• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: prave ze muj build byl presne priklad, kde to nezaznamenas, protoze BV to je hodne malejch hitu, tj. pravdepodobne jsem to nikdy nemel dyl, nez to bude ted omezeno (ten build je hlavne o regenu, leech je nepodstatny).

    Ja v tom Markove prikladu ale nechapu, kde tam do toho vstupuje to omezeni na 5s, kdyz jemu to vyslo na 7.5?
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Imho pro trignutí dalších mechanik overleech pořád bude fungovat. Ale aby se nerfoval leech z velkejch hitů je imho blbost, ale jinak si to nedovedu vysvětlit. Ale to spíš bude tím, že špatně chápu i ten příklad. Pokud člověk má hodně rapidní menší hity tak to imho ani nezaznamená. Možná až na to, že prostě budeš obecně leechovat méně.

    PS:Ale logicky bych spíš čekal nerf u věcí jako jsi hrál ty, kde jsi díky tomu facetankoval plno věcí...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: ja si furt myslim, ze to je kvuli labyrint/darkness farmerum s tou lahvi s cervama
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    EVILMIND: Tak jasny, kazdej char konci ligu s par Exa na ucte nejmin, takze curerncy tam bude az moc. A prd co delat, takze ji budou lidi fakt pouzivat na craft.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    EVILMIND: Ten balanc imho přišel s nástupem ES leeche a s vědomím toho, že Slayer (v rámci celého melee) dostane lásku v příštím patchi.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    OTAVA: jak malo? Ja uz mam napsanej tejden dovoleny od patku, to je uplne presne akorat na takovou ligu, pak uz to jen tak ladis... :-)
    Standard nevim, hral jsem tam kdysi asi mesic jen, a je to proste takovej divne pokrivenej svet, pokud jde market, spousta legacy veci nebo mirror equipu, ale na druhou stranu ceny co zacinaji na desitkach exa - a nejakej normal equip co bys tam chtel mit jako nekdo kdo tam proste hraje od zacatku, budes mit asi problem koupit. Osobne bych radsi hral temp ligu i s omezenym casem.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: ok, nejsem si jistej, ze to uplne chapu, ale takhle rozpocitany to zase nevypada tak hrozne. Se tu v guild chatu od rana hadame, jestli jsem vlastne ve starem zpusobu pocitani overleeche ho vubec mel vyznamne delsi dobu, nez ted s timhle omezenim, protoze zase tolik dmg jsem nedaval. Si asi po startu ligy najdu cas, a zkusim nejakeho stareho slayera na standardu, jestli pocitim nejakou zmenu...
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    EVILMIND: Ja vim, ale pro me je to malo ! :)
    a mimo ligu asi nema cenu vubec hrat, tam bude nejakej divnej svet plnej max predmetu a currency z ligovych charakteru ?
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    OTAVA: kazda temp liga je stejne dlouha, 3 mesice. Prodluzovalo se pokud vim jen zcela vyjimecne, kdyz se nejak opozdil dalsi update.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: tak to nevim jestli koukali na statistiky, kdyz maji zapotrebi nerfovat slayera, ktery je nepretrzite nerfovan od 3.0 a uz ho hraje mene nez 1% hracu (proti nerfu jen slayer ascendu sciona bych nic nemel), zatimco okultista ocultista/elementalista, ktere hraje tretina lidi, se dockaji dalsiho posileni. To mi jako trochu hlava nebere.

    Jinak ta interni diskuse byla spis o tom, jestli je mozne proste vzit tier map, a na standardu je prevest hracum nahodne na jine mapy stejneho tieru. Coz resi problemy s map tabem po zmene atlasu, nicmene asi se boji, ze se lidi co si syslej nejaky konkretni mapy kvuli dropu karet treba trochu naserou... :-)
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    zase soucastna liga mi prijde dost kratka pro casual hrace, kdyby byla o mesic nebo dva delsi, bylo by to super. Takhle jsem se dostal do T13 ma, nebo Pale court max.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    EVILMIND: Já bych klidně řekl, že ve studiu se podívali na statistiky hráčů v ligách a řekli si "fuck standard". Jen to Chris nemůže říct takhle naférovku, takže mají "interní diskuzi" :)
    GURBON
    GURBON --- ---
    Jsem z toho leechu zmatenejsi a zmatenejsi. Muze mi nekdo polopaticky vysvetlit co se presne stane?
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    EVILMIND: Hm nejsem si uplne jistej ze me tve vysvetleni potesilo, musim ale uznat ze je od GGG hezke ze se nas snazi ochranit pred Alzhaimerem a furt nas udrzujou ve strehu :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    SKUNK23: GGG ma totiz problem, ze nedokaze spravne zmergovat map taby z ruznejch lig, tak aby si to udelali jeste tezsi, takze si napsali nejakej tool na rotaci tieru kazdou ligu... :-) Chris dokonce nekam pred tejdnem psal, ze zatim sami nevi, co s tim mergem delat, a interne o tom debatuji.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: tak pokud jen prehazeji mapy do tieru, tak to by nemelo hustotu menit. To je vzdycky zmineno explicitne. Na druhou stranu to neni jen o hustote, ale i o designu, ze jo... ale kazdopadne ta polovicni hustota na strandu me prekvapila, to se pronerfovalo hodne dolu teda.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    SKUNK23: Budou to teď měnit každou ligu.
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    MRORANGE: Btw proc ho zase menej, budou nejake nove mapy nebo je to ciste kuli balanci obtiznosti ?
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Tak máme jiný atlas, nemusí to být nutně odpovídající...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tohle si sem jen odlozim, abych to nasel v sobotu az budu v mapach se rozhodovat co shapnout :)

    Mob count for every map (Statistics) : pathofexile
    https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/axict5/mob_count_for_every_map_statistics/
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ORBIT: oukej, tak to sem v klidu, pojedu ze startu toho druhyho a pak kdyz se mi podari nafarmit, tak respecnu do toho consecrated path. Nastesti maji polovinu gearu stejnou, takze by to mohlo bejt celkem ez.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    No tak uvidíme co patchnotes. Očekávanej nerf storm brandu je na spadnutí očividně, takže to bych na začátek asi neriskoval, ale uvidím jak bude vypadat v číslech ten novej homing chaos skill, případně jak moc se nerfnou cold dot skilly. Už jsem o tom uvažoval jako starter pro betrayal a nakonec jsem se k tomu vůbec nedostal, tak pokud to nedojde nějakého nerfu tak by to mohlo jít. V manifestu mě dost zaujala ta mechanika u Trickstera, tak možní toho místo occultistky...
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    CHA1NDLER: Jako chápu asi jak to myslíš, ale s největší pravděpodobností ostatní mody toho itemu ti budou jako summonerovy na nic. Projel jsem to na poe.db, jedná se u jednoručky pouze o axe a jedinej potenciální mod pro použití, pokud se nebavíme o resistech nebo podobně je delve affix kterej má minion damage.
    5-10% na crit mi přijde dost málo, aby se člověk dostal na plnejch 5-7, ale to by se muselo otestovat. Takže já bych se docela bál o tu konzistentnost. Navíc jsou to skillpointy cestování po tree který může člověk využít jinak. Dokážu si to jakž takž představit u life based golemancerky, když se honí jewelly a člověk se dostane i do marauder/duelist počátečních míst.
    Jak říkám, konzistence by se musela zkusit, ale podle mě ani 7 endurance charges nevykoupí případné další mody jako je další golem u Clayshaper atd. Ale to je jen můj názor...
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    BARTUC: Hele to respecnes bez problemu. Jednak mas hafo respec pointu za questy a regrety padaji jako jiny orby, vetsinou nevim co s nima a prodavam :D
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    CHA1NDLER: To je mod u nějakých shaper itemů, tuším obouruční axe, nebo mace. Pokud to má nějaký slušný ostatní mody dokážu si představit nějaký dost okrajový použití, ale spíš ne...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Me jako fakt serou tema kecama o balance melee v dalsi verzi, protoze ted se jako regulerne tesim na tu, a tuhle se mi ani nechce hrat... :-(
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    EVILMIND: zatim dobry, jeste neklekli na EE a DoT. jsem zvedavej na plny notes zitra. Cekam ze zacnu cold DoT okultistku CI na zacatek a pak se uvidi kterej ze starejch gemu je OP? takovej selfcast flameblast byvala prdel
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    to musi bejt vetsi nerf nez 5% ne? prece 5s je desne malo, to ted fakticky nikdy nebudu mit overleech :-(

    Leech Length Nerf
    Previously, there was no upper limit on how much an individual leech effect could restore. This meant that a very high damage hit with enough leech could last minutes, if not longer, if you had an effect letting your leech remain on full life. Now, there is a limit of 10% restored per leech effect, so each individual leech effect can't last more than 5 seconds. For the Ascendant's Slayer Passive Skill, this is 5% lower.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Forum - Development Manifesto - Balance in Path of Exile: Synthesis - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2333233
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    BARTUC: to vypada jako dobrej zacatecnickej build, zvlaste kdyz tak trvas na tom juggovi :) nema tam nic draheho krome tech bot, ktery jsou ciste do labu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam