• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: na to ze je fajn defakto vypnout zedy, pridat ekonomiku, spoustu zbrani a vehiklu prisli v Epoch modu uz davno.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: btw oni vydali early access s tím, že jednou za měsíc hoděj čepici nebo pistolku. To je jak kdyby ten update neudělali vůbec.

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    vtipný je, že jsem teď zjistil, že bez zedů je to vlastně docela dobrá hra. Mohli by z toho nakonec udělat prequel třeba k battlefieldu. Přidaj pár zbraní a něco techniky a můžou to vydat jako Batt 0,5
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: maj to tezky v bohemce, nemuzou zpatky nemuzou dopredu nemuzou to zrusit, vsechno ma negativni konsekvence
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: jenomže vydej early access s tím, že buildy budeš házet jednou za půl roku. notabene, že celou dobu říkali, že potřebují statistickej feedback z hraní...

    REDSNAKE: je to překopanej planetscape (nebo jak se to jmenuje), navíc s prachama od sony v zádech.. Co jsem sledoval jejich dev blogy, tak vyráběli hlavně content a zombie AI.. žádnej novej rendering, žádný zásadní překopávání engine..

    jinak se stačí podívat jak to dělaj velký firmy.. např. division ukázali před snad dvěma rokama, vypadalo to jako totální bomba - všechno se krásně hejbalo a tak, od pohledu vyladěneá záležitost - a dva roky to furt potichu vyvýjej.

    bylo by to tak fajn i u dayz, ale bohemka netušila, jestli se jim investice vrátí, možná ani ty peníze co dostala z EA neměla.. furt to podle mně dopadlo výborně.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Ja bych ted fakt rad uvital kdyby priznali ze to vyvijet za chodu nelze a par mesicu by nic nevydali max nakej performance experimental test a vklidu vyvijeli core systemu, podle me by se to v dlouhodobym vyhledu vyr
    azne urychlilo. Sice to ted tak trochu delaj ale nepriznaj to.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Zajímalo by mě, jak dlouho vyvíjeli H1Z1. Dost pochybuju, že by to byl xy letej vývoj. Můžem si tady tvrdit, že to je sračka, ale upřímně, co DayZ umí tak stěžejního co H1Z1 ne..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BURKE: Oni by PR potřebovali od začátku, vždyť takhle hrozně, předtím teda minimálně, teďka zmatečně a blbě informují od začátku.
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: Ale nějakej PR by jim neuškodil , prostě mi nejde do hlavy jak může říct , že mu je to jedno? To už je taky znechucenej Dayz aby tohle musel říkat ?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: A teď upřímně řekni, že s vývojáři té hry nemáš vůbec nic společného a nejsi nijak finančně zainteresován.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: snad jedině příslibem server performance a render engine..

    server performance se zlepšuje, páč přibývaj zedi a reaktivita je lepší.. rendering jsme ještě neviděli..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: EXP představuje příliš malej vzorek hráčů. A do 1.0 jsou všechny servery testovací.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: nějak netuším, čím mažou med kolem huby.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: BURKE: to je premisa, kterou razil už dean - čím těžší, tím lepší a hlavně experimonvat a nebát se jít jinudy.. brian mluvil o odchodu hráčů v kontextu gameplay.. kdyby odcházeli kvůli performance, tak by to bylo asi jiné.

    na content si lidi stěžujou minimálně, celkem vyhovuje.. co je problém je fps a server performance (tj. zedi hitujou přes zdi, vypadneš z budovy, pomalá rekace na inventory apod.).. jediný co ovlivní hru gamplay wise je global loot economy, která konečně dává smysl a zbavuje dayz většiny exploitů a člověk má radost ze všeho co najde. Uvidím jak bude odolná vůči loot hoppingu, ale tipuju, že se staně mnohem méně efektivním.
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Kdyby aspon priznali ze sou v prdeli ale furt nam mazou med kolem huby
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: Ten pokles byl hlavne kvuli GTA, klesly i dalsi hry jako H1Z1
    BURKE
    BURKE --- ---
    RUDOLF: A nemyslíte si, že odliv hráčů je třeba způsoben tím, že je to povětšinu času nehratelný a obsahově taky žádná pecka ? Nějakej central loot economy je mi ukradená , mezi zedy dokážu přežít v pohodě ale po oběhnutí jednoho města s 15 fps a 5x hitlej krz zeď (už asi 1 rok to vypadá stejně) mě to prostě přestane bavit.Zedy zpřísnili jen proto aby odvedli pozornost od věcí který nejsou zrovna cajk momentálně.Prostě krok špatným směrem a vidíš to na odlivu hráčů (víc než polovina a ten blbl řekne , že mu to nevadí).Jen tak dál ! :-D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: Necelých 300h. Hrál bych dál, ale...Udělali z toho to, co z toho udělali. Vlastně proč se do toho vůbec srali? Proč si nemohli rozmrcasit exp? Proč stable nemohl zůstat hratelnej? To je fakt všem u prdele platící zákazník a hráč? Že jim klesne počet hráčů na polovinu a on zahlásí "nám je to jedno" je fakt podle někoho ok?





    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Kontrolní otázka: kolik máš nahráno v DayZ SA? Čím dál častěji se setkávám s lidma, který patří k nejhlasitějším kritikům a zároveň nejaktivnějším hráčům jakožto "nedobrovolnejm" testerům.

    Kdyby fungovala logika "víc peněz = rychlejší vývoj", tak dávno hrajeme plný verze Kingdom Come, Star Citizena nebo třeba Rustu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam