SHADDIE: tak anabáze s A7 pokračuje. po týdnu v servisu (měl jsem náhradní telefon, nejakej Edge) mi sdělili, že se závada neprojevila. začal jsem na ně bejt už hnusnej, protože výmluvy o použití SD karty nebo aplikací jsou trapnej alibismus, náhradní samsung mi s tím samým nastavením a sd kartou fungoval bez problémů celý týden. zkusil jsem neobnovit nastavení aplikací ze zálohy a nahrál jsem všechny své aplikace nově z google play. a hádejte co? včera se mi ta mrdka zrestartovala v kapse sama zase! už nevím co s tím, přístup samsungu otřesný, tu sračku už nechci, je to nespolehlivej debilni krám, a všude mě posílají do prdele. přitom mi zaměstnanec samsungu řekl, že už poprvé mi mohli nabídnout místo opravy výměnu kus za kus, ale nejsou povinni to udělat, takže teď když to už jednou "opraveno" bylo, tak nemám nárok... jsem vytočenej a nevím co s tim.