RUDOLF: Jako to, ze se na hre pracuje v nejlepsim presvedceni je sice moc pekny a fajn a ja tomu verim, ale nic to nemeni na tom, ze po ctyrech letech mame... co? Co vlastne? Novy engine ktery uz pred ctyrmi lety vypadal hnusne a ktery ma problemy i s temi blbymi 30fps v chernu a o 60fps, jak je celosvetovym standartem si muze jenom zdat?
Nemluve o tom, ze DayZ proste ujel vlak, a to uz pred rokem, dvemi. Kdyz si ted budu chtit zahrat nejakou survival MMOFPS, tak proste skocim po The Culling/H1Z1. A ono je dost mozny ze se jich prehraju a za par let uz si na tenhle zanr ani nevzpomenu (a to je prosim celosvetovy trend, docela hezky je to videt na MOBA zanrech, kde LoL posledni dobou lehce stagnuje na ukor CS:GO). Uz ted o DayZ krome par fanboyu nikdo moc nema zajem. Schvalne se podivej na subreddit /r/dayz a vyfiltruj si nejpopularnejsi prispevky - vsechny jsou stare rok, dva nebo i vic.
Ja to uplne vidim jak bohemka v potu tvare upachtene po X letech vyda jakztakz fungujici verzi DayZ a vsichni reknou: "Tyjo, tak to konecne vydali, to jsem necekal" a otoci se a pujdou hrat nejakou soucasnou popularni hru. Jako i kdyby se stal zazrak a pristi tyden by bylo kompletni DayZ vydano v te podobe, jak bylo slibovano, tak proste neverim tomu, ze by se vsichni sebrali od the Divisionu, Dark Souls III a sli jej hromadne hrat. Proste ne.