• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: jasny - jen mě zajimal výsledek
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    NAGASAWA: ticho po pesine mel to vyhlasit v oznameni tydne na steamu, misto toho vydali 0.51 na stable

    asi ma kratkou pamet, btw nikde neni napsano ze to cvakne :)
    PHOSHEE
    PHOSHEE --- ---
    DayZ Standalone - Patch .51 VS3 Truck Epic Jump
    https://www.youtube.com/watch?v=xHgjzk0xO7Y&feature=youtu.be
    BURKE
    BURKE --- ---
    BURKHAR: leda do pekel
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    A táborníky doveze V3S.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ZOMBO: Tak, jídelna na tábor by byla, teď ještě podsady a stany.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: dopadlo to nakonec nejak? Vcera melo byt vahlaseni vysledku ne?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Romantika, vole!



    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: to uz je online na stable
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Jak si to zpětně čtu, tak ten kanibalismus vedle zalívání...

    0.51

    - vozidlo Praga V3S
    - kanibalismus a nemoc kuru jako následek
    - zalévání rostlin

    PŘEDMĚTY
    - útočná puška Steyr AUG
    - brokovnice MP-133 s pistolovou rukojetí
    - hejkal: svršek a kapuce
    - univerzální maskování zbraně
    - síťovina a proužky pytloviny na výrobu maskování
    - vojenský stan (252 míst)
    - kanystr
    - lidské maso

    Changelog Stable - 0.51.125720 - Announcements & Information - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?%2Ftopic%2F216238-changelog-stable-051125720%2F
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    RUDOLF: blackout sa vam snazi povedat, ze obaja mate pravdu ...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: vidíš, já bych řekl, že blackout říká co já, ale jinými slovy:-)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: Drop ve mestech ma i Dayz mod v puvodnim stavu. V sa je pritomny taky, a byl tam i kdyz v okoli nebyl ani zed, ani loot.

    BLACKOUT: coz je to co rikam jinymi slovy.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    HNIZDO: ehm je to problem ako klienta (optimalizacia, mesto GPU 5% CPU 99%! les GPU 80% a CPU 15%) tak aj server side (ten engine proste nikdy nebol stavany nato aby zvladol to co od neho chce dayz)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Na žádný featury zbytečně nespěchám, ale jedna by se mi včera hodila: střelili mě brokovnicí do břicha ve chvíli, kdy jsem v náručí držel plnej kanystr.

    Potom v Černu kolem mě běhalo děcko se slovy "Jsi friendly? Zastav se!" a pouty v ruce. Chtěl jsem ten zásobník do Sportera ušetřit, bohužel s .22 musí člověk double-tapovat natřikrát...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: jde o fps drop ve městech, který přibyl s předělávkou modelů a rozšířením měst.. fps dropy maj samosebou i jinou příčinu - ale obecný fps drop ve městech je způsobený render enginem ve vztahu k navýšení objektů ve městech (interiéry a loot) je to až tak trapně jednoduché, že se stačí postavičku nasměrovat na město, i když je třeba za kopcem, případně z oceánu kouknout na město a FPS drop je citelnej.. ten rendering to hází na CPU.. ono to dává smysl i s ohledem, jaký byli požadavky na rendering v A2 a jaký jsou teď.. na současný SA naplno stačí nějaká 6tková GTX imho..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: priteli, duvod proc se obcas a2/a3 DayZ seka, fps dropy, lagy, to ma stovky pricin. ta posledni je rendering. rendering na klientovi je totiz posledni v poradi, logicky. Mimochodem, protoze se standardni A2 v podstate neseka, v tom 3d enginu to nejspis nebude.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: jestli vychází tvoje zkušenost ze SA serverů tak cajk..

    ale teď je to všechno jinak: klient->server->hive.. pokud vím, na backendu v hive není MySQL či něco takového.. určitě to bude nějaký clusterový řešení, takže vlastně by to i MySQL mohlo bejt - ale asi to bude dost domain specific báze, nějaký binární kompresní transfer.. IO asi budou řešit na úrovni HIVE, ale to imho šlape nejvíc v pohodě.. co čtu devel příspěvky, tak nejvíc práce maj servery právě s AI apod.

    to co počítá server místo klienta myslím relevantní je, už proto, tyhle výpočty brzděj samotný servery. Defakto i ty ukázky se stovkami zedů bez cukání v nějakým modu ukazují, že pokud zprimitivníš jejich chování, rendering to utáhne.

    důvod proč se A2 a SA tak seká, je imho rendering. V A3 je cítit obrovské zlepšení, takže moje šunka lépe zvládá A3 než A2.

    Ale myslím, že to tady nevyřešíme. Protože k tomu nemáme relevantní informace a ten kdo je má, nebude ztrácet čas tady:-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam