RUDOLF: Imho na to nikdo nehrabnul, audio nikoho nezajima :D , teda dokud nezacne uplne otravovat. Ona tezko se hodnoti Arma a Dayz co se tyce sound designu protoze zadna jina hra nema tuhle uplne hardcore reality tihu. A k tomu se vztahuje samotny sound design a ne implementace, za me osobne se mi to nelibi, v te hre neni v podstate zadne ear candy a jsou to jenom malo nebo vubec zprocesovane realne nahravky. Kdyz to srovnam se hrou jako squad ktera bezi na Unreal native enginu a ta implemetace soundu tam neni vubec nic sloziteho, tak je to proste uplne jinde jako hracskej zazitek. Namalsk napriklad v tom soundu/atmosfere za me sel paradni krok dopredu.
Jako i s jednoduchou implementaci, nebo trivialni se da udelat paradni sound, na druhou stranu ta technicka stranka implementace audia je slyset hodne na vehiklech, a repetici, cili bych si tipnul ze randomizovani/modulovani filtru a pictche, delay a reverbu, coz dela pocit vzdalenosti a je to podle me dnes standart, tak v Arme audiu standart nebude. Strelba podle vzdalenosti pekna je, to musim pochvalit, rekl bych ze se prolinaji ruzne samply podle vzdalenosti.
Nerad uplne nekomu meju zadek, ale z vetsich/velkejch her neznam pripad spatneho sound designu, krome bohuzel army. Ale zase jako zase tak hrozneho to neni, spis me prekvapuje jak audio napric hrama a rozpoctama se vetsinou drzi na supr urovni