• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Než se to načetlo, chvilku jsem si myslel, že přidali nový zvíře...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Ano, DayZ je pro mě asi to, co se mi už ohrálo. Takhle post mortem možná jenom poznámku, že je škoda, že to vlastně za celou tu dobu ani jednou pořádně nefungovalo a neubíralo se to příznivým směrem...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ty vole co to je za sugestivní otázku? Naspawnuješ se, hledáš žrádlo a zbraň a jdeš zabíjet, než narazíš na otravný AI - to není jenom DayZ, ale dalších 20% her na steamu... DayZ teda není hlavně to co se řeší v tomhle auditku, pěstování rajčat a model civilizačních chorob, průjmů, přehřátí a ledvinový koliky, které tě sejmou v DayZ SA, nejsou to 3x předělaný mocapy a 15x předělaný textury a 4 dendrologické okruhy podle klimatického pásma.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    A vůbec, tady je Bizon



    Trello
    https://trello.com/c/Sxvxjp5Z/150-bizon-smg
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Naspawnuješ se, hledáš žrádlo a zbraň a jdeš zabíjet lidi na pláž nebo na sever a občas narazíš na otravný AI. Co na tom neni DayZ? Atmosféru módu jsem během posledních updatů zažil i v tomhle nedodělku. Jinak to bude prostě remake, koncept zůstává, jen se nám možná ohrál.

    Zamíchat to mohly hordy zombíků, crashky nebo jiný zajímavý dynamický údalosti po mapě – sám marně na něco takovýho čekám, abych mohl říct, že se to někam hnulo co do hratelnosti.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: To máš pravdu, to jsem si naběhl. :) Vlastně kdyby se ty zdrojáky nějak zpřístupnili, s nějvětší pravděpodobností by to vedlo ještě k větší vlně cheatů. :D Takže přesně jak říkáš, moderské nástroje, jazyk, dokumentaci a dobrej návrh aby to k něčemu bylo.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: hele ke zdrojákům k engine;-) To je imho bullshit. Komunita potřebuje dobrý moderský nástroje, včetně jazyka, doboru dokumetnaci a stabilní engine v kterým se nikdo už nehrabe, případně udržiuje zpětnou kompatibilitu. Kdyby opravdu měli přístup k engine, tak to hru rozjebou, protože vůbec nebudou tušit nic o její architektuře, provázanosti apod;-) Notabe v A2/A3. Ber to tak, že na engine dělaj lidi, který s ním mají roky zkušeností a mají v hlavě různé vyjímky a souvislosti.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Zní to pravděpodobně a asi máš pravdu, i tak je to ale jenom jedno velké "možná", popravdě bych spíš potřeboval, aby to co bylo potřeba spravit na DayZ v A2 bylo možný spravit na těch modech co se mi líbí v A3 (protože to jsou překvapivě co? stejný issues):D. Ale to se cyklíme, co? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: nejlepší možný konec pro tebe je, že až to jednou bude 1.0, komunita z toho udělá znovu mod a ten modu třeba bude lepší, než současný mody.

    Imho tak přemýšlí i Brian.. Oni teď dělaj SA, jak si ho představujou - tj. jdou jinudy než v původní modu. Na komunitě je, aby ořezali mechanismy.

    Ale třeba to tak nedopadne.. Zatím nikdy neví, jak to modování bude fachat.. Kromě sumraka (sumaka) asi.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A jestliže to dokázala komunita dotáhnout dál a je to jak říkáš funkční, jsem si jistý, že kdyby měla komunita přístup ke zdrojákům, dokáže to dotáhnout JEŠTĚ DÁL, ale nemá. A ten kdo ho má prostě neměl ten zájem.

    Já to platil, abych měl to co jsem čekal, že je to evidentně něco jiného, protože jsem byl "nepozorný" a nesdílím "vizi" jako ostatní adorenti DayZ SA zde je uznávám moje chyba, ale skoro mě mohli varovat, že DayZ SA prostě NEBUDE ani trochu DayZ.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ad 1: Hraju :D, resp. i ostatní mody, spíš teda už na A3, protože A2 je už fakt outdated a myslím, že jsem tu několikrát hlásil, že oproti tý mrdce, na kterou tu dávám feedback (nebo jak by řekl Ghost, hážu hovna) to funguje a v lecčems to i předčí. Nebo ne?

    Ad 2: Mám z toho smíšené pocity, kouknu na tu hru, chce se mi brečet, čtu tady zprávy o progresu a chce se mi blejt. Nejvíc je mi líto ztraceného času a potenciálu, co z toho bude až to dopatlaj je mi prakticky jedno.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: To se ale stalo – DayZ Mod převzala komunita a stále vydává nový patche pro vanillu. Už funguje, tak proč to nehraješ?

    HALCYON: V čem konkrétně?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: pššš
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ti dorazila platba od BI? ;p
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Sebevětší turnover bude další progres ve vývoji...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Tvle to že je SA právě teď nesmyslnej kočkopes prostě musí uznat každej.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A k tomu prvnímu, cheatování je teda fakt jenom jeden argument k novému engine, bylo jich víc, uznávám. Nicméně co bylo špatně z A3/A2 mi zas tolik nevadilo, na animace sere pes, na mocapy taky, modely novejch zbraní mrdam... Jediný co bylo potřeba bylo, aby to aspoň "trochu" fungovalo.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Ten první odstavec přesně shrnuje můj názor. Až na to, že já nesouhlasím, že cheatování se nedalo zvládnout v rámci A2/A3 technologie. To by to muselo být hodně špatně postavené od základu s takovou představou, že vývojáře ani nenapadlo, že by někdy někdo cheatoval za celou dobu vývoje. Prostě nevěřím, protože si nedokážu ani teoreticky představit takový problém, který by neměl řešení.

    Nehledě na fakt, že spoustu věcí dokázala komunita vyřešit sama i bez možnosti zasahovat do code base enginu.

    Věřím spíš tomu, že začít dělat novej engine je prostě snažší a přišlo jim to výhodnější. Nicméně novej engine to nebyl a nevím jestli teď už je, nikdo mi nevymluví, že spousta featured bugů a rozpoznatelnejch patternů z předchozích A3/A2 enginů tam prostě pořád je, co teda zaručí, že nezopakují stejná špatná architektonická řešení pokud někdo bude chtít dělat něco trochu jiného než Armu.

    ZOMBO: Mě hlavně dráždí že ta hra co to mohla bejt a co jsem chtěl (já, ale nemyslím, že jsem sám :D) to neni a už ani nebude :).
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: To množství novýho obsahu a funkcí v 0.63=betě naznačuje, že máme před sebou jeden velkej bug+desync fest, ale zato na základu, kterej snad nějakou dobu vydrží.

    ad zbytečnosti jako pěstování zeleniny: 1) "Dean sliboval" v roadmapě 2) uspokojí to PvE fagns 3) vymakanej prvek, co odlišuje DayZ od ostatních her v žánru.

    ad priority: co vyjmenovává, se do hry dostalo pravděpodobně před rozhodnutím překopat celej engine, ne že radši nejdřív naprogramovali spálení masa před funkčním vozidlem.

    ad sway: vyžadovalo by dočasný řešení – v tomhle souhlasim, že by to umlčelo spoustu nejhlasitějších kritiků (např. Sacriela), co založili svoje kanály na hraní DayZ a PvP. Tohle a neohrabanost postavy je jedna z posledních frustrací aktivních hráčů, jako byly fps před 0.60 a desync/zvuk výstřelů před 0.61.

    ad komunikace: opět souhlas. Reporty se dostanou k těm trpělivějším procentům komunity. To, že představovali věci, co nebudou dva roky ve hře, neznamená, že další ukázky z vývoje nějak víc uškodí.

    "retweets of autistic screenshots" mě rozesmálo už v tom, že najali brand a community managera...

    Tímhle se prezentuje značka hry:
    "Survive in a harsh post-apocalyptic multiplayer landscape
    DayZ is a gritty, authentic, open-world survival horror hybrid-MMO game, in which you follow a single goal: to survive in the harsh post-apocalyptic landscape as long as they can..."

    vs.

    Screenshoty zamilovanejch gest a skupinek hráčů, co si vyměňujou plyšový medvídky na silnici do Černa. Chápu, že cílí i na RP hráče (přece jenom je to hlavně sandbox), ale zároveň věřim, že to neskutečně dráždí tvrdý jádro z módu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BURKE: hele, já nevím, přijde mi, že používá celkem vyvrácené argumenty.

    Ale když vezmu jádro tý argumentace: "stačilo udělat znova mod a od něj vyvíjet dál". Ale oni ten engine, na kterým by se dal postavit mod furt nedodělali. Trochu zapomněl, že největří trabl bylo nehorázný a nezastavitelný cheatování. A to se nedalo v rámci technologie v A2 ani A3 zvládnout. Tak se jelo na novej engine.

    A furt nejtěžší práce je na tom core engine. Největší trouble je networking, je vidět že vývoj a optimalizace jdou pomalu. Myslím že teď furt blbnou fára i na stable. Druhej trabl je výkon serveru ad AI a dění v tom světě, který musí kontrolovat o mnohem víc než A3/A2. To jsou imho dvě základní věci s kterýma se posouvá pomalu.

    Co se týče gameplay issues, bylo to už řečeno X krát. Sway, stamina apod. jsou věci který maj vyvinutý ale svázaný s novým animačním systémem a některým změnama v engine, který se mergnou myslím až s betou, nebo .63 - teď si už nepamatuji jestli to náhodou není to samé. Nakolik farmaření zdrželo vývoj netuším, ale nebral bych to tak zásadně - imho to všechno bylo napsaný tehdy v SQF a né přímo v engine.

    Ty jeho nápady o komunikaci přes tweety taky moc nechápu. Bez status reportů a dlouhej textů začala komunita slovíčkařit a přicházel pravidelně shitstorm. Spíš mám pocit, že teď to dělaj docela rozumně. Ale attention span uživatele internetu zvládne maximálně haiku.

    Jako jo, od nového roku jsem nějak nehrál žádnou hru, ani SA. Ale SA má smysl hrát asi až v betě, teda kdo sí jí dožije žejo. Já jsem si plánoval betu před rokem 2017 a nějakou vyladěnost na konci roku 2017. A to jsem si myslel, že je to velmu konzervativní odhad. Teď to vypadá na betu do konce roku a nějaké ladění až příští rok.

    Jako jo, po těch letech a původních odhadech po vydání EA chápu unavenou komunitu. Ale tak nějak se komunita furt drží. Ale nejrozuměji udělalili lidi, který koupili, zapoměli a až se k tomu vrátěj u 1.0, pro ně by to mohla bejt pěkná hra.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam