• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    hoe in the bush

    Tree & Bush Penetration | Why players seem immortal in bushes
    https://www.youtube.com/watch?v=Yv_hdr61SY0&feature=youtu.be
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Tak to je otázka designu. Arma 3 měla tu filmovou tmavomodrou noc už od své alfy, teď se s visual updatem trochu změnila. A pro DayZ tohle byl rozumnej krok, takže to byla jedna z prvních změn v rámci nového rendereru.
    Nejde o to, že by to byla společná implementace, ale protože dává smysl mít barevnou noc, ve které je něco vidět :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: je k tomu nějaký info? páč noci jsou barevný v obou renderovacích knihovnách.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    REDSNAKE:
    WILL:

    Yo! A DayZ nemá nic společného s armou! :-D
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Visual Update Army 3 nemá nic společného s DayZ.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jestli tomu spravne rozumim, rozvijeji neco na co jim backeri neprispeli... Misto toho aby uz po dlouhych letech predvedli nejaky hmatatelny vysledek. Armu 3 mam rad, ale podporil jsem ji nakupem a ne backovanim dayz..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jestli tomu rozumím správrně, sjednotili knihovnu na renderování pro A3 a SA.

    Arma 3 visual update
    https://www.youtube.com/watch?v=MbUPDelYMxM
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    NAGASAWA:
    HANOUCH:

    Miss U.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: Minusovat Cranka? Je tohle jeste zivot?
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    Která lidska zrůda dala crankovi minus !!
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ono je poznat, když je focus úplně jinde. Ad-hoc místa, ad-hoc řešení a čeká se až, bude mít někdo čas to vymyslet systémově.. ale PR A3 mi vyhovuje, dlouho jsem si četl SIT/SPOT/REPO aniž bych A3 hrál.


    jináč ..
    Procházel jsem zpětně Hicksovy i Deanovy reporty - a vlastně jsem si uvědomil, že se pořádně nedalo najevo, proč to vlastně tak dlouho trvá. Aspoň jak se to jeví z veřejných informací. A vlastně za to v začátku můžou cheaterky, protože to byl jedinej zásadní důvod, proč překopat engine. Ondřej Španěl na tom pracoval od Q4 2012 do Early Acces v Q4 2013. Fakt se čekalo, jen ať ta změna architektury začne funguovat:-) Imho to byl jedinej blocker pro release. V tu dobu ještě počítali s beta v roce 2014, testovali nové chování zedů apod.

    No a v půlce roku 2014, vydává BI brožuru (kterou jsem četl až nedávno!), že fůzujou Enforce a VR engine do Enfusion. Jak na úrovni engine, tak workflow pro art teamy aspol.. Z toho vyplívá že Enfusion musí splnit funkční nároky nejen SA, ale i dalších her BI. Předpokládám, že v tuhle chvíli začali na enfusion pracovat i lidi z jiných oddělení BI - a čím víc poždavků, tím víc lidí, tím větší overhead, tím menší efektivita. Škálování v praxi. V tu chvíli se o ~Q4 2014 beta nemluvilo. Ale až časem o Q4 2015 beta. No a pak se ukázalo že spoustu prototypů nefunguje, že se musí předělat, že se zkusí spousta jiných. Naštěstí jsou ještě peníze z EA na několik let vývoje. Imho uvnitř vývoje bude spousta dalším problémů, od starého workflow pro animátory/grafiky až po tunu věcí který si nedokážu představit ale které se snad mění k lepšímu:-)

    Jasně, takovýhle studio by nějaký publisher sestřelil. Tuna kupujících už je nespokojená. Ale nějak z toho čiší, že sem tam kluci ušatí hodně snažej a jedinej kdo utekl s penězi je Dean:-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Ty A3 Developer Diaries se mi taky líbí, přestože Armu nehraju, ale všimni si, že začaly vznikat teprve před rokem, jinak ten ofic. kanál zveřejňoval převážně Dslyecxiho příručky a upoutávky. Poslední tři dev logy k 0.60 naznačujou, že se takhle rozjede i ten pro DayZ.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: ten rozhovor byl v novym rendereru přece
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Já si taky myslim, že podobnej rozhovor vydá za 1000x novejch rendererů, co svět nikdy neviděl.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Jj, to bylo to zajímavé info. Zase ocěnuju, že takhle týmu vezmou jen 15 minut času. Ale consumers by si asi přáli pěkný a3 like rozhovory.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Mě zajímal ten počet lidí v QA týmu (cca 10 na plnej + 40 částečnej úvazek), jinak jsem nečekal nic víc. Maj ale vzniknout podobný rozhovory i z ostatních divizí...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SPINGEE: Jj, pro mně je to king všech tycoonů, navrhneš si továrnu i logistiku;-) a to jsem zatím hrál jen sandbox bez bojů s bitterma. Jen mi přijde, že zvyšování flow řeším i v práci, tak je to trochu pakárna;-)
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    RUDOLF: ja si to proto radsi ani neporizuju :) ale fandim jim
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam