• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAirbnb.com
    R4BB1T
    R4BB1T --- ---
    MIKULAS: Zajimalo by me blizsi info k tomu predavani klicu.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Ahoj, budeme spouštět vylepšenou službu na předávání klíčů (určeno zejména pro hostitele, kteří využívají airbnb, booking ... ale i pro občasné pronajímatele prostor).

    30.4. odpoledne proběhne v Praze na Smíchově user-test, kde bychom chtěli vychytat největší mouchy. Pokud je tu někdo koho by to zajímalo a chtěl se zapojit, rád bych ho pozval. Odhaduji max na hodinu.

    Kdyžtak PM, díky!
    BOLDRIK
    BOLDRIK --- ---
    DAMIAN: Situace už vyřešena, mám už jasno. A díky za nabídnutou pomoc.
    WARSHEEK
    WARSHEEK --- ---
    VOY: mno. Je to Opatov. Takze poloha asi nic moc. Na metro 10min pesky. Bylo by prave potreba to rozjet dost rychle
    VOY
    VOY --- ---
    WARSHEEK: tak napriklad blahobyty, ale nejakou dobu trva nez se to cely rozjede, vetsinou to vyzaduje do bytu nejakou byt treba minimalni investici a pokud neni zajimava poloha tak nejsou zajimavy ani penize. kde to je?
    WARSHEEK
    WARSHEEK --- ---
    Zdravi. Existuje nějaká agentura, která byt dokáže pronajímat krátkodobě právě přes airbnb nebo podobné služby? Potřebuji opustit byt, který si aktualně pronajímám, ale majitelka nesouhlasí s ukončením nájemní smlouvy. Prostě bych jí rád nabídnul řešení, které jí ten byt dokáže vytížit na tři měsíce, které chybí do konce nájemní smlouvy.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    BOLDRIK: Ano, podle stornopodmínek u dlouhodobých pobytů (28dní a více) je částka za první měsíc nevratna. Mam zkušenosti s rušením dlouhodobych pobytu, klidně napiš do pošty.
    BOLDRIK
    BOLDRIK --- ---
    VOY: Stále si nejsem jistý. Pokud se podívám na storno podmínky dlouhodobých pronájmů je vratná část rovna nule. Viz. přiložený link žádosti o zrušení rezervace. Nebo se mi něco ztratilo v překladu a rozumím tomu jak koza petrželi? Máš s rušením praktickou zkušenost? Díky.



    VOY
    VOY --- ---
    BOLDRIK: tak to plne zalezi na podminkach jake si nastavi provozovatel daneho listingu.
    BOLDRIK
    BOLDRIK --- ---
    Nejsem si jistý zda jsem pochopil stornopodminky dlouhodobého pronájmu. Pokud si objednám dlouhodobý pronájem (v mém případě 28dni) a později zrušil cestu, celá částka při stornu propadne i kdybych rušil dva měsíce před příjezdem. Je to tak? Díky.
    IFKA
    IFKA --- ---
    Ahoj, potřebuju zpětně doložit ohlašovací povinnost za poskytování ubytování a řeším, co a jak.
    Ubytovávala jsem 2014-2016. Jestli tomu rozumím dobře, místní poplatek je za osobu a den realizovaného pobytu, ne za celou dobu, kdy třeba přes zimu nikdo nejezdil, je to tak?
    Jak moc přesná musím při uvádění lůžkodnů být - nedaří se mi načíst konverzace dál než do poloviny 2015, stačí, když střelím od boku, protože to nikdo tak detailně zkoumat nebude, nebo je fakt potřeba být důsledný a dohledat přesně? Pokutu se mi logicky dostat nechce :)
    Zároveň s ohlášením budu podávat i odhlašovací formulář, potřebuju udělat něco zvláštního s hostitelským profilem? Teď mám akorát blokovaný kalendář na roky dopředu, stačí to, nebo mám hostitelský profil zrušit (jestli to vůbec jde)?
    NAILER
    NAILER --- ---
    Tak poměrně happyend. Ukradený peníze nevrátí, ale poslali jsme kalkulaci na opravu škod od malíře a zedníka, a tu celou zaplatí - skoro 30 tisíc.

    I'm pleased to inform you that after a full review of all relevant documentation and communication, we have determined that your request qualifies for reimbursement under our Host Guarantee program.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    ZYAN: Mam s tím jejich pojištěním taky čerstvou zkušenost a jako ochrana hostitelova majetku teda funguje dobře. Samozřejmě, že to pojištění má svoje limity, ale neznám jinou platformu, která by poskytovala takovouhle ochranu.
    NAILER
    NAILER --- ---
    ZYAN: Dík, konečně se nám ozvali a nějak komunikujeme. Hosti si po upozornění, že něco není v pořádku, smazali celej Airbnb účet.
    ZYAN
    ZYAN --- ---
    NAILER: Dost věcí je vyjmutých z "pojištění" - peníze, cennosti, šperky, umělecká díla..
    Co jsem si četl pojištění tak je to dost nepoužitelné, resp. pro případy které jsou jednoznačné typu máš novou pračku, máš účtenku a host jí zníčí.
    NAILER
    NAILER --- ---
    VOY: určitě, dík za info. na ticket zatím nereagovali, tak jsem jim volal, celou situaci popsal a řekl, že jsme frustrated a violated. typka říkala, že to eskaluje a že mi během pár dní bude někdo volat, jak to řešit. do ticketu jsem jim doplnil přesnej popis toho, co jsme našli poškozenýho nebo nenašli z osobních věcí a podložili hromadou fotek. psal jsem i hostům, ty samozřejmě vůbec nereagujou.

    žena říkala, že její šéf v práci poslal fakturu za novou pračku (hosti předchozí zničili) a proplatili jí.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    VOY: jaka je to prosim pojistovna ?
    VOY
    VOY --- ---
    NAILER: nevim jakou rychlosti konaji blahobyty a jestli to nevisi na nich. Ale pokud vim tak claim je nekdy z prelomu rijna a listopadu a teprve ted se dostavame k tomu, ze nas odkazali na nejakou konkretni pojistovnu a musim jim celou tu situaci podrobne zdokumentovat kvuli par drobnym. Pritom bylo mnoho pobytu zcela v poradku kdy jsme nic neuplatnovali, takze bych cekal, ze kdyz jednou na neco dojde nebudou delat problemy. Ale pral bych si, abys mel lepsi zkusenost, rozhodne nasharuj jak to bude pokracovat.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    KOC256: jasny, chapu... jsou i hosti, po kterejch neni poznat jestli vubec bydleli
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DAMIAN: Jo. To byl priklad. A bral jsem to ze koncim, odchazim, tak nehazim...
    Tak treba lepsi priklad vynesu sacek s odpadky...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam