi anglicky nebo nevim.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE:
    A co bylo za odůvodnění?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Tak jen pro info, mi ten dispute ve finale aliexpress zarizl. 🤷‍♂️ zrejme nova, aliexpressem tolerovana praktika.
    CUKI
    CUKI --- ---
    Tak zboží stále nic, ale další jak REDSNAKE:
    Nakupuju EU warehouse 3-7day delivery ze špáňa. A pak mi přijde zpráva z TN z íny a 30 dní dodáním WTF?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Nak tak no
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Mělo to být do jedenácti pracovních dní. 15tého jsem to zaplatil...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    REDSNAKE: Já tam mám tohle (a nic víc):


    Shipping update
    Handed over to line-haul
    Jun 25, 12:30 (GMT+2)
    Left from departure country/region sorting center
    Jun 24, 02:09 (GMT+2)
    Processing at departure country/region sorting center
    Jun 23, 14:15 (GMT+2)
    Package received by logistics company
    Jun 23, 13:45 (GMT+2)

    A na hlavní stránce
    Order date: Jun 21, 2024
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    On refund taky nejde dat v nejaky ochranny lhute, tusim az patnact dni po odeslani a dale. Ale muze to byt dle prepravce atp
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Tak to nevím, já se tam dostanu i u zboží, které ještě nedošlo a mám v "Delivery status" možnost vybrat "Package not received" - dál jsem teď nešel, ale vím, že jsem kdysi disputoval i nedošlou věc.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    CUKI: a není tam někde ještě možnost "not recieved" nebo tak? Já to udělal jenom jednou a tuším to nebyl až takový oser to najít. Jo a bavíme se o aliexpresu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    CUKI: Přitom mám podle mě o 11 pracovních dnech nárok na refund bez jakéhokoliv dokazování. Prostě mi to nepřišlo.
    CUKI
    CUKI --- ---
    GILHAD: No to jsem zkoušel, ale píše mi to Refund can't be processed right now
    Order in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund.

    tak jak tedy na "apply for a refund" když to teď nejde. Už je dávno po termínu a dost mě to s...
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    CUKI: Já to dělám (na PC v prohlížeči, anglická verze) tak, že si otevřu (vpravo nahoře jak mám hlavičku uživatele) "My Orders", najdu si tam předmět dotyčný a u něj, vpravo nahoře, je "Order detail >", na to kliknu, objeví se tam ten předmět uprostřed obrazovky, nějaké věci nad a pod ním, ale vedle něj dvě až tři kulatá tlačítka a to spodní z nich je "Returns/refunds", to stisknu a mám obrazovku, kde je předmět nahoře a pod ním už se to ptá na stav doručení a další refundovací věci.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Tam mi to dá vyfiltrovat zásilku, ale nevím co pak s ní dál, prostě ji vidím jen jako v náhledu, ale nevím co dál :-(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Jasne, pres ty disputy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam