• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: no a poslední vypíchnutí z posledního reportu:

    Zombie budou předspawnutý po celé mapě, ale nebudou spawnutý všechny. Budou dynamicky přibývat podle počtu hráčů. Jestli pohle toho půjde poznat počet háčů, nevím. Ale je to slevení od půvedně maximalistickýho pojetí, že bude vždy spawnutý maximální počet zedů. Tj. problému metagaming prázdnýho města je vyřešen, ale imho časem hráči zjistí, jak poznaj podle počtů město se survákem a bez surváka.

    That said - we mentioned in previous Status Reports potential changes to how infected are spawned in DayZ. Historically, throughout the entirety of the project we have spawned our infected globally - distributed evenly across the whole of Chernarus. Now while this resolved the previous metagaming vulnerability that DayZ Mod suffered from - it led to the infected being -way- too spread out. Internally we've recently settled on a hybrid system - entirely not dependant on the original trigger system used by DayZ Mod. Instead relying on the same tech that runs the dynamic events and spawns - allowing us to (in addition to globally spawning a specific number of infected) dynamically spawn large amounts of infected around cities/villages/bases/etc that players congrate to.

    Pairing this dynamic spawning method with the existing global spawning of infected means players shouldn't be able to sight into a location and identify it as "free of players" because it does not have any infected - HOWEVER, it will also allow for an overwhelming feeling of constantly having to fight off the attention of large numbers of infected in high-traffic areas such as Chernogorsk, Berezino, Zelenogorsk, or so on.
    We're expecting this to hopefully be one of the first changes within the begining of the new year.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ještě bych vypíchl regionální ovládání lootu..



    a hybridní spawnování zedů, tj. defaultně jsou zedi v každém městě - víc jich je tam, kde jsou lidi..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ty videa jsou epický!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Status Report - 26 Nov 15 | DayZ | Official website
    https://devhub.dayz.com/blog/status-report-26-nov-15

    Small Object Interaction (W.I.P.)
    https://www.youtube.com/watch?v=Nv8vfdEoVQA


    Animation Preview - Suicide Via Pitchfork
    https://www.youtube.com/watch?v=OXHZMEy_eyY
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Driving The New Sedan! DayZ Standalone Gameplay
    https://www.youtube.com/watch?v=rOYsR9dOmBs&feature=youtu.be
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    When your new Sedan decides to self destruct...
    https://www.youtube.com/watch?v=0R89tj7OZro
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    tady OT, ale někdo si dal práci s analýzou jak renderuje GTA5.

    GTA V - Graphics Study - Adrian Courrèges
    http://www.adriancourreges.com/blog/2015/11/02/gta-v-graphics-study/

    a jak řeší SPINTIRES terén

    Gamasutra: Pavel Zagrebelnyy's Blog - Rendering and simulation in offroad driving game
    http://www.gamasutra.com/...nyy/20130613/194247/Rendering_and_simulation_in_offroad_driving_game.php
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Restartama to neni, v Kamence jsem šel nakoupit do sámošky, vrátil se asi za 5 minut a byl tam novej loot. Nábojů sice taky nacházim po málu, ale žádnej extrém, prakticky do všech zbraní cca 1 krabičku za hodinu, nejčastěji .308 a .357. Maj bejt vzácný, jen ne v takovym nepoměru vůči přepálenýmu počtu zbraní.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BATHROOM BLOODBATH ( DAYZ STANDALONE ) 60 FPS
    https://www.youtube.com/watch?v=JM9qIorl3G0
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    crashka jak víno

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    existuje nějaké vyjádření k tomu minimu střeliva co na serverech panuje? Je to fakt tristní, myšleno experimental. Pobíhal jsem docela dlouho a našel jsem jen zásobník do raka, jinak zbraní tři prdele. Už to tak je delší dobu. Jen mě zajímá, jestli to je třeba nějakej jakože pokus na hráčích, jak se budou chovat nebo je to třeba testování stability serverů a ty nejsou dlouho otočené, proto už není nikde střelivo.

    Jinak ta hra má atmo, potkal jsem tři týpky co lákali na světlici v noci surváky a pak je popravovali. Když jsem se jim snažil utéct prokousl jsem si samejma nervama ret :D

    Škoda, že ta hra nefunguje jak má, potenciál to má..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    CLUSMAN: Určitě nedá, alespoň ne teď.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    co ty dvere a kapota da se to najit samostatne?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: "tolik prace to muselo dat a pritom takova blbost chtelo by se rict..."
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Tak jsem se kousnul a dal do kupy tu Ladu. Gunstar v tom videu nekecá, vážně spawnuje na těch 3 místech okolo Pusty, naštěstí už s baterií, svíčkou a jednim kolem, zbytek jsem musel kanibalizovat z ostatních offroadů nebo najít. Na řazení si zvyknete rychle (přes Q a E).



    Next-gen sklopení sedadel!


    12 Years a Slav
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---


    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    A hajp bez partybusu

    Eugen Harton on Twitter: "New experimental build going out , in hour or two, vehicles included except bus , it needs small tweaks."
    https://twitter.com/eugenharton/status/667025771526037504
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Od SenChiho:

    kaple sv. Alexandra Něvského, Palech, Ivanovská oblast, Rusko


    sídlo Bohemia Interactive krčma z 19. století, Bulanovo, Tverská oblast, Rusko


    policejní stanice z roku 1930, Zelenogorsk (pův. Terijoki), Petrohrad, Rusko
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Modding didn't really have complete freedom with DayZ Mod - With Enforce script we're allowing much more low level access to the base game and engine. As far as curating the Steam Workshop, obviously we'll have to keep an eye out for anything sketchy - but past that I have no intent to do any more than that.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam