• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHSamsung Mobile
    S vice nez 1.000.000 prodanych zarizeni denne je Samsung nejvetsim vyrobcem mobilnich telefonu soucasnosti.
    Klub pro vsechny majitele.

    Friends: [ Android ] | [ Google Nexus ] | [ MOTOROLA ] | [ Sony Ericsson ] | [ Windows Phone ]
    Twitter: @SamsungMobile | @SamMobiles

    Pokud se otazka tyka zasadne a pouze pouziteho OS, zvazte jeji polozeni v prislusnem auditku.
    rozbalit záhlaví
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: Veselohra s "úžasným novým telefonem Samsung A7" stále pokračuje. Po neúspěšném pokusu o druhou reklamaci a opravu ze začátku března jsem si vyměnil pár nepříjemných emailů se Samsung Tech support, proběhla komunikace na Samsung fóru (který jsem si přes vyslovený odpor musel založit), kdy mi opět radili různý hovna typu "může za to SD karta, zkuste to bez ní", nebo "může za to nějaká aplikace, zkuste je postupně odinstalovávat a sledovat co to dělá" (protože po koupi novýho zařízení je to přesně to, po čem toužím-celý týdny testovat, jestli tak kravina funguje) a nakonec to nějakej jejich pesudo technik poslal nahoru, kde se mi dušoval to vyřešej k mé spokojenosti. Po týdnu přišel mail od nějakýho vedení, že prověřili postup servisu a neshledali chybu, takže vše je podle nich naprosto v pořádu...až na takovej nepodstatnej detail, že ten zkurvenej telefon se pořád restartuje. Poslal jsem je všechny do prdele a pohrozil ČOIkou, na to mi nikdo neodpověděl. Takže po dvou neúspěšných reklamacích a hromadě telefonátů, mailů a příspěvků na tom jejich debilním fóru jsem šel zpět k prodejci do Vodafone, odkud mě prve poslali přímo do servisu, že to "bude rychlejší", a obrátil jsem to tam naruby, že mi prodali šunt, za který platím každej měsíc + paušál (a vyúčtování chodí včas, jak jinak) a přitom od ledna s tím šuntem jen řeším hovna a akorát ten krám splácím. Zkoušeli na mě nějaký ty kydy o třech závadách, o 30ti dnech na reklamaci a pak mně zkusili obvinit, proč jsem jako nešel hned k nim, když mě sami prve poslali přímo do Samsungu. No nakonec jsem si nechal zavolat vedoucího který byl jedinej normální, dušoval se, že to pošle přímo on, napíše jim mail a prioritně a protekčně na to dohlídne, ale že bohužel mi nemůže prachy vrátit hned ani vyměnit telefon za novej. Řekl jsem si budiž, třeba se teď dovolám spravedlnosti. To bylo 25.3. Dneska jsem tam šel, protože už je to skoro měsíc a NIKDO mi NIC nenapsal, neposlal ani nesdělil. Na přepážce se kluk nejdřív dloooouho díval do počítače, a pak mi sdělil, že poslední záznam je, že to 4.4. v servisu "opravili" (u tohodle mi začalo cukat oko...) a dál o tom není záznam. Na pobočku telefon nedorazil...Seběhlo se tam několik zaměstnanců, nezjistili nic, jen že telefon nikde není... Nakonec mi řekli, že maj na reklamaci ofiko ještě dva dny a do té doby to "určitě vyřeší". Takž abych to shrnul - v lednu jsem si koupil skvělej novej telefon, kterej jsem třikrát neúspěšně reklamoval a nakonec mi ho ztratili. Geniální. Hlavně že tu mrdku furt už 4tej měsíc splácím a používám starej SONY, kterej se sice seká, je 4 roky starej...ale aspoň funguje. Tož tak.
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: jo a třešnička na tom je, že se ohání Galaxy diagnostics který udělal ten jejich "technik", to jsem si m mohl podobnej "servis" udělat sám a nemuselo se na to tejden prášit v servisu.
    SHADDIE
    SHADDIE --- ---
    SHADDIE: tak anabáze s A7 pokračuje. po týdnu v servisu (měl jsem náhradní telefon, nejakej Edge) mi sdělili, že se závada neprojevila. začal jsem na ně bejt už hnusnej, protože výmluvy o použití SD karty nebo aplikací jsou trapnej alibismus, náhradní samsung mi s tím samým nastavením a sd kartou fungoval bez problémů celý týden. zkusil jsem neobnovit nastavení aplikací ze zálohy a nahrál jsem všechny své aplikace nově z google play. a hádejte co? včera se mi ta mrdka zrestartovala v kapse sama zase! už nevím co s tím, přístup samsungu otřesný, tu sračku už nechci, je to nespolehlivej debilni krám, a všude mě posílají do prdele. přitom mi zaměstnanec samsungu řekl, že už poprvé mi mohli nabídnout místo opravy výměnu kus za kus, ale nejsou povinni to udělat, takže teď když to už jednou "opraveno" bylo, tak nemám nárok... jsem vytočenej a nevím co s tim.
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: tohodle jsem se přesně bál
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    tak s10e vracim, ten telefon je pomalejsi nez s9ka... pohyb v menu, otevirani appek, fotaku atd, fakt zly. A to sem ho jen spustil, ani na google se neprihlasil, dal vsechno skip a i tak.
    jo a ten ultrasirokac je strasne nekvalitni v tozich, ale jako ze peklo, treba s gopro se to vubec neda srovnat. Rozmazany, neostryz zafnej kontrast.. tohle za 19 litru? no to mi ho vyndej... zkusim S10 a pokud to bude stejny prusvih, tak zustavam u S9.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: uz si ji vezu domu :)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: pamatuj S10e vs S9! pls!
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DWAY: bejt na jiným kontinentě, tak bych tě omluvil!:))
    DWAY
    DWAY --- ---
    TEKKIT: sem v jinem meste.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEB: gratz!
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DWAY: jak nedostanu?:) pokud teda nejde o transplantaci srdce:)
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Vysoce kompaktní Galaxy S10e se stalo příjemným překvapením veletrhu - Techarena.cz
    https://www.techarena.cz/...oce-kompaktni-galaxy-s10e-se-stalo-prijemnym-prekvapenim-veletrhu/n-523/
    DWAY
    DWAY --- ---
    NEVILL: v Samsung shopu mi pisou, ze uz ho maji dneska, akorat se tam stejne dneska nedostanu :-D
    DEB
    DEB --- ---
    bych vam jenom chtela rict ze moje pojistna udalost byla vyresena aniz bych blokovala imei, vysli mi vstric po vysvetleni ze policie cr to neudela a ze sri lanka taky ne, takze ano .. nebylo to marny pojistit telefon
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    DRAGON: like a boss!!!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NEVILL: ja objednal vsechny tri verze, chci si s nimi pohrat nez si vyberu ten vhodny.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    DRAGON: jo, už mi přišel mail že mi předobjednaný S10 bude Alza doručovat zítra... :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    btw pro info, zbozi prave pristalo na prodejne :) rec je o S10e a Alza.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TEKKIT: ctu Zajem o S10 je obrovsky, v cesku eviduji bla bla.. a jediny na co myslim je to, jak se zas lidi kvuli telefonu zadluzujou a maj exekuce... ulet, tohle je v Cr trosku bizar..
    TEKKIT
    TEKKIT --- ---
    Samsung dnes oznámil, že zájem o telefon Galaxy S10 je obrovský. V Česku evidují nejvyšší zájem v historii vlajkových modelů Samsung.

    Samsung Galaxy S10 v prodejích uspěl. Se sluchátky zdarma jen do zítřka
    https://www.svetandroida.cz/samsung-galaxy-s10-prodej-sluchatka-zdarma/
    DWAY
    DWAY --- ---
    BUCCI
    BUCCI --- ---
    DRAGON: přesně quick... Jen skid formátu 1:1, lepší by byl výběr a preferoval bych 16:9
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam