• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    F0N: a když dáš dole ve filtrech něco jako default?
    F0N
    F0N --- ---
    Moze mi niekto poradit s Dayz SA - napisal som do remote konkretny server a teraz sa nejak neviem vratit k tomu, aby mi vyhladalo znova vsetky servery (ak dam internet a refresh tak najde vzdy iba ten jeden z remote a tam to ostava aj ked to odmazem cele)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    flaming

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tactical bacon odkazem

    Cooking bacon on a M16
    http://i.imgur.com/DKMwTOb.gifv
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: to je jasný, pro SA se budou dělat všechny mody od píky.. A právě proto myslím, že ten modding SA je trochu na váškách - a hlavně kvůli prozatimní neochotě pustit server files. Je to dost jinej koncept než kolem army - tak kdo ví jak to s moddingem dopadne. Jestli nebude modding, tak to bude dost zásadní porušení slibu. Minimálně Dean vždy mluvil o tom, že modding bude must have v SA a dneska to komentuje tak, že doufá a přeje si, že modding v SA bude. Teď je to na bohemce - aby postavila bezpečnost tak, že otevřenej zdroják serveru nebude znamenat bezpečností riziko pro hacking.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    Chris Torchia: "I hinted before on the official DayZ forums that we were working on a .45cal SMG. Here it is. The UMP45 built upon H&K's previous success with the MP5 and has been in production since the late 90s. It fires .45ACP for some added punch over its predecessor, but it comes at a price of reduced magazine capacity of 25."

    Trello
    https://trello.com/c/Yzq5pNSS/53-weapon-related-art
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: kdyz jses u to namalsku tak jsem si minulej tejden psal s Adamem (sumrakem)

    sice by to mel byt prvni mod do sa ale psal ze je to jeste beh na dlouhou trat musej si nejdriv poladit samotny sa a pak budou mody (mozna)

    a pokud to bude portovat do sa tak samotny namalsk projde hodne upravami
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    btw.... Dnes by mely byt zase spusteny experimentaly, i s fixem na bug zpusobujici crashe
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Tohle vlakno bych rad nacvicil se svym ochotnickym krouzkem.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Posoudil bych to zase za pár měsíců, až si trochu "sednou" ty hlavní slibovaný věci. I jako naprostej optimista a sellout bych ti nikdy netvrdil, že za rok budeš lítat v heli nad Elektrem na serveru se 100 lidma, bez desyncu a s 60 FPS. DayZ aktivně nehraju a ani to do bety neplánuju, dokud nenabídne něco, kvůli čemu budu chtít ve hře strávit čas i po nafocení pristine koštěte (SPOILER: mělo by jít v budoucnu upižlat do oštěpu).
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    TERZ: A terz to musí oglosovat dusinovsky plusickovym sluncem zalitym nic nerikajicim blábolem ne nic se nezměnilo XD
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: no, jen ten progress není nikde zatím moc vidět. To co funguje, funguje prakticky od začátku a poslední "velká" věc co přidali je v3s, která je taky jen jeden velký bug a prakticky nedodělaná. Ale už dost hejtu, jsem z toho jen lehce frustrovanej, to je celý.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Děravej i pro potřeby módu, bez pevnejch základů pro vývoj nový hry, která má vydržet dlouhý roky jako ostatní MMO. Když opomeneme třeba akvizici bratislavskýho studia, prakticky financovanou z tvý a Crankovy kapsy, tak tě můžu ujistit, že žádná firma na světě nepracuje s neomezenym rozpočtem.

    To, co vyjmenováváš, nemusí patřit mezi priority. Využiješ programátora na opravu (pro tebe banálního) bugu s náhodnym mlaskáním, nebo ho necháš dělat na něčem, co posune vývoj dopředu?

    TERZ: A jak!
    TERZ
    TERZ --- ---
    Redsnake-a sere, že hraje a jsou tam chyby
    Rudolfa sere, že hru hrajou lidi jako redsnake protože pičujou bez znalosti backround
    Zomba sere, že novej loot se nespawnuje pristine a kurví mu to fotky
    Cranka sere, že mu nikdo nedá prostor hejtovat
    Hanoucha sere Dean i když žere kiwi za hranicema

    Yep, o nic jsem nepřišel.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: hele, kdybys četl co tu občas lidi postujou, tak se bude měnit controller pro tvoji postavu - takže postava se bude hejbat dynamičtěji - animace bude víc fluid... Zabugovaný zvuky maj co do činění s audio enginem a na tom se pracuje - taky se to tu řeklo. Že se nepotkává s tvojí představou, že je to práce měsíc, ale třeba klidně na rok/dva - za to nikdo nemůže. Fakt jsou to věci, který se řešili, ví se o nich a snažej se to udělat nově s novou technologií, protože ty starý v A2, o kterých si myslíš že byli vlastně cajk - už nestačej.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: opakuju stiznosti a prskam protoze se objevuji porad ty samy veci. Maj 70+ lidi a porad nebyli schopni opravit zakladni veci jako zabugovany zvuky, ze se postava hejbe jako trotl, ldyz skocis z deseti cm rantliku, zaseknes se a tak by se dalo pokracovat do haleluja. Je fakt, ze to tady asi tezko vyresime, takze budu drzet hubu a krok s vyvojem. To se asi ocekava.
    WILL
    WILL --- ---
    REDSNAKE: Engine hotovej k čemu, prosímtě? Velmi specificky zaměřený engine skvělý k open world střílečkám možná, ale zároveň engine naprosto nepřipravený na MMO infrastrukturu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Tři roky, pochybuju že budou platit pět let - to by znamenalo nějaký DLC nebo SA 2. Furt rok a půl - s nějakým ročním plánováním předem.

    Ad konspirace: Takhle to funguje normálně, když máš zakázku se SW firmu v řádu stovkách mega, tak je to projekt na několik let.. On i 25 megovej projekt je v řádu třeba pěti let.. ale jo, problém Early Access je reflektovanej - už se o tom mluvilo, že by steam měl definovat režimi EA - tj. někdo jen dolaďuje, někdo staví od píky.. Ten koncept byl ale tehdy novej, tak do toho všichni kupující šli hrrr.. Imho je to neinformovaná koupě, když byl i kickstarter v plenkách a vlastně ještě nic nebylo hotovýho. Kdo chce dočká se roku 2017/8 a koupí ve slevě:-)

    Problém s tebou je, že opakuješ stíženosti na které už bylo odpovězeno: ad. bugy, teď se řešej jen věci, který jsou game crashing a navíc jen u majority hráčů, nikoliv minority. Protože logicky, tyhle lidi můžou požadovat vrácení peněz za nefunkční produkt.

    REDSNAKE: Neměla nic co by zabránilo cheaterům v komunitě kolem SA, neměla nic, co by umělo efektivně vyrenderovat současný města. A3 se proto použít nedala, navíc lidi znalý engine na tom furt pracovali - takže by jít stejně nepřekopali, aby mohla postavit server/klient architekturu. Já furt nechápu, kde berete to přestavu že ten A2 engine stačilo jen pošochílat a všechno půjde. Vždyť tam je legacy kód ještě z operace flashpoint. Většina práci za poslední dobu je právě přestavba engine do nějaký udržitelný podoby, aby na něm mohli pracovat lidi, kteří to šílenství neznaj.

    HALCYON: jojo, kritika bude akceptovatelná až po releasu 1.0:-) Teď drž hubu a krok s vývojem, i kdyby jsi měl skončit zahrabanej s vápnem. Ale to je holt logika Early Access - jak chceš vrátit výrobek, o kterým víš, že není hotovej a až bude hotovej, tak ho budeš mít tak dlouho, že ho stejně nepřijmou zpátky.

    SA/A3 jsou dobrý early access tituly. Jen SA začal o několik levelů níže než A3.

    A vůbec leave bohemka and dean alone.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam