HNIZDO: Concurrent programming a návazný problémy nejsou zrovna easy part of computer science. Notabene, když si uvědomíme - za co všechno je server zodpovědný. Za druhý - ty problémy mají vyřešený v klientovy a projevují se jen na serveru až po překročení počtu hráčů, než mají k dispozici v interním testování. Takže je to kapku lacinej vtip, že by devs nevěděli co dělaj.
Udělali stress test, aby si ověřili chyby, než to pushnout na exp. Ukázalo se, že issue je výsledem spojení více bugů. Jiná firma by udělala marketing rozhodnutí, že je to bad PR a zařízla by podporu multi-core na serverech. Tady se to pokoušej vyřešit a holt si každej nepovedenj stress test odserou výsměchem. To že kvůli tomu vytvořili stress test, už nikoho moc nezajímá. Což chápu, ale každej si odklil, že ví, že ve hře jsou chyby, který se budou odstraňovat. Ale nikomu to nebrání dokolečka opakovat, že jsou bugy ve hře, která ještě není 1.0.