úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
ERRTU
---
---
14:02:13 25.2.2015
1 odpověď
+11
neco humoru..
BLAF
---
---
10:00:28 25.2.2015
+1
BURKHAR
: Aaale, delame s kamaradem takovou vesmirnou gamesku, neco na tema Artemis.
NAGASAWA
---
---
23:31:59 24.2.2015
WILL
: fskutecnosti Vitrník
HNIZDO
---
---
23:27:16 24.2.2015
+2
WILL
: :DD ...uz nemuzu...... :DD
WILL
---
---
20:37:25 24.2.2015
2 odpovědi
+14
ZOMBO
: Kecy, animal AI funguje takhle:
DayZ animal AI working as intended
https://www.youtube.com/watch?v=zONpUDeBUjk
ZOMBO
---
---
19:54:05 24.2.2015
1 odpověď
Status Report - 24 Feb 15 | DayZ | Official website
http://dayz.com/blog/status-report-24-feb-15
animalAIshowcase
https://www.youtube.com/watch?v=cs8yzoARTO4
AI zvířat jsem měl dneska tu čest otestovat na EXP a opravdu neni sranda něco ulovit bez pořádný pušky – kňour i jelen si mě všimli asi na 200 metrů a víckrát už je nikdo neviděl...
BURKHAR
---
---
16:11:09 24.2.2015
1 odpověď
BLAF
: Do čeho to je? ;) Jako jo, šikovnej, tak to má bejt!
ZOMBO
---
---
15:43:41 24.2.2015
+2
[EXP] 0.54.126645
je ONLINE (342,7 MB):
-
sumky
(10 míst) a
pistolové pouzdro
k připevnění na balistickou vestu
-
lovecký nůž
-
sekáček
- dvojnožka ATLAS zase spawnuje
BLAF
---
---
15:06:43 24.2.2015
1 odpověď
+1
BURKHAR
: Neni moc co, zatim jsem se poradne nedostal pres zapekani :/
Dropbox - Verhasselt_map_normals.png
https://www.dropbox.com/s/16xuqpkxx73hwl4/Verhasselt_map_normals.png?dl=0
BURKHAR
---
---
12:42:16 24.2.2015
1 odpověď
+1
BLAF
: Uka!
BLAF
---
---
9:17:45 24.2.2015
1 odpověď
BURKHAR
: Ja mam dost prace s vlastnima texturama ;)
RUDOLF
---
---
1:01:08 24.2.2015
+4
BURKHAR
---
---
17:21:47 23.2.2015
1 odpověď
BLAF
: Tak to udělej! ;)
ZOMBO
---
---
17:20:06 23.2.2015
+1
RUDOLF
: Zrovna včera jsem se tam naspawnoval – pohled seshora:
BLAF
---
---
17:01:16 23.2.2015
1 odpověď
+1
BURKHAR
: Tak v enginu asi ne, ale prohnat vsechny textury nejakym parametrickym filtrem napr. v Quixelu by nemusel byt az takovy problem :)
RUDOLF
---
---
17:00:37 23.2.2015
1 odpověď
+4
už se překopávaj staré lokace
ZOMBO
---
---
16:33:15 23.2.2015
REDSNAKE
: 3x, když je v dobrym stavu.
REDSNAKE
---
---
16:31:49 23.2.2015
1 odpověď
ZOMBO
: Ten tlumič jde použít jednou?
ZOMBO
---
---
16:29:09 23.2.2015
1 odpověď
+5
HALCYON
---
---
16:12:40 23.2.2015
+1
BURKHAR
: Prosím tebe, kde já jako trollim? Sis mě s někym spletl ne? Asi s crankem.
REDSNAKE
---
---
15:55:40 23.2.2015
+1
mě ta diskuze přišla docela konstruktivní...
BURKHAR
---
---
15:53:57 23.2.2015
1 odpověď
HALCYON
: Me akorat sere vase (kdykoliv se vam hodi do kramu to nazyvat trollingem, delate to) absolutne nekonstruktivni tlachani. Toz tak...
ZOMBO
---
---
15:42:43 23.2.2015
+2
TERZ
: Sprejování po zdech by prej byl oříšek, ale o kreslení do sněhu řeč nebyla. Takže potvrzeno.
HALCYON
---
---
15:38:50 23.2.2015
REDSNAKE
: Já nevim proč to tam nepřidaj!
REDSNAKE
---
---
15:37:48 23.2.2015
1 odpověď
BURKHAR
: Myslím takovou tu věc, která přidává další vrstvu textury a to jen v částech, kde to chceš mít zasněženo...
HALCYON
---
---
15:37:30 23.2.2015
1 odpověď
+2
BURKHAR
: Burkhlar plz.
BURKHAR
---
---
15:35:52 23.2.2015
3 odpovědi
+1
REDSNAKE
: Na stavajicim enginu? Imho ne... Neni to Spintirles.
TERZ
---
---
15:31:43 23.2.2015
1 odpověď
+10
BURKHAR
: Žádné předělávání textur, tohle je DayZ SA! Plně dynamickej částicovej sníh kterej bude měnit strukturu ploch a až přidaj chcaní tak si budeš moct i kreslit.
ZOMBO
---
---
15:30:29 23.2.2015
REDSNAKE
: Pro začátek asi jen padající vločky. Ale jestli je druhá testovací mapa Taviana, tak Namalsk snad bude hned v závěsu. Nečekal bych nicméně ten generovanej, co umí
VBS3
.
REDSNAKE
---
---
15:29:41 23.2.2015
1 odpověď
BURKHAR
: Tak teoreticky by stačila nějaká ta technologie, jakoby další vrstva textury, která by se mohla použít nějak plošně na velkých plochách a pak jen doladit drobnosti, ne?
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam