• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MAOR: pšt!
    MAOR
    MAOR --- ---
    REDSNAKE: Myslíš flintu, kterou jsme si užívali ještě v modu na Armě 2? :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BLACKOUT: Nedrzkuj furt, mas novou flintu a hadriky.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    ZOMBO: kolo o rok, vrtulnik o 5
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DMRko! Tak už jen kolo a vrtulník...

    Experimentální update 1.23:

    - možnost tlačit vozidlo
    - puška DMR s 10 nebo 20ranným zásobníkem
    - polní lopatka
    - polstrované rukavice
    - polní čepice OKZK
    - zimní čepice
    - vrak hasičského vozu V3S
    - servery v prohlížeči zobrazují počet hráčů ve frontě
    - nové zvuky
    - nová grafika oblohy
    - vozidla se lépe ovládají při jízdě po trávě
    - předělané SZ letiště
    - předělaný interiér hradní věže

    Celý seznam změn a oprav

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: No, deset let od vydani. Imho vic fer by to bylo pocitat od ukoncenyho ea, kterej skoncil jen proto, ze steam ma podminky jak dlouho max v nem hra muze byt.
    Ale to je asi jedno
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: co je velkej nebo malej rozpočet u hry 10 let po vydání? Co je podle tebe 10 mega ročně? Malý nebo velký rozpočet?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Nevím o jaké komedii mluvíš. S tím že to nazýváš supportem jsi přišel ty. Mám ve hře přes 1200 hodin, to ale imho není důvod abych nemohl vypíchnout věci, které jsou imho špatně. Samozřejmě lepší podpora nějaká než žádná a můžu se plést, mají štěstí že sehnali nadšeného člověka z komunity, ale asi nějakej zásadní budget a HR zdroje nedostal.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Bohemka je fakt moloch kde je tezky neco prosadit, sikovny lidi odtamtud utikaj. Je to proste korporat, ktery pry nema uplne dobra managerska rozhodnuti a souhlas, jako stav ve kterym je Dayz za X let vyvoje je pri jeho popularite proste tristni.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: support je vydávání nových releasů DayZ, bugfixing a nový features. Ale to asi výš, tak nevím proč hrajeś tuhle komedii.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jestli jako support hry myslíš to, že na ní nechali dělat asi 2,5 člověka, tak jo, support stále má.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: záleží jen jak tu argumentaci postavíš. DayZ má furt support, když jsem se díval zpětně, tak nedodali choppers a koně. Mezitím zanikla většina klonů DayZ, ti jsou podle mě mnohem větší money grabbers. Nic bych BI nevyčítal. Zaujali novou genreraci hráčů a rostou i aktivní hráči. Vydali jediný DLC livonii a pak konzole. Takže mi tenhle postoj přijde dlouhodobě nefér. Bys spíš mohl říct, že než enfusion jsme zaplatili echo a rádio z;-) navíc, já mám v DayZ SA přes 600 hodin, netuším co bych od nich kromě choppers měl nárokovat více. Jako jestli takhle vypadá podvod, tak nevím jak vypadá seriózní podnikání. Co se týče reforge, tak mi přijde, že je to fér přístup. Kdo chce podpořit vývoj Army 4, zaplatí si Reforge, kdo chce konečný produkt, zaplatí si Armu 4. BI transparentnější být nemůže. Prostě ví, že všechno vydala nedodělaný a teď se poprvé může pokusit vydat Armu 4 otestovanou komunitou reforge.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ne že by si kdykoliv dělali hlavu s tím co je v roadmapách a co ne, žejo.

    Reforger je jen další způsob bohemky jak si nechat zaplatit vývoj od komunity, po té co podojili early access tak vymysleli další způsob.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: Škoda, že nebude backport. Zvuky nebyli v původní roadmapě na dayz, jediná šance je, že by to začalo štvát samotného sumraka.

    Podle mě jde o to, že tohle je evidentně změna rovnající se abstrhování rendering engine z game engine. Takže je to tak nákladné a hlavně časově neohraničené, že i kdyby měli dedikované lidi, tak je riskantní do toho šlápnout. Takže jediná šance je postavit DayZ 2 na reforge engine. Největší otázka na konci je, co by muselo DayZ 2 přinést za killer feature, aby se současná komunita hráčů přesunula do dvojky.

    Arma reforge je zajímavý experiment, jak vybudovat engine pro další BI arma-like hry, bez toho, aby ty koncový produkty museli mít early access. Tak jsem zvědavý, jak se jim to povede.
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Ten má úplně novej a myslím že hodně povedenej sound system. Soundscape Reforgeru je imo jedna z těch lepších věcí ve hře.
    MAOR
    MAOR --- ---
    KLEINZACH: díky za vysvětlení
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    MAOR: ja nemyslim random jako ze se to moc nedeje, ale random, ze nikdo nevi jak to navodit aby to dev moh opravit. typicky dev dostane (idealne) tiket, kterej rika 'udelej to a to a to, stane se to a to je spatne' a na zaklade toho muze neco delat.
    kdyz prijde tiket 'hraci si stezuji na divny zvuky, ale nikdo nevi jak to delaj' tak to nejdriv dostane QA (kde to nemusi mit prioritu, tj dostane to jeden tester za trest, protoze ohrival parky v cajovy konvici) a ten na konci rekne 'nevim' tak tam to skonci. vic masa na to pravdepodobne nedaj, protoze arma 3.
    MAOR
    MAOR --- ---
    KLEINZACH: tohle se ale neděje mi, ale všem. jen jsem si toho zvuku jídla slyšitelného na desítky metrů všiml až teď, po několika letech.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    RUDOLF: zdedil? to pochybuju
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    RUDOLF: Imho na to nikdo nehrabnul, audio nikoho nezajima :D , teda dokud nezacne uplne otravovat. Ona tezko se hodnoti Arma a Dayz co se tyce sound designu protoze zadna jina hra nema tuhle uplne hardcore reality tihu. A k tomu se vztahuje samotny sound design a ne implementace, za me osobne se mi to nelibi, v te hre neni v podstate zadne ear candy a jsou to jenom malo nebo vubec zprocesovane realne nahravky. Kdyz to srovnam se hrou jako squad ktera bezi na Unreal native enginu a ta implemetace soundu tam neni vubec nic sloziteho, tak je to proste uplne jinde jako hracskej zazitek. Namalsk napriklad v tom soundu/atmosfere za me sel paradni krok dopredu.

    Jako i s jednoduchou implementaci, nebo trivialni se da udelat paradni sound, na druhou stranu ta technicka stranka implementace audia je slyset hodne na vehiklech, a repetici, cili bych si tipnul ze randomizovani/modulovani filtru a pictche, delay a reverbu, coz dela pocit vzdalenosti a je to podle me dnes standart, tak v Arme audiu standart nebude. Strelba podle vzdalenosti pekna je, to musim pochvalit, rekl bych ze se prolinaji ruzne samply podle vzdalenosti.

    Nerad uplne nekomu meju zadek, ale z vetsich/velkejch her neznam pripad spatneho sound designu, krome bohuzel army. Ale zase jako zase tak hrozneho to neni, spis me prekvapuje jak audio napric hrama a rozpoctama se vetsinou drzi na supr urovni
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam