• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REESHA: vidím to jak zombo, hlavně co týče že BI vydá 1.0 stůj co stůj, i kdyby to znamenalo oříznout vrtulníky nebo nějaký technologie, který by zlobili.. jestli to tak dopadne, jak to bude další velký nasrání komunity, páč 1.0 by měla signalizovat, že je to hra jak si ji vývojáři představují a je více méně feature complete.. Tj. auta, vrtulníky, base building.. 1.0 měl být signál pro lidi co to koupily a roky nehrají, aby si to konečně zahráli.. takhle zas zklamou očekávání komunity.

    další rovina je taky v tom, že o DayZ jsem se začal zajímat, když NAGA popisoval v dobách počátku vanila DayZ Modu, jak pozoruje z požární věže hemžení kolem.. nikdy mě moc nezajímalo base building, ale vyhovoval mi svět, kde se lidi občas dali dohromady pro nějaký dobrodružství, byla v tom velká dávka nejistoty, šance že na to člověk doplatí ale i možnost zneužít situace - zklamání když umře druh.. V tom světě měli svoje místo i zabijácký předdomluvený bandy a přestřelky velkých skupin.. Člověk se toho mohl zůčastnit nebo to pozorovat z dálky.. Já jsem typickej hráč vanily.. Basebuilding, stashing mě zajímá jen kvůli tomu, že se zabydlím na nějakém serveru, připravím si stashe na pobřežích, abych mě quick start, když jsem členem nějaký skupiny.. dlouhý mezery mezi střety a náběh adrenalinu, když člověk zbystřil jinýho surváka.. instantní akce, který jeli v dalších modifkacích dayz mě až tak nebrali, bral jsem to jako zpestření. Tuhle instantní akčnost dotáhlo PubG, ale to mě už nezajímá..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REESHA: Psal jsem o tom vloni: [ ZOMBO @ DayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps ]

    Jednoduše řečeno, už to tolik nežeru a čekání si krátím jinejma hrama. Mezitím jsem konečně dohrál trilogii Dark Souls a z multiplayeru čas od času dám partičku Squadu nebo Post Scriptum, obojí taky ve vývoji.

    Stavím se za vývojáře už proto, do jakýho rizika s kompletním a opakovaným předěláním celý hry šli. Ano, dělaj na tom dlouho a věřím, že stále pečlivě se smyslem pro detail, kterej se mi na hrách od Bohemky vždycky líbil. A nemám nejmenší obavu, že je DayZ zastaralá hra, po který ani pes neštěkne. Každej větší update ukazuje, jakej je o ni pořád zájem.

    To ale neznamená, že adoruju veškerý jejich rozhodnutí, ať už je tlačí management nebo ne. Vydat betu a první buildy 1.0 prakticky bez novýho obsahu v momentě, kdy se velká část trpělivě čekající komunity probudí, je prostě chyba. Schovat bicykl, nový zbraně a vozidla do 1.0+ jinými slovy znamená "kdykoli v roce 2019 formou free addonů". Jako PC hráč tedy nemám důvod se během vydání plný verze vracet, protože co do contentu nenabídne nic zajímavýho, naopak tam bude chybět i dost z toho starýho.
    REESHA
    REESHA --- ---
    RUDOLF: Jak psa bít? Já sám jsem podobně mluvil první dva roky... pak už i já padl a od té doby mi k tomu přibyla další hořkost... neschopnost pochopit odhodlání a nezdolnost hráčů jako jsi ty (nebo třeba Zombo (pls nebrat nijak špatně nebo osobně... svým způsobem vás obdivuji a závidím)), kteří se za vývojáře staví i po době, po které jde prvorozený mého kamaráda víceméně poprvé do školy.

    Vývojáři ty hole rozdávaj na potkání. Já ji nejdřív nechtěl, ale pod tíhou reality jsem ji i já musel přijmout a nakonec si i hodit kamenem... jen vy, svatí, vydrželi :) jak to děláte? jsou na to knihy? mistři u kterých se dá učit?
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    HNIZDO: To vis, posun po 4 letech vyvoje...

    Je mi z toho fakt, fakt smutno :(
    WILL
    WILL --- ---
    HNIZDO: Zajímavý jsou teda ještě bugy na Xboxu:

    No explanation for this, back to scrounging for beans : dayz
    https://www.reddit.com/r/dayz/comments/9e6krn/no_explanation_for_this_back_to_scrounging_for/
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: nechci psa bit. chci psa hrat. dneska jsem si dal stresst. behem peti minut se bugnul inventar. nejsou slyset kroky hracu, a mozna nekdy ani strelba. dobro hry po prvnich peti minutach.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HNIZDO: že budou managovatelný cheateři je pro dobro hry, vysoký FPS taky.. ale kdo chce psa bít..
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    RUDOLF: kde je to dobro? to je lhani si do kapsy, ne sebekritika.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw.. stress test/xbox prej občas neregistruje při střelbě zásahy.
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    TERZ: Nema a pekne me to sere :(
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: přímo v tom textu je zmíněno "Chybám jsme se sice úplně nevyhnuli.." nebo "Roky odkládání pro dobro hry.."
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    černarus redux pro A3

    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REESHA: Je to dokola furt to same, absolutne neexistujici sebereflexe nebo priznani chyb, placani se po ramenou, zakazane hodnoceni a komentare na youtubu, zabanovani fanousci (vcetne tech nejskalnejsich), failtrain goes on. Verim ze to nebude vubec spatne az to vyjde a moderi to "dokonci", ale pachut zustane.
    REESHA
    REESHA --- ---
    REESHA: To je 3-4 mesice starej Level...
    REESHA
    REESHA --- ---
    Muzu vas poprosit o vas nazor na tohle? Zda se mi to nebo se fakt placa po zadech jak to dobre delaj..?

    MAOR
    MAOR --- ---
    LITTLEBOY007CZ: Ten článek je hodně dobrý vtip... nebo špatný?

    "Pořád jsme v alfa fázi, protože jsme pracovali na vlastním enginu, což je důvod, proč jsme byli v Early Accessu tak dlouho." .... Byli? A kde jsou jako teď? Jsou pořád úplně stejně v pr.. v Early Accessu. Nechápu, že nenazývají věci pravým jménem.

    "Letos se z fáze alfy přesouváme do bety a ke konci roku bychom chtěli mít stabilní verzi hry" - Nerad to připomínám, ale do Vánoc zbývá 107 dní!

    Pak se tam bavili o mapě: "Petr Nespešný: 120 km2?" - Kurva oni tam ani neví, jak velkou mají mapu! V Chernarusi z Army 2 to bylo 225 km2.

    Nevím, nevím, nevím... nějak jim to nežeru. Uvěřím, až tam na vlastní oči uvidím nápis BETA..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    btw.. server trable nebyl způsobený server sw.. ale síťovkou hostujíciho serveru.

    The issue with the server FPS on some servers might have been solved , we found out it was because of NIC Broadcom drivers/firmware. There might be some drops but I expect lot more stable experience. GGwp
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: Tak to je plán bohemky, žejo. Připravované nástroje pro modery by měl být na úrovni.

    Že komunita něco "dodělá" je trochu naivita. S enginem nic komunita neudělá, nefixne networking, nezlepší FPS, neudělá nové nástroje. Komunita nemá zdroje aby udělala doladěné animace (nejde o schopnost/neschopnost ale enormní množství času co je třeba investovat). Komunita bude pracovat s tím, co BI za ty roky vyvinula ale nezapla do vanila verze. Modeři připravý mapy, art assety, upraví gameplay, naskrptujou spostu eventů, předělají GUI, upraví herní pravidla, změní lokace předmětů, přebalancujou všechno možný, možná upraví AI (netuším jestli SA má vůbec nějaké střelecké AI). Jasně - pomocí nástrojů dotáhne možnosti SA do různých herních flavours jaký pamatujeme z modu. Klidně tam narve motorky za týden s jakous takou fyzikou. S tím skriptovacím jazykem nad Enfusion uděláš tunu věcí. Ale dotažení ve smyslu technologickém, to jsou ty roky práce, která ti žádná komunita nenahradí.

    A ty auta/helos. On ten problém je furt stejnej a postavený na tom, že kapacitně omezený server musí v reálném čase vyhodnotit, zda jsou všechny vstupy z klienta validní (pohyb, výstřel, zásah, sebrání předmětu, crafting apod.), pořešit AI pro predátory, zombíky, spawnovat předměty apod. Auta a vrtulníky jsou těžší, že validuješ pohyb v rychlejší kadenci a na vertikální škále. Na tohle se Pubg a Scum IMHO úplně vysralo. Prostě udělali co po nich všichni chtěli, vyadali feature, i když ta hra je exploitable. A mluvíme o Pubg, který vydělalo nepoměrně víc peněz než DayZ a těží peníze z hráčů co se dá. To že se BI rozhodla jít těžší cestou, je pro mě naprostej plus. A rozumnej důvod, proč tu hru o roky posunout. To že si tuhle rovinu zákazníci neuvědomují nějak nezměním. Nerozumím, ale whatever. Když baví lidi hrát hry zamořený cheaterama a dají tomu přednost a plivaj na práci vývojařů, berou si do huby jedjich schopnosti.

    random video, co jsem našel.. teleportování a zmizení z mapy (jedna z věcí co SA se snaží řešit a zatěžuje tím svoje servery) a.. SA asi nevyřeší že cheater uvidí co se děje kolem z princupu PC/OS architektury, možná bude nějaká evaluace chování hráčů, bude to zase na adminy a privátní servery.

    PUBG Hacker Compilation | FASTEST TELEPORTATION HACKERS EVER SEEN!
    https://www.youtube.com/watch?v=khlsGUR0eMY
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Jelikož taky čekám na feature complete verzi 1.0+ 2019 s novym obsahem, tak jsem si teď jen zkusmo zahrál stress test a nenarazil jsem na nic, co mě dřív štvalo.

    Na plnym serveru to nelagovalo ani ve městě, zombíci v Berezinu na každym rohu, všichni lehli na 3–4 rány ocelovou trubkou nebo palicí bez toho, aby mě stihli nějak náhodně hitnout.
    Nový ovládání po chvilkovym nezvyku intuitivní, animace plynulý – funguje to přesně tak, jak avizovali.
    Ambient zvuky dokonalý, atmosféru to furt má.

    Jestli je něco, s čim budou ještě asi dlouho válčit, tak synchro vozidel a hráčů.

    Takže jo, takovou hru chci a budu hrát, ať už vanillu nebo mód (Namalsk rozhodně).
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    TERZ: Ne i jo, zalezi v jaky forme to vydaj(pokud to vydaj). Kdyz hratelnost bude zalozena na pestovani rajcat a fighteni na NWA tak sry, ale toho jsem si uzil do sytosti 4roky zpátky. Mají otevreny svet, kde muze byt spousta zajimavych eventů, tajny lokace, spoluprace na najekym ukolu, nejaky hezky pribehovy pozadi, ktery treba muzes sledovat, byt skrz nachazeni stranek deniku jedne rodiny... nicmene content je pro Bohemku sproste slovo co jsem za ta leta pochopil. Jednodusi je vymodelovat rajce..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    tak vzhledem k tomu, že jsem jeden z přispěvatelů, tak samozřejmě chci aby to vyšlo. A přestože pyskuju, tak si myslím, že ta hra má pořád co nabídnout a poslední hraní expu mi to potvrzuje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam