• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    GURBON
    GURBON --- ---
    Tak i kdyby to slo tak si myslim ze ten -60 postih tam bude, jinak by to byl epic fail.
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    EVILMIND: Tak vzhledem k tomu, že si můžeš naimportovat map device z pžedchozí ligy, tak by mohl stačit mít hideout a mapu.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    YORK: bych si byl naprosto jistej, ze nepujde :-) To by tam nesel snad nikdo ze jo.
    YORK
    YORK --- ---
    MRORANGE: Hmm, půjde jít do map bez splnění actu 10?
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    GURBON: Je to tam taky :)
    The Cruel and Merciless resistance penalties have been moved to the completion of Act 5 and the completion of Act 10 respectively. Once either act has been completed, these penalties affect your character in all game areas.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Dotaz na nekoho kdo hral betu:
    Jak je to ted teda s "obtiznostma"? Resp. kde clovek bude prichazet o rezisty? Nerad bych si zbesile nabeh nekam kde pak budu dostavat cocku, jen proto, ze o tom nevim...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tohle se muze hodit

    Pantheon Planner | Burn guild
    http://www.burnguild.org/pantheonplanner/
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    EVILMIND: z toho ED jsem taky dost překvapenej.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: nejvic zaujalo, krome uz znamych veci:
    - Passive Skill Tree planning system - bylo to nekde ukazano co to je?
    - Dark Pact - podle popisu dost zabavnej gem, docela mi prijde, ze by do nej sly dobre integrovat mechaniky, co jsem hral treba v tom afk cwdt buildu... no, pockam az to nekdo spocita :)
    - In item filters, you can now use PlayAlertSoundPositional rather than PlayAlertSound to play a positional version (the sound comes from where the item dropped) - WOW
    - Prophecies are no longer bound to a specific difficulty and can be triggered and completed in any relevant area - to je super, vzdycky jsem setril silvery az na merciless
    - Killing Izaro now immediately disables the traps in his room - taky jsem na to zachrcel jednou :)
    - Additional Treasure Keys can be found in special chests throughout the Labyrinth. There are two keys guaranteed to appear in every Labyrinth run.
    - Flameblast, Incinerate and Blade Flurry have had their scaling 'more damage' bonuses changed to 'more damage with hits and ailments', meaning they will still apply to the hit and ailments it causes, but not to on-hit created damage over time effects like Decay. - hehehe :)
    - Essence Drain deals 43% more damage at gem level 20, scaling upwards at higher levels. - to nechapu, ED byl jeden z nejsilnejsich buildu co jsem hral, a to jsem nejel zadnou double dipping verzi, nebude to ted desne OP? mezi vecma co to pouziva jsem nenasel snad jinej primej nerf nez na zbranich craftechych deliriem (coz neudela takovej rozdil), spis jen vic dalsich malych buffu
    - Elreon's crafted Increased Maximum Energy Shield mod can now only be crafted onto Amulets. The cost has been changed to 8 Chaos orbs (from 1 Exalted orb).
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Path of Exile 3.0.0: The Fall of Oriath Patch Notes
    Forum - Patch Notes - Path of Exile 3.0.0: The Fall of Oriath Patch Notes - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1930316

    Tak na dnešní večer máme co dělat :)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Na rozdíl od nového řešení chill a shock kde se mění síla efektu a je daný čas, to u freeze nejde, protože buď je z bosse nanuk nebo není. Je to ale prakticky poslední imunita, všechny ostatní se zrušili se zrušením DD. Šlo by řešit úpravou času oproti stávajícím 60ms, dáním "rezistence" nad standardních 75% kdy by boss měl nějakou procentuální šanci freeze a obecně ailments odolat.
    Nicméně pamatoval jsem si že se to někde řešilo, viz:
    Forum - Development Manifesto - Damage Over Time Changes - Part 2 - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1894471
    pokud to nechcete hledat:
    We intend to make changes to Chill and Shock that we'll be trying out during the beta to further help this situation, making ailments more useful against very high-health enemies without them making the content too easy. We'll be revealing more information about this later.
    Some bosses that had Freeze Immunity will instead have a slow protection effect, so they won't be immobilized by Freeze. Instead, they'll be slowed significantly.

    Nicméně vzhledem k množství úprav bych čekal patchnotes zítra, což jsem i někde tuším dneska zaznamenal.
    sry za smáznutí, chtěl jsem jen něco doplnit...
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    HRAFNAIN: Kdo to dočetl až do konce, neexistuje.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Ty patch notes sem patří celý! :))

    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Hukot:
    Players who want to change their bandit reward choice will have immediate access to maps.
    Puncture's description has been reduced to 35%
    Added a new economy
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    podle me ta puvodni zmena byla ok, je to proste uplne zadarmo spousta dmg, aniz bys neco obetoval

    a nechapu proc se tam mluvi jen o chill a ne o freeze - prijdou teda bossove o imunitu na freeze (kterou ma fakticky kazdej), nebo ne? bych klidne nejakej permafreeze build oprasil, jestli uz to nebude jen na mapovani :)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    MRORANGE: Mě tyhlety shitsormy fakt nebavěj.

    Nehledě na to, že první příspěvek pod "hej, uznali jsme reakce komunity a uděláme to jinak" je ZASE stěžování si. Kokoti, fakt.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    GORDHART: Jo, byl jsem mimo, zaznamenal jsem zpětně trochu shitstorm, byť musím říct, že jsem byl tak trochu na té straně a ty navržený změny mi vůbec nevadily...
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    MRORANGE: ty jo, oni vycouvali z těch změn chargů.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Balance Changes to Chill, Shock, and Charges:
    Forum - Development Manifesto - Balance Changes to Chill, Shock, and Charges - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1929712

    Jeví se mi to jako buff, zvlášť u shocku, nebo to čtu špatně? Aneb trochu jsme přiostřili bosse, tak vám musíme vrátit trochu dmg. A že budete ještě snáz likvidovat normální moby? Who cares, clearspeed meta!
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    po tomhle jsem vzdycky touzil!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam