RUDOLF: To množství novýho obsahu a funkcí v 0.63=betě naznačuje, že máme před sebou jeden velkej bug+desync fest, ale zato na základu, kterej snad nějakou dobu vydrží.
ad zbytečnosti jako pěstování zeleniny: 1) "Dean sliboval" v roadmapě 2) uspokojí to PvE fa
gns 3) vymakanej prvek, co odlišuje DayZ od ostatních her v žánru.
ad priority: co vyjmenovává, se do hry dostalo pravděpodobně před rozhodnutím překopat celej engine, ne že radši nejdřív naprogramovali spálení masa před funkčním vozidlem.
ad sway: vyžadovalo by dočasný řešení – v tomhle souhlasim, že by to umlčelo spoustu nejhlasitějších kritiků (např. Sacriela), co založili svoje kanály na hraní DayZ a PvP. Tohle a neohrabanost postavy je jedna z posledních frustrací aktivních hráčů, jako byly fps před 0.60 a desync/zvuk výstřelů před 0.61.
ad komunikace: opět souhlas. Reporty se dostanou k těm trpělivějším procentům komunity. To, že představovali věci, co nebudou dva roky ve hře, neznamená, že další ukázky z vývoje nějak víc uškodí.
"retweets of autistic screenshots" mě rozesmálo už v tom, že najali brand a community managera...
Tímhle se prezentuje značka hry:
"Survive in a harsh post-apocalyptic multiplayer landscape
DayZ is a gritty, authentic, open-world survival horror hybrid-MMO game, in which you follow a single goal: to survive in the harsh post-apocalyptic landscape as long as they can..."
vs.
Screenshoty zamilovanejch gest a skupinek hráčů, co si vyměňujou plyšový medvídky na silnici do Černa. Chápu, že cílí i na RP hráče (přece jenom je to hlavně sandbox), ale zároveň věřim, že to neskutečně dráždí tvrdý jádro z módu.