• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    TERZ: he is still waiting

    TERZ
    TERZ --- ---
    RUDOLF: No myslel jsem tím samozřejmě ten redneréééér. Každopádně ja to určitě nezapnu dokud tomu se zombem nedáte Seal of approval pro hatery, takže zatím jenom videjka :-)

    Grafiku z videí neposoudím ale doskakování objektů i na krátkou vzdálenost vidět je, problikávající textury země v interierech taky přetrvávají a průchozí objekty jsem také zahlídl (což jsou tak nějak věci, které znám už z módu proto mě zajímal aktuální stav toho enginu. Měl jsem za to, že ho mění i z těchto důvodů.)


    RUDOLF: Sorry za edit, ty chyby mě mlátili do očí (ty ostatní nevidím:-D)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    TERZ: jojo, říkali že to má bejt nejdřív 1:1 vůči starýmu rendereru, takže úkol splnili, včetně glitchů:-) teď je hezkej déšť, takovej správně jarní..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: no, s jejich tempem vývoje očekávám po dalších dvou letech aspoň kolo. Doufám, snad, možná...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nenažraný jsou co:-) zlej španěl:-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: servery přestanou odpovídat. Je fakt, že ten DDOS je asi nápor.

    Btw. maj prachy už jen na dva roky vývoje? :D 2 700 000 prodanejch kopií a oni maj prachy už jen na dva roky vývoje? :D :D :D

    koule bych jim urval
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: klient nebo servery?

    Mně to nepadlo, hrál jsem 4 hodiny.. jestli padaj servery tak je jasný, že všichni už maj kliklací boty a ty servery to nepřežijou..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    TERZ: druhý výmysl?

    1.)
    je nahozená první iterace renderingu, šlape to výrazně rychleji ale prej je to technologickej downgrade a grafika je stále stejně hnusná plus nový bugy - něco s LODem, ale neposoudím - HNIZDO si něčeho všiml a šel zhnuseně spát..

    světla nejsou vyřešený, takže je otázka jestli dostojí slibům a z 1:1 ve vizuálu vykročej dál předěláním textur a novýma features v dx11 (tesseling aspol.).. Já například ocením aby světla nebylo vidět z druhý strany budovy - ale nevím čím to bylo, ale čekalo se na novej rendering, takže se s tím snad něco udělá - tipuju, že to bude mezi priorita.. co si pamatuji tak, maj ještě peníze na 2 roky vývoje - tak bych posun očekával..

    2.)
    zedi ve větším budou až v .61, prej se vylíhnou i vlci a novej zvuk tech z army..
    kdy bude .61 se neví, stejně se ani neví kdy bude 60 na stable..

    3.) ty další výmysli jsou player controller a ještě něco - zlepší to animace, zpomalí pohyb, přinese boha mezi bezvěrce - zatím není označený build, kdy to spatří platíci plebs..

    4.) Další výmysl bude aby šlapali vrtulníky..

    5.) a pak teprve bude beta:-) klidně si dej voraz, o nic zatím nepřicházíš..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    já vím, že hraju early acces a k tomu ještě experimentál nicméně padá to tak hrozně všem nebo je chyba na mém přijímači?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jsem si vzpomněl na cestu z letiště do pekingu.. smog is in the air..

    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    HNIZDO: suhlasim, ide to do sraciek. LOD ma snad limit 10m (20 je nejako prehnane)
    Aby si zlepsil technologiu potrebujes $$$ a cas ... pochybujem ze sa tam da este nieco zlepsit, skor siahnut na nieco co je dostupne, kch kch UE...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: kvalitní příprava na pátek
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Save 50% on Arma 3 on Steam
    http://store.steampowered.com/app/107410/
    TERZ
    TERZ --- ---
    Zeptám se: Jak je to s enginem a tím druhým výmyslem. To už je aktivní?
    MAOR
    MAOR --- ---
    DESTROYER: U dayz videí to moc osekat nejde. Sice z dayz videí nějaké dlouhé hluché kousky vystřihnu, ale i tak je pak toho materiálu víc, než dost. Posledně (loni v říjnu) se docela zadařilo a i když jsem to sestříhal, tak z toho vzniklo 5 částí, které měly dohromady téměř 190 minut.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MAOR: lepsi kratsi a intenzivnejsi..
    MAOR
    MAOR --- ---
    DESTROYER: Díky pane! Ale s délkou videí je to složité.. někdy je mám 20 minut, někdy 50. Zatím jsem moc nepřidával hudbu do videí na pozadí, spíš jen sem tam nějaké zvuky k nějaké události, nebo právě , když jsem si tvořil znělky.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    HNIZDO: ja nejsem teda uplne dayz nekritickej fanboy, kdyz se mi neco nelibi, tak se umim ozvat, ale uvedomil jsem si, ze snizeni dohledu za cenu vyssich fps byl rozhodne spravnej krok
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    REDSNAKE: poukazoval jsem pouze na fakt, ze zlepseni fps se dosahlo predevsim viditelnym zhorsenim grafiky, nikoliv zlepsenim technologie.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ja osobne v SA vidim tak daleko jak potrebuju vcera jsem to vytavil na maximum a vsude 80fps
    jak jsem se tlemil novemu renderrrreru tak na tom zamakali
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam