• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    EVILMIND: Taky to nechapu a kdyz uz pojednom tak v jinym poradi 4 - 3 - 2 - 1 by davalo vetsi smysl.. tahle to ty chudaky co to jdou zkusit odradi jeste driv nez predtim.. Asi chteji zabranit velkemu prilivu hracu :)

    A mapy jsou proste jinak, me celkem vyhovuje ze to kazdou ligu trochu rozhazeji.

    Jinak z toho co ctu mam pocit, ze ten novej skil co vrha flasky bude desne OP. Delaji tolik veci aby to nahodou nebufnuli moc, ze to bude bud desne op nebo desnej shit :)

    A cluster jewely dostaly desnej zarez :) Tim se budu zabyvat az daleko v lize, az to nekdo spocita co ma vlastne smysl..

    Act Bosses throughout the campaign now drop fewer but significantly better items.
    - to jsem zvedav co mi z nich padne :) Ale vetsinou nepada nic, tak uvidime, jestli se neco realne zmeni :DD

    QOL
    Non-damaging Elemental Ailments applied to you or Enemies now display their effect.
    The tooltip in the Skill bar and Character Panel for Righteous Fire now displays Damage per Second.
    Added support for Stash Tab Affinities to the Heist Locker and the new Expedition Locker. Once an affinity has been set up at a locker, ctrl+clicking an applicable item from your inventory into your stash will always send it directly to the appropriate Locker, regardless of whether you have the locker open.
    Added 4 new free Coloured Mouse Cursor variations.
    Added Default Mouse Cursor and Cursor Size settings under the UI Options category. Your Default Mouse Cursor will be used in Character select and in-game (if you have a Cursor Microtransaction equipped, this will be used in-game).
    All free Cursor variations are now equipped through the UI Options, instead of the Cosmetics Panel.
    Added a “Show Bars” toggle setting for Performance Metric Graph Details, under the Graphics Options category.
    The “Advanced Mod Descriptions” setting has been moved from the Chat category to the UI category in Options.
    Added a warning for when you try to replace an existing enchantment with another through specific Harvest crafting options.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    ORBIT: tier map jako nic moc, nativni T16 hroznej shit. Uplne nejsem schopnej rict, ze kterejch dalsich map se stanou T16, takze vubec nevim zatim. Ale chtel bych nejakou pohodovou, jako Park minule dve ligy... 8-) Plus samozrejme idealne aby bylo neco dobreho v dolnim pravem a hornim pravem rohu, ne ten shit jako pokazdy.

    Jinak fakt nechapu, proc kdyz uz chteji rebalancovat obtiznost aktu, proc neudelaji vsechny rovnou, to prece nemuze bejt moc prace ne? Navic zrovna A1 maji lidi nabehanej s ruznejma crazy modama z nejakejch race, takze to tezko nekoho prekvapi.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    A opravdu se tesim na Act 1, skoro si rikam jestli si ho neprobehnout napoprve na HC, abych si to lepe uzil :)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    EVILMIND: Tak na to jsem čekal roky :D paráda.

    A zajímavej shift v tierech map :)
    RADICETA
    RADICETA --- ---
    GORDHART: Nechoď :) hele já se docela těším. Pořád vzpomínám na začátky v open betě, kdy jsem se s prvním buildem dostal na level 65 a až s nějakým třetím do map. Pokud to celé trochu zpomalí, mohlo by to být fajn. Navíc v ssf ceny vecí a 6linky až tak neřeším.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Koukám, že teď na ten reddit radši ani nebudu chodit :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Jo, sounds like a challenge!

    Ty unikatni lahve jsou vsechny dobre dojebany, to jich urcite dropnu ted z Cortexe hafo, kdyz nejspis nebudou nic stat... :)

    Kazdopadne jsem zkusil aplikovat jen zmeny supportu na build z minule ligy (summonera, ten druhej co jsem hral ten je uplne znicenej ted), a je to tak cca o tretinu dmg dolu, plus nejaka defensiva. Jeste jsem teda nevidel novej strom, jestli tam nemuzu dostat neco zpatky. A myslim jine buildy na tom budou podobne, pokud to nejsou nejake specialni, co nepotrebujou 6L, pak je ten nerf mensi.
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Jako s tou manou se pos*ali ne ? Dokazu pochopit ze nerfnou play power, ze nerfnou speed play, ze udelaji tezsi monstra ok vicemene to kvituju, ale ze zvednou mamamultiplier z 20% na 30% to at se dou zahrabat..... to je proste shit :-/ klidne se se mnou prete, ale voni tu hru proste chtej dojebat do kytek :(
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Patch Notes - Content Update 3.15.0 -- Path of Exile: Expedition - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3147479
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    EVILMIND: Jo ahaa, ja myslel ze uz bezi :D tak pak pls poreferuj, diky :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    ORBIT: no nevim, uvidime az budou cisla, ale pokud kazdej support gem nerfnou o trochu, tak to na 6L hodi jako slusne. Nechapu jen ten support trapu, ale hrat je nechci... :-(
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LIQUIDFREAK: nevime, protoze zacina az v patek :)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    V cem je teda nova liga dobra a spatna, resp k jaky lize se nejvice blizi? Zatim jsem ji nehral, mam?
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Jo pekny cteni, ale mohli do toho riznout vic, moc se toho boji :)
    Takhle se takrka nic nemeni. V zasade bufnuli poison a zbytek je trosku zmeneny :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    pekny cteni :)

    Development Manifesto - Game Balance in Path of Exile: Expedition - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3147157
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Expedition Challenge Rewards
    https://youtu.be/Tt7Be0ECZI4
    GURBON
    GURBON --- ---
    ORBIT: tak teoreticky by to slo se spectral throw, ale zda se mi ze ten se posledni roky moc nehraje.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    GURBON: Jestli to bude kompatibilni s nejakym iverenym skillem, tak proc ne.. Tim myslim stejny gemy a passive tree. Proste 1:1 swap.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Me se docela libi ten Spectral helix, jen nevim jestli ze zacatku riskovat novej skill.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: skeletoni jsou zadarmo v podstate, na redditu lidi rozvijeji ideu golemancera, protoze tomu se obnovujou golemove sami, ale jako... skeletonu si napiskam kolik chci. Ale uvidime, single summon by mohl mit trosku problem kdyz je plna obrazovka nepratel - teda, on ne, ale hrac jo... :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam