RUDOLF: Mě je tak nějak jedno, kdo používá jaký engine. Pro mě je důležitý obsah a provedení. Když vidím, jak se v Tarkovu pohybuje postava, kterou ovládáš, jak manipuluje se zbraní, jaké máš sám možnosti pohybu - zrychlení/zpomalení, ty kroky na myši od kleku po stoj. Minimálně to stupňování stání mělo být v DayZ. Zvlášť když to má už Arma 3, tak to mohlo napadnout někoho z dayz týmu. Bohužel nenapadlo. V Tarkově si odjakživa pamatuju luxusní zvuky při procházení stromy a keři. Pokud ses tam rychle proběhl, nebo jen otočil, tak to skvěle zašustilo, naopak pomalý opatrný pohyb nezpůsobil žádný hluk. V DayZ SA přidali něco podobného na konci roku. Provedení mi přijde poněkud trapné. S touhle super zvukovou novinkou se nám snad vývojáři vysmívají. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Nebo že by to byli až takoví diletanti? Mám pocit, jako by ve vývojářské DayZ bandě byly dva tábory, jedni se snaží dělat věci v hardcore stylu a pořádně, druzí to ojebávají a dělají, aby se neřeklo.
Ve starém dobrém módu a celkově A2 + DLC jsem nahrál něco kolem 2500 hodin. Jen na začátku DayZ módu jsem nahrál za dva měsíce 400 hodin. V DayZ SA ani těch 400 nemám (355 hodin a naposledy jsem hrál minulý týden). Jasně, z nemalé části za to může i životní situace, ale z té druhé za to může... Čekání na Godota.
Armu 4 a ani jiné budoucí hry od Bohemky už naštěstí řešit nemusím. Jejich přístupem jsem zklamaný a zařekl jsem se, že je už nepodpořím.