• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    XYNDLL_2Q3F
    XYNDLL_2Q3F --- ---
    REDSNAKE: Jsem na tom podobně, vždy když se kamos vratí cca po 1 měsíc. Tak hrajem o weekendu. On dayz miluje. No a já jsem hodně rád že zas na měsíc jede pryč :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: co na to říct. Už to nehraju a je mi dobře :)
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: kdyby jenom soudnost. Se zase vybarvili s tím novým patchem. Hrával jsem teď na jednom českém serveru s kámošema. Chtěli zkusit PVE, ať je furt někdo nezabíjí, tak jsme šli tam. Stavěli si základnu apod. Já se těšil na wipe jak malý Jarda. Admini slibovali, že pár dní před wipem popustí uzdu a udělají na serveru z PVE totální anarchii a chaos. Tak jsem si na svou malou válku sbíral zbraně a munici. Nejen že ke změně verze hry došlo jen tak, takže k válce ani nedošlo. Ale navíc je hra rozbitější, než normálně rozbitá a nové fičury, které kurva mají být po experimentalu vyladěné a funkční, tak jsou rozmrdané na sračky.
    Včerejší zkušenosti jednoho hráče: každý hráč může udělat pouze jeden stožár, pokud si pozve kámoše do skupiny, čili do toho tábora, tak si ti kámoši nemůžou udělat vlastní tábory. Spacák lze rozložit pouze v táboře, ne kdekoliv. Podobný problém s ohništěm. Jemu se to nepodařilo mimo tábor. Nám se to mimo podařilo, ale nešlo to hned. Museli jsme jak šašci zkoušet místa kousek vedle, až jsme najednou byli o 100 metrů dál, apod. Stejné problémy s umístěním stanu či blbého barelu.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CLUSMAN: Ze v bohemce nemaj soudnost se vi uz roky...
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    ZOMBO: A vam se ten trailer jako libil...? Kvalitou mi to ptipomina Magnuskovi filmy. To co jsem si z toho odnes je, ze v Bohemce nemaj soudnost.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    DESTROYER: A co je to ta bílá díra?... ;)
    EATHAT
    EATHAT --- ---
    EZECHIAS: taky taky? :D
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    MATT: Mno, po dlouhy dobe cekam u neceho na klic... A do toho jeste jedu na dovcu :]
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    MATT: hezká indie věc, držím jim palce..
    MATT
    MATT --- ---
    Dead Matter is DayZ meets Escape from Tarkov, and the closed alpha begins soon | PCGamesN
    https://www.pcgamesn.com/dead-matter/closed-alpha-launch
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    jinak ve war thunderu jsem taky strávil desítky, možná stovky hodin. Za dobrou hru bych to ovšem nikdy neoznačil mno.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Mrtvá z hlediska vývoje, Rudolfe. To že ji lidi hrajou a nemá prakticky konkurenci je fakt, ale zas bejt mezi slepejma jednookým králem, nevim no.


    Máš recht, poté co tu hru osekali prakticky na kost, core mechaniky nefungujou a z mého pohledu uhnuli z původního survival konceptu hry, se té hře fakt nedá nic vyčítat.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Peak na 40k byl v březnu, peak na 35 v květnu, obojí letos.. Největší peak byl 45K v roce 2013. Tenhle rok si DayZ průměrně drží nad 20k hráčů denně. To je od dob vydání (2013-2015) historicky nejlepší období. A to ani netuším jestli v těhle steam charts jsou konzole, něco mi říka že ne.

    Tj. tvrdíš tady nějaké svoje dojmy o tom jak je ta hra mrtvá, ale čísla mluví jinak. Abych řekl pravdu, samotného mě ty člsla překvapují.

    Co se tyče vývoje, řeklo se, že tenhle rok se stabilizuje. Tak se stabilizuje. Když si produkťáci na letošní čísla podívají, tak je možný, že si uvědomí nějaké možnost pro novou kapitalizaci a do DayZ se investuje víc zdrojů. Nebo taky ne. Je to business. Jediné co cítím, že nebylo dodáno, jsou vrtulníky. Jediné co cítím, že je rozbité jsou auta. Obojí je imho věc core engine vývoje a optimalizace networkingu. Dneska se nikdo nerozhoduje podle rozpočtu z roku 2013, dneska se člověk podívá na čísla loňský. Když si BI spočítá, že na vývoji vrtulníků zahučí několik mega, které se jim nevrátí. Tak už dělat nebudou. Ale furt je naděje, že dělají A4 na enfusion a port helin a odladěný networking do DayZ je pro ně dobrá investice, protože napumpuje hráče do DayZ a možná je na trhu pár lidí co si DayZ ještě nekoupili. Taky mě to sere, ale jakákoliv hra, u které jsem strávil víc jak desítky hodin a stála mě 30$ nemám moc co vyčítat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mimochodem, DLC které už prakticky nikdo nehraje jak tu zaznělo, že nejsou servery na Livonii (jsem moc rád, že jsem utratil dalších 20 dolarů nebo kolik btw...nepoučitelnej debil) a na konzolích to prej taky moc nefunguje, tak proč to asi lidi nekupujou no..

    Z mého pohledu jen pokus o dojení peněz kterých měli hromady a zvládli je jen promr.at
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak já problém spatřuji v tom, že mě zbytek stříleček moc nezajímá a kvůli další střílečce jsem Dayz nezafinancoval..

    peak na 35-40 k hráčů byl za posledních pět let jeden, přesně po velkém updatu kdy to konečně začne nějak fungovat a vypadat. Pokud počítáme za šest let, tak dvakrát, to už si nepamatuju s jakou událostí to šlo ruku v ruce.

    A2 počátky bych do toho netahal, imho jiná hra, jinej feeling z toho, jiná zábava.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: mluvíme o vývoji.. mrtvá hra nemá 20k hráčů a peaky na 35,40 hráčů;-) a je furt v top 50 nejhranějších a to je ta hra někdy z roku 2013, nemluvě o A2 počátkách;-)

    jo vývoj ustál, asi si DLC a konzolové verze nekoupilo dost lidí.. tak je to už jen na bedrech několika lidí.. bůh jim žehnej.

    Kromě vrtulníků a spolehlivých aut nic nechybí.. Když portnou Helinu z vývoje A4 do DayZ, a klidně jako DLC, tak je to pro mě poslední restík.. ale upřímně řečeno to nečekám. I tak si furt rád dayz zahraju radši než tunu dalších stříleček..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: No, ale já to o Dayz tvrdím už roky, že je to mrtvá hra, Mlho!

    Jen našli odvahu to napsat nebo byli donuceni okolnostma.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: oni tohle komunikovali na začátku roku, takže jsi to vystihl;-)

    https://dayz.com/article/general/DayZ-in-2020
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jee, Rudolf mi dal +1! Jdu hledat co je kde rozbitýho ve vesmíru
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    DESTROYER: ano, taky největší peak byl v době kdy to vypadalo, že s tou hrou konečně začnou něco víc dělat, teda začátkem 2020 a od té doby to už jen padá :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam