NESS: jo, pocita se jen elemental attack damage a ty +proj. A je to super, navic ta damage proste bude skalovat s kazdym dalsim levelem (uz jsem dal T8 map bosse na pohodu ted), kdezto Rake uz mi neprislo se posouval. Vic damage das s tim twisterem, i kdyz ho v poslednich hotfixech nerfnuli, ale mel jsem tam problem, ze kdyz te stunujou, tak to kombo 5 skillu proste nikdy nedas. A vzhledem k charakteru hry je dost casty, ze stojis uprostred nepratel a obcas dostanes stun.
Asi nejvic me sere ted ta nestabilita, navic ty pady jsou vlastne maly rollbacky, ted se snazim dat level a uz trikrat me to rollbacknulo asi o 20 procent dozadu... :-) To je vysmech, dropnu 3 waystony rikam si super radsi to ulozim, a hideout crash a sbohem mapy. To mi jako prijde by melo byt neco, co by meli resit fakt predcasne.
Plus k tomu uz jsem nekolikrat videl to, co je zrejme ta jejich ochrana proti zamrznuti z changelogu, ze kdyz by mela hra spadnout, tak se misto toho jakoby v prubehu boje restartne zona - toci se to ozubeny kolo, cerna obrazovka, kde samozrejme animujou ten jejich debilni ohnivy dest aby to zralo vic GPU, nicmene hra neni pauznuta a jsou videt life bary nad potvorama, a obcas to registruje keystroke. Nakonec to teda vzdycky skonci tim, ze se hra vzpamatuje (takze anti-crash zafungoval), akoratze dost casto pri tom clovek umre (opet radost na HC asi).