Je pěkné, jak tu někteří Bohemku strašně bráníte i po těch letech. Pak tady mluvíte o obsahu, o detailech. A já si na jeden moc pěkný detail pamatuju. Ti kokoti nebyli schopni dát do A2 blbou pistoli do pouzdra (vizuálně, a pokud se nepletu, tak v A1 měli vojáci taky pistolové pouzdro prázdné) a trvalo jim několik let po vydání A3, to narvat tam... Později jsem se dostal do skupiny 701stSOG, co A3 drtila hodně takticky a používali vymakané módy, ať už s lepšími zvuky, nebo dokonce takový, kde šlo sakra přelézt blbou zeď. Kdo to neměl, zeď prostě nepřelezl.. Já měl pocit, že hraju úplně jinou a hlavně kurevsky vymazlenou hru.
Taky docela prdel, jak v A3 můžete jít od podřepu do stoje v několika krocích. Jasně, DayZ dělají jiní lidi, ale to je do prdele takový problém to udělat i tady? Když střílíte v DayZ nebo A3 z okna, tak mám pocit, že obě hry dělali podle The Sims. Buď jsou ty postavičky skrčci, nebo okna moc vysoko. Když ještě mělo jít střílet pod úhlem z okna dolů na ulici, tak už to perete do parapetu.
Jsem nakonec zvědav, co bude v DayZ zdarma z těch vehiklů, co tu Zombo vypsal a za co se bude připlácet. Já v tom mám určitě jasno, Bohemce už ani korunu navíc. Ta hořká pachuť začala už s DLC AČR do A2.