• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    UBIK
    UBIK --- ---
    ZOMBO: to je četnost smrtí?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ZOMBO: konecne je to napadlo trochu to rozmenilnit na vic mensich kempu, vypada to moc hezky
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    ZOMBO: jojo, teď se to bude kempit ještě o něco líp :)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Po posledním updatu... Zvlášť potěšil checkpoint na křižovatce V od Gorky, kde jsme v Epochu většinou všichni umřeli





    Gorka/Dubrovka


    Turovo


    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DayZ 0.61 Update: New Female Zombie Sounds (Game Data Files)
    https://www.youtube.com/watch?v=xYWsyLCBNWg
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    když se pridam budeme hrat? :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Ty jseš sociolog? tím by se hodně vysvětlovalo :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: oprava: tristili. to je to spravny slovo.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    REDSNAKE: My jsme komunitu stepili jeste driv, nez to bylo cool.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: typická dynamika společnosti - čím víc jedni sluníčkujou tím víc ostatní fašizujou.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: kde je síla, jsou i emoce.. rozviň svůj klid, vsákni do sebe lásku k SA, buď jako my a bude ti dána apokalypsa nebeská. Přísahej na Deana a odpuštění tě nemine.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Místo toho aby DayZ spojoval komunitu, tak nás rozděluje! :D
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Mmm, jako dobrý, asi nejde nesouhlasit s tím, že se někam sunou. Ale pořád teda čekám na nějaký mind-blowing-moment, kdy si řeknu, že to stálo za to čekat až tu semestrálku dotáhnou do konce. Na ten moment se moc těším, kdy se to ve mě zlomí a řeknu si, že "JO, Dolfík a Zombík měli pravdu, teď je to konečně ta hra, kterou chci hrát.".

    Zatím mi teda každej novej příspěvek v týhle diskuzi zvyšuje adrenalin a nechápu kde se ve mě, v mírném mírumilovném 120kg rugby budhistovi bere ta zloba a toucha fyzicky ubližovat fanbojům odsud.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Chris už ne, od SenChiho jsem dlouho nic nečetl, Adam Franců ho ale posledních pár reportů slušně zastupuje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    hele, senchi a chris torchia jsou furt stále součást dayz/BI teamu?


    Senchi někdy z června
    "That's how i see new trees and lightings work for DayZ.
    Oh, maybe someday, who knows ;)"

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    77WHITE: tak ty chudáky asi už maj dedikovaný.. jinak nový lesy na severu jsou celkem unikátní a mám je rád..

    btw.. tohle to už proběhlo ne?





    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: rajská hudba, the hype is real!

    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: pěkný stromy:) Stejně by měli najmout nějaký dva chudáky co budou ručně customizovat ty lesy, háj po háji... Doplňovat o random pařezy, kameny, sem tam větev nebo skupina křáků, vykotlanej strom, něco jako v Long Dark, aby byly i lesy mezi sebou víc rozpoznatelný.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: ee .62 je overhaul s několika grafikama

    Zbytek týmu bude připravovat betu, kteřá přinese:
    New Animation System | nový animační systém
    New Player Controller | nové ovládání avatara
    New User Actions | nové uživatelské akce
    Improved Vehicle Physical Simulation | zlepšení simulace aut
    And that big ol' feature/content backlog (that is dependant on these technologies) | backlog naslibovanej věcí, který záviseli na výše zmíněných technologiích.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: pockej, nebyl animacni system ohlasen na .62?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: to asi hej, ale pracuje se na vizuálním overhaul lesů v .62. Nijak tím neblokují lidi co dělají na animacích a programování technologií pro novej animační systém. Psal jsem to tu posledně, ale animační systém a pár těch věcí co dodaj hráči lepší feeling z ovládání postavy budou součástí nějakého většího buildu, kterým už budou konečně směřovat do beta. Než to vyjde, tak část grafiků a programáři renderingu budou dělat na assetech a jejich renderování. Mně osobně overhaul lesů vyhovuje. Ale jasný, animační systém bude velkej tahoun. Ale stejně důležitá je optimalizace serveru, páč jim pak debilní AI a pomalu reaguje, nefunguje tlumení zbraní protože server nestíhá..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam