• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    UBIK
    UBIK --- ---
    BLAF: "we keep on surviving" je asi oficiální firemní motto.
    BLAF
    BLAF --- ---
    Tvl, i ten teaser je docela tragedie :/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Že by ? :D
    DayZ is leaving Early Access on December 13 - PC 1.0 Launch Teaser
    https://www.youtube.com/watch?v=1KsipmJinTo
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    proc ma to video v tom odkazu jen 20sec gameplay a ne treba minutu ?... protoze dalsich 40sec video materialu bez bugu by zpusobilo odklad vydani.

    ale jinak jsem prekvapen a velmi velmi zvedav jakeho se tomu dostane prijeti a hodnoceni sirsiho spektra lidi.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Hned mam chuť najít ňáký lidi na podobný srandy:)
    BEST BASE LOCATIONS for DAYZ BETA - Episode 1
    https://www.youtube.com/watch?v=RQIBAMY-FO0
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Chvilku jsem myslel, že je fotomontáž DayZ s reál fotkou.

    BURKE
    BURKE --- ---
    DESTROYER: Co blázníš tohle je opravdovej God mode
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    RUDOLF: hned mam chuť jít sbírat prkna! :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Leon88 - Out of body experience bug - Plays.tv
    https://plays.tv/video/5c04477abe85308a11/out-of-body-experience-bug
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    A Base Building Adventure! DayZ Beta
    http://www.youtube.com/watch?v=q9-wCWc5HcY
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RUDOLF: Tohle je ale ovšem přesně to, co dělá DayZ unikátní.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Takhle to Česko polské přátelství nevybodujeme.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    The most satisfying revenge in DayZ Beta...
    https://www.youtube.com/watch?v=L1_GY53Wa50


    Nejvíc :D
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    REDSNAKE: Ne to byla neférová, elitářstvím smrdící, zcela nedemokratická dotace od EU přece...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: oh wait, oni nejspíš backeři DayZ umožnili bohemce zafinancovat tyhle vedlejší projekty, skoro to tak vypadá.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak se dělá Vigor. Vyzpovídali jsme vývojáře Bohemia Interactive | Reportáž +
    https://www.youtube.com/watch?v=er7ibVz6ekI


    Cca 80 vývojářů pracuje na Vigoru, free to play shitce která se ještě nezaplatila a nevydělala na sebe desítky milionů dolarů od backerů. Kde je tvůj bůh teď, Rudolfe?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HANOUCH:

    A Morte do Stalinismo na Boêmia (Konec stalinismu v Cechách, 1990) - Jan Svankmajer
    https://www.youtube.com/watch?v=7Si3qH58acA
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BLAF: Tak především to byly rozsáhlé změny v managementu. Nebudu psát konkrétní jména, ale když už to chceš vědět.

    Nadřízeného mi začal v létě 2016 dělat člověk, kterej ani trochu nevěděl, co je moje práce, nerozuměl tomu ni zbla. Bylo to částečně způsobeno odchodem animation leada k PUBG, ale i tak si stojím za tím, že v takovém případě mi měl šéfovat pořád původní šéf, i když už jsem byl na jiném projektu (dnes již všem známý Vigor). Když se tě jednou týdně tvůj nadřízený ptá, na čem jsi dělal, s tím, že ho vlastně zajímají akorát tasky a vůbec neumí posoudit kvalitu mé práce, natož, aby měl alespoň základní vhled do problematiky, tak si řekneš: "WTF". Tohle vše vyústilo koncem roku 2016 na APR do stavu, kdy mi on a project lead sice říkali, že pracuju skvěle, že jsou za mnou super výsledky, apod., ale že je problém, že jsem byl přes měsíc nemocný (zánět průdušek, kterej přešel v lehký zápal plic) a že mi nemůžou přidat. Když tak nějak víš, že většinu prachů vyžerou právě tihle manažeři (proti project leadovi nic nemám, ten byl cajk), např. design lead, kterej si do práce chodil na pár hodin zapařit nějaký hry (aby tomu říkal research), pak všechny zjebal (je mi jedno, že trpí bipolární poruchou), že je všechno špatně, i když si to tak vymyslel a dodal, že to bude zas všechno jinak (design rozhodnutí se opravdu měnily dle jeho nálady a tys pak mohl kolikrát práci za 14 dní hodit do koše, protože se tohle dělo 2x - 3x do měsíce), tak seš nejen nasranej, ale ztrácíš motivaci. Spoustu lidí to sralo taky, nemysli si, jenže s tím jaksi z pozice nás, peonů, nešlo moc co dělat, jakkoliv jsme se snažili to dát najevo. Dodám, že jsem za ten rok měl pár set hodin přesčasů, tři měsíce jsem v práci prakticky bydlel a spal, domů jsem jezdil jenom prát prádlo.

    Spolu se mnou (byl jsem tam jako technický animátor a designer) na animacích dělali dva velmi neproduktivní a nešikovní animátoři, se kterýma se nedalo spolupracovat, protože dělali věci vždycky úplně jinak, než jim bylo řečeno, což tě taky sere, když musíš dospělýmu (?) člověku 5x vracet práci, aby ji předělal. Pak se do toho ještě nějak vecpal (řiťolezec) animation lead z DayZ, a to pak šlo už všechno úplně do kytek, to jsem si normálně rval vlasy.

    Přestal jsem tomu projektu věřit a absolutně jsem zratil vůli a motivaci na tom pracovat dál. Do práce jsem se dřív vždycky těšíval, bavilo mě to, ale spousta výše zmíněných faktorů z toho udělala úplný opak. Tak jsem prostě řekl, že na to seru a jdu do píče z tama.

    Se spoustou kamošů z BI se dodnes vídám a mám je rád, s některými byla opravdu radost pracovat. Jenže věci v BI se začaly měnit, ti nejlepší začali odcházet, nabírali se diletanti ve smyslu kvantita nad kvalitou (to, že je někdo zkrachovalej herní pisálek, z něj nedělá nutně dobrého kandidáta na herního vývojáře, někteří lidi nebyli pomalu schopni si nainstalovat ani potřebné tooly k vývoji), původně skvělej brněnskej tým se začal rozpadat, začlo se intrikařit, lízaly se prdele těm nahoře.

    Nevím, zda se mám rozepsat víc, ale jen tak pro představu, ať to není jenom generickej hejt.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam