• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    REDSNAKE: pyco!!!! :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    a přitom tenhle pán mizí mrtvoly, stany, nechává vybuchovat nastražený auta s klíčkama v zapalování a prochází mu to, ví se o tom a ještě mu za to lidi platí...
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    REDSNAKE: vid co by za zmizeni mrtvol jini dali




    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    ahoj zeptam se nevali se nekomu doma v supliku model geigerova pocitadla potrebuju to do modu v DayZ,
    jako jsou zde nemam problem si to koupit jen se bojim aby mi to doslo tyto stranky neznam
    Geiger Counter 3D Models and Textures | TurboSquid.com
    https://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=Geiger+Counter
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SYNTAX_TERROR: v dayz mizej celý kempy, i se stanama, sudama a kdoví čím vším. To že ti zmizí mrtvola je to nejmenší..
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    No nicméně si nemyslim, že by tu mrtvolu někdo rozsekal. Utloukli mě zombíci, byla noc, na serveru bylo pár lidí a nikoho v okolí jsem nezaregistroval.
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    Ajo vlastně, něco takovýho už jsem kdysi postřeh.
    Jinak nazutý boty vliv na rychlost běhu zdá se nemají? Provedl jsem teď nějaký měření pracovní bot VS tenisek a doběhl jsem stejně. Ale je pravda že jsem běžel jen na krátkou vzdálenost
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    77WHITE: mrtvolu muzes vykuchat a vse co ma na sobe zmizi a zbran co upadne na zem tak ji staci trefit par ranama ze sve zbrane a bude ruined
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SYNTAX_TERROR: pocitam ze vanila servery nemaj v types.xml nastaveny paramatry casu po ktery bude telo drzet server na zemi, ja musel vse nastaveni na server vygooglit ci se smutne ptat sumraka ze jsem z toho silenej jestli poradi, u nas to normalne server drzel jen 2-5minut a ja jsem ho ted donutil to drzet 15-20min
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    SYNTAX_TERROR: lze mrtvolu rozrezat/nasekat a tim znicit veskere vybaveni.
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    Jak to je s mrtvolou hráče? Když mě zabili, doběhl jsem na místo za 15 minut a nějaký (deseti)vteřiny a mrtvola byla pryč. Zůstala jenom kukla a nůž. Kdežto když jsem sejmul jinýho hráče, tak tam jeho mrtvola smrděla min. půl hodiny (pak nevím, odlogl jsem se). Možná hraje roli respawn(?) Hrál jsem vanillu
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    ZOMBO: "Bohemia learned, the hard way, that if you want to make an enjoyable open-ended game, you need to make sure that its physics, AI and many other dynamic elements worked propperly in linear environment first."

    Aha.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    The Rise and Fall of Operation Flashpoint
    https://www.youtube.com/watch?v=dz3xxUueCP8
    DZS
    DZS --- ---
    DESTROYER: Ja uz tam nejdu, uz jsem z ty strechy jednou spadl :))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DZS: Musis si postavit schody z fireplacu... :D
    DZS
    DZS --- ---
    Tak lekce pro dnesni den: Kdyz najdu barel, ke kterymu vede jen dlouhej zebrik, rozhodne se nevyplati spolehat se na pomoc gravitace :D Ted tam chudak visi a nikdo se k nemu uz nikdy nedostane...

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Ale za mě je rozhodnutí cajk;-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Jo, s tím musím souhlasit. SA se neprodávala jako novej engine.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: problém je, že backeři nebackovali budoucnost bohemky ale vysněnou hru DayZ kterou od tý doby vývojáři mrdaj a ještě si na tom rádoby staví budoucnost.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    evžen to vysvětlil v rozhovoru celkem dobře, jakmile má developer inhouse kapacitu vytvořit vlastní engine, tak se to dlouhodobě vyplatí.. margin co mají devs z prodejí se ukusuje, počínaje 30% steam, pak si vezmou % všechny knihovny co v engine používají .. pokud např. použíjí vlastní distribuční platformu, tak je z 30% pro steam náklad jen 10%..

    vigor uděllai na unreal, páč jsou tam malý mapy a enfustion ještě není stable/mature enoug.. imho unreal devs se shání snadněji, než nějaký core engine programátoři.. takže můžou hru rychleji vydat a dřív se dostat na trh..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam