REESHA: vidím to jak zombo, hlavně co týče že BI vydá 1.0 stůj co stůj, i kdyby to znamenalo oříznout vrtulníky nebo nějaký technologie, který by zlobili.. jestli to tak dopadne, jak to bude další velký nasrání komunity, páč 1.0 by měla signalizovat, že je to hra jak si ji vývojáři představují a je více méně feature complete.. Tj. auta, vrtulníky, base building.. 1.0 měl být signál pro lidi co to koupily a roky nehrají, aby si to konečně zahráli.. takhle zas zklamou očekávání komunity.
další rovina je taky v tom, že o DayZ jsem se začal zajímat, když NAGA popisoval v dobách počátku vanila DayZ Modu, jak pozoruje z požární věže hemžení kolem.. nikdy mě moc nezajímalo base building, ale vyhovoval mi svět, kde se lidi občas dali dohromady pro nějaký dobrodružství, byla v tom velká dávka nejistoty, šance že na to člověk doplatí ale i možnost zneužít situace - zklamání když umře druh.. V tom světě měli svoje místo i zabijácký předdomluvený bandy a přestřelky velkých skupin.. Člověk se toho mohl zůčastnit nebo to pozorovat z dálky.. Já jsem typickej hráč vanily.. Basebuilding, stashing mě zajímá jen kvůli tomu, že se zabydlím na nějakém serveru, připravím si stashe na pobřežích, abych mě quick start, když jsem členem nějaký skupiny.. dlouhý mezery mezi střety a náběh adrenalinu, když člověk zbystřil jinýho surváka.. instantní akce, který jeli v dalších modifkacích dayz mě až tak nebrali, bral jsem to jako zpestření. Tuhle instantní akčnost dotáhlo PubG, ale to mě už nezajímá..