DESTROYER: hele, já znám pár lidí z bohemky.. u piva jsem s nima o tom pokecal, o Deanovy, Brianovy.. ale to je celkem jedno. Každej vidí trochu jinak, co je pro firmu dobrý. Někdo vidí něco jako katastrofický rozhodnutí, pak se ukáže, že to byl dobrej tah. Burkhar tu párkrát vyjádřil jak nějaký rozhodnutí jednoho čechůna zpomalilo hru o roky. Nevím detaily, ale tohle házení chyb na jednoho člověka mi vždycky přijde podezřelí, už z principu. Když vynechát networking issues, tak se SA hraje skvěle. Když se Xboxu podaří napumpovat prachy do BI, chápu že BI už nebude tak tlačit se z SA stane opět úspěšný produkt z pohledu BI. Nevím, to je jen rovina spekulace. Poslední výsledky DayZ pár let startý jsou 3 mega kopií na PC, imho by to dalo i 5 mega. Když se do toho narvou prodeje na Xbox a k mému překvapení, čtu celkem positivní reakce. Tak by SA mohl mít úspěch. Hlavně bych to soudil až bude ohlas na beta/1.0 koncem roku.
Pokud lidi dělaj 70%-80% procent práce dobře, 30-50% procent jsou failures. Furt jsou to schopný lidi. Tak to nevnímám já, ale třeba i managers z Google apod. Vývoj je vždycky experiment, chyby jsou normální.