• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    tak jak se na to tesite? a co budete hrat? ja tu mam tak 4 moznosti pred sebou a menim nazor co pet minut :D
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    So it begins...
    Forum - Gameplay Help and Discussion - Path of Building: Offline Build Planner [v1.4.49] 3.0 Builds and new supports! - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1716360
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Jaj, to bolí:
    Leo's crafted mod now reduces the damage over time taken by 5%, down from 20%.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Já se nehorázně těším a změny jsou super, aspoň to bude krapet jiný a bude zase co objevovat.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Ale obecně se strašně těším na věci jako 6 nových aktů, nový skill a support gemy, mapu a obecně další qol věci, ve výsledku i na pohřbení DD a všechno co si lidi už zkoušeli v betě.
    Pomalu jako nová hra na starém základě :)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    RADICETA: Ano, můžeš, ale bude to podle mě schováno za splnění questu , jako byl například teď přístup do Eternal lab. Je otázka jak bude koncipován desátý akt, ale v patchnotes jsem to nikde neviděl, takže by se teoreticky přesouvat neměl, ale bude uvolněný/otevřený dle pravidel výše.

    Mapa se dá otevřít v hideoutu podle mě proto, že není vázaná na charakter, ale na hideout. Takže i když bude map device, bude to stejně jako teď a hráč bez splnění podmínky do mapy nevleze.

    PS: přiznám se, že jsem se nikdy do mapy před dried lake vlézt nepokoušel a před Awakening si nepamatuji že bych mapy řešil, když jsem to zapnul maximálně přes víkend a ještě na chvíli...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    RADICETA: to by prave nemuselo, protoze te to necha otevrit mapu, ale nenecha te to vlezt dovnitr
    GURBON
    GURBON --- ---
    Tak i kdyby to slo tak si myslim ze ten -60 postih tam bude, jinak by to byl epic fail.
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    EVILMIND: Tak vzhledem k tomu, že si můžeš naimportovat map device z pžedchozí ligy, tak by mohl stačit mít hideout a mapu.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    YORK: bych si byl naprosto jistej, ze nepujde :-) To by tam nesel snad nikdo ze jo.
    YORK
    YORK --- ---
    MRORANGE: Hmm, půjde jít do map bez splnění actu 10?
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    GURBON: Je to tam taky :)
    The Cruel and Merciless resistance penalties have been moved to the completion of Act 5 and the completion of Act 10 respectively. Once either act has been completed, these penalties affect your character in all game areas.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Dotaz na nekoho kdo hral betu:
    Jak je to ted teda s "obtiznostma"? Resp. kde clovek bude prichazet o rezisty? Nerad bych si zbesile nabeh nekam kde pak budu dostavat cocku, jen proto, ze o tom nevim...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tohle se muze hodit

    Pantheon Planner | Burn guild
    http://www.burnguild.org/pantheonplanner/
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    EVILMIND: z toho ED jsem taky dost překvapenej.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: nejvic zaujalo, krome uz znamych veci:
    - Passive Skill Tree planning system - bylo to nekde ukazano co to je?
    - Dark Pact - podle popisu dost zabavnej gem, docela mi prijde, ze by do nej sly dobre integrovat mechaniky, co jsem hral treba v tom afk cwdt buildu... no, pockam az to nekdo spocita :)
    - In item filters, you can now use PlayAlertSoundPositional rather than PlayAlertSound to play a positional version (the sound comes from where the item dropped) - WOW
    - Prophecies are no longer bound to a specific difficulty and can be triggered and completed in any relevant area - to je super, vzdycky jsem setril silvery az na merciless
    - Killing Izaro now immediately disables the traps in his room - taky jsem na to zachrcel jednou :)
    - Additional Treasure Keys can be found in special chests throughout the Labyrinth. There are two keys guaranteed to appear in every Labyrinth run.
    - Flameblast, Incinerate and Blade Flurry have had their scaling 'more damage' bonuses changed to 'more damage with hits and ailments', meaning they will still apply to the hit and ailments it causes, but not to on-hit created damage over time effects like Decay. - hehehe :)
    - Essence Drain deals 43% more damage at gem level 20, scaling upwards at higher levels. - to nechapu, ED byl jeden z nejsilnejsich buildu co jsem hral, a to jsem nejel zadnou double dipping verzi, nebude to ted desne OP? mezi vecma co to pouziva jsem nenasel snad jinej primej nerf nez na zbranich craftechych deliriem (coz neudela takovej rozdil), spis jen vic dalsich malych buffu
    - Elreon's crafted Increased Maximum Energy Shield mod can now only be crafted onto Amulets. The cost has been changed to 8 Chaos orbs (from 1 Exalted orb).
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Path of Exile 3.0.0: The Fall of Oriath Patch Notes
    Forum - Patch Notes - Path of Exile 3.0.0: The Fall of Oriath Patch Notes - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1930316

    Tak na dnešní večer máme co dělat :)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Na rozdíl od nového řešení chill a shock kde se mění síla efektu a je daný čas, to u freeze nejde, protože buď je z bosse nanuk nebo není. Je to ale prakticky poslední imunita, všechny ostatní se zrušili se zrušením DD. Šlo by řešit úpravou času oproti stávajícím 60ms, dáním "rezistence" nad standardních 75% kdy by boss měl nějakou procentuální šanci freeze a obecně ailments odolat.
    Nicméně pamatoval jsem si že se to někde řešilo, viz:
    Forum - Development Manifesto - Damage Over Time Changes - Part 2 - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1894471
    pokud to nechcete hledat:
    We intend to make changes to Chill and Shock that we'll be trying out during the beta to further help this situation, making ailments more useful against very high-health enemies without them making the content too easy. We'll be revealing more information about this later.
    Some bosses that had Freeze Immunity will instead have a slow protection effect, so they won't be immobilized by Freeze. Instead, they'll be slowed significantly.

    Nicméně vzhledem k množství úprav bych čekal patchnotes zítra, což jsem i někde tuším dneska zaznamenal.
    sry za smáznutí, chtěl jsem jen něco doplnit...
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    HRAFNAIN: Kdo to dočetl až do konce, neexistuje.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Ty patch notes sem patří celý! :))

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam